آژانس مسافرتی آهوبال آژانس مسافرتی آهوبال .

آژانس مسافرتی آهوبال

جاده‌های رنگارنگ از بالکن اروپا: تور گرجستان

 


جاده‌های رنگارنگ از بالکن اروپا: تور گرجستان

گرجستان مقصد شگفت‌انگیزی است که دارای کوه‌های باشکوه قفقاز و سواحل زیبای دریای سیاه است.خیابان‌های سنگفرش شده و تنوع معماری در تفلیس (پایتخت گرجستان)تجربه سفری فراموش نشدنی را برای مسافران فراهم می‌کند.این کشور به دلیل نزدیکی با ایران،هرساله گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کند و شما می‌‎توانید با یک پرواز کوتاه مدت در طی یک ساعت و ۴۵ دقیقه به گرجستان برسید.

این کشور آب و هوای مطبوعی را در بهار و تابستان دارد، به همین خاطر قیمت تور گرجستان در این فصل‌ها کمی بیشتر است. اما در کل به دلیل ارزان بودن این مقصد نسبت به دیگر مقاصد خارجی و عدم نیاز به اخذ ویزا برای ایرانیان، محبوبیت تور گرجستان در ایران بسیار زیاد است. تور تفلیس به دلیل وجود بناهای تاریخی، کلیساهای باشکوه و ... به یکی از مقاصد پرطرفدار و شلوغ بدل شده است. البته تور باتومی و تورهای ترکیبی گرجستان نیز در دسترس مسافران هستند.

 


قیمت تور گرجستان چقدر است؟

عوامل بسیاری در تعیین نرخ تور گرجستان نقش دارند که شامل کلاس پروازی و ساعت پرواز، کیفیت و ستاره‌های هتل، تعداد روزهای اقامتتان‌ در شهرهای توریستی گرجستان، خطوط هوایی منتخب شما و همچنین خدمات اضافی مانند ناهار یا گشت‌های اضافی هستند.

بنابراین اگر به دنبال تور ارزان قیمت گرجستان هستید، می‌توانید از پروازهای صبح استفاده کنید و یا برای کاهش قیمت تور گرجستان، از تورهای لحظه آخری، آفر تور گرجستان در فصول مختلف، اقامت در هتل‌های متوسط و سایر مواردی که باعث کاهش هزینه می‌شوند، استفاده کنید. در فصل بهار با توجه به اینکه مردم سفرهای نوروزی را شروع می‌کنند، قیمت تور گرجستان نسبتا بالا می‌رود ولی بعد از ۱۴ ام فرورودین، به مرور با کاهش نرخ تور گرجستان روبه‌رو خواهیم بود.

سفر به تفلیس، باتومی یا هر دو؟ کدام تور را انتخاب کنم؟

هم تفلیس و هم باتومی دو شهر مهم و زیبای گرجستان هستند که بیشتری محبوبیت را در میان مسافران دارند. شما می‌توانید با سفر به هر کدام از مکان‌های تاریخی، کلیساها، طبیعت جذاب، سواحل زیبا و چشمه‌های آب گرم دیدن کنید و تعطیلات خود را به بهترین شکل سپری کنید.

در تور تفلیس باتومی شما می‌توانید تجربه بازدید از سواحل شگفت‌انگیز دریای سیاه را داشته باشید و در سواحل مدرن باتومی می‌توانید به تفریح و گشت و گذارهای شبانه بپردازید. همچنین می‌توانید کلیساهای ارتودوکس و مساجد نقاشی شده را از نزدیک ببینید و در سواحل آفتابی قدم زده و محو فرهنگ گرجستان شوید.

باید بگوییم که هر دوی این شهرها زیبایی‌های خاص خودشان را دارند و خاطرات بی‌نظیری را برای شما خواهند ساخت. ولی به طور کلی اگر به تفریح و گردش در کنار سواحل زیبا و کسب آرامش نیاز دارید، باید به تور باتومی بروید و در صورتی که به بازدید از کلیساها و جاذبه‌های تاریخی علاقه دارید، بهتر است تفلیس را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید تور ترکیبی تفلیس – باتومی را امتحان کنید و از سفر گرجستان خود نهایت لذت را ببرید.

 


بهترین زمان برای سفر به گرجستان

ماه‌های می و ژوئن (اوایل تابستان و یا اوایل پاییز) برای خرید تور گرجستان عالی است. زیرا شرایط آب و هوایی این کشور نه سرد است و نه بیش از حد گرم. تور مسافرتی گرجستان در فصل بهار و برای عید نوروز نیز طرفداران بسیاری دارد. گرجستان در فصل زمستان سرمای شدیدی دارد و باید هر لحظه منتظر بارش باران و یا برف باشید. به همین خاطر قیمت تورهای گرجستان در زمستان به پایین‌ترین حد می‌رسد.

تور گرجستان ارزان و لحظه آخری

از آنجایی که تور گرجستان ارزان است و در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی هزینه چندان بالایی ندارد، اغلب افراد تمایل دارند که حداقل برای یکبار هم که شده، سفر به گرجستان را تجربه کنند. هزینه‌های پایین و امکان سفر بدون ویزا برای ایرانیان، تور گرجستان را همیشه در صدر لیست گردشگران قرار می‌دهد. شما می‌توانید تور گرجستان ارزان را خریداری کنید و یا از سفری مقرون به ‌صرفه با تور لحظه آخری گرجستان لذت ببرید.

از طرفی یکی از موضوعات مهمی که روی نرخ تور مسافرتی اثر می‌گذارد، هزینه هتل و مدت اقامت شماست. هر چند که تور تفلیس تور گرانی نیست اما سفر به آن با کلاس پروازی گران قیمت، اقامت در هتل‌های ۵ ستاره و لوکس آن، همراه با ترانسفر فرودگاهی لیدر فارسی زبان، هزینه سفر شما را بالا می‌برند.

اما در شرایطی که برای یک پکیج مسافرتی گرجستان، صندلی‌های هواپیما خالی باشد یا هتل‌های رزرو شده خالی از مسافر باشند، تور لحظه آخری گرجستان ارائه می‌شود و شما می‌توانید بعضا این تورهای ارزان قیمت را تا ۷۰ درصد زیر قیمت اصلی تهیه کنید. خوشبختانه آژانس گردشگری آهوبال تور گرجستان ارزان و لحظه آخری را با قیمت‌های باورنکردنی در طول سال ارائه می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما به شماره ۲۲۷۹۷۸۷۰ تماس حاصل فرمایید.


برچسب: جاده‌های رنگارنگ از بالکن اروپا: تور گرجستان،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۱۶:۰۸ توسط:AHOO موضوع: نظرات (0)