آژانس مسافرتی آهوبال آژانس مسافرتی آهوبال .

آژانس مسافرتی آهوبال

تور روسیه

 


تور روسیه
روسیه به عنوان پهناورترین کشور جهان شناخته می‏شود و قطعا سفر به این کشور می‎تواند خاطرات و تجربیات بی‌نظیری را برایتان رقم بزند. در سفر با تور روسیه می‎توانید از جاذبه‌های گردشگری این کشور مانند میدان سرخ، کلیسای جامع سنت باسیل، نگارخانه ترتیاکوف، پارک گورکی، کلیسای ناجی در خون، کاخ پیترهوف، موزه یادبود فضانوردی، کلیسای جامع سنت ایزاک، ارگ کرملین مسکو و ده‌ها مکان دیدنی دیگر بازدید کنید. با تور روسیه که توسط آژانس مسافرتی آهوبال ارائه می‎شود، می‎توانید به شهرهای مسکو (پایتخت روسیه)، سنت پترزبورگ بروید و مناطق بکر روستاهای پتروزاوودسک و جزیره کیژی را از نزدیک ببینید.

مسکو پر از زیبایی، جذابی، آسمان خراش‌های دیدنی و مراکز خرید است که توجه هر گردشگری را در سفر با تور روسیه، به خود جلب می‎کند. فاصله هوایی از تهران به مسکو حدود 4 ساعت است و شما می‎توانید از تور ترکیبی مسکو + سنت پترزبورگ استفاده کنید تا با یک تیر دو نشان زده و در یک سفر، شهرهای مهم روسیه را ببینید. قیمت تور روسیه با توجه به زمان سفر، مدت اقامت، هتل رزرو شده و امکانات تور متغیر است. شما می‎توانید برای خرید تور ارزان قیمت روسیه با بهترین شرایط، همین امروز با کارشناسان آژانس گردشگری آهو بال تماس بگیرید.

 


آیا سفر با تور ترکیبی روسیه خوب است؟
تورهای روسیه معمولاً به مقصد دو شهر مهم آن یعنی مسکو و سنت پترزبورگ است. تور مسکو و تور سنت پترزبورگ جزو پرطرفدارترین‌ تورهای روسیه برای ایرانیان و مردم سراسر جهان هستند. همچنین برخی از افراد در تورهای گروهی روسیه شرکت می‎کنند و با راهنمایی تور لیدر به گشت و گذار و تفریح در این کشور می‎پردازند. درست است که تور ترکیبی روسیه هزینه بیشتری خواهد داشت، اما شما می‎توانید به یکباره کل دیدنی‌های روسیه را در یک سفر چند روزه ببینید.

در تور ترکیبی روسیه که توسط آژانس گردشگری آهو بال برگزار می‎شود، شما می‎توانید تعداد روزهای اقامت خود را به صورت ترکیبی مثلا برای 7 شب (3 شب مسکو و 4 شب سن پترزبورگ) داشته باشید. شب‌های سفید در روسیه پدیده‌ای بسیار جالب توجه است که برای آن تورهایی در نظر گرفته شده است. این پدیده که به شب‌های روشن نیز شهرت دارد، در شهر زیبای سنت پترزبورگ رخ می‎دهد. همچنین تور شفق قطبی روسیه نیز در میان تورهای محبوب این کشور ارائه می‎شود تا لحظات خاص و بیادماندنی را برایتان رقم بزند.

 


تور زمینی روسیه یا هوایی، کدام را انتخاب کنم؟
به طور کلی شما می‎توانید به دو شکل با تور روسیه سفر کنید. یکی از مسیر زمینی با استفاده از قطار و اتوبوس و دیگری از مسیر هوایی. با توجه به میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید، باید تصمیم بگیرید که از تور هوایی روسیه استفاده کنید یا تور زمینی آن! روش زمینی مسلما ارزان‌تر از شیوه هوایی است اما به طبع مدت زمان بیشتری طول می‌کشد. سفر با تور زمینی روسیه 40 درصد ارزان‌تر از سفر هوایی به مقصد این کشور است. تور زمینی روسیه در تمامی فصول سال برگزار می‌شود و شما بعد از رزرو بلیط اتوبوس به مقصد روسیه و یا بلیط قطار، از شهرهای کرج، قزوین، تاکستان، خرم دره، زنجان، میانه، خراسانک، مراغه، عجب شیر، تبریز، سلماس و رازی (نقطه صفر مرزی) می‌گذرید تا به کاپی کوی و سپس وان برسید. از آنجا به بعد هم با همان قطار می‎توانید به سایر شهرهای روسیه بروید.

اگر به دنبال راحت‌ترین حالت سفر به شهرهای مسکو و سنت پترزبورگ هستید، باید از تور روسیه هوایی استفاده کنید. در این شیوه باید در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران پرواز رزرو شده خود به مقصد فرودگاه شرمیتوو مسکو را سوار شوید تا بعد از 3 ساعت به این شهر برسید. اگر هم مقصد شما شهر سنت پترزبورگ است، باید از فرودگاه امام خمینی تهران به مقصد فرودگاه پالکوو سنت پترزبورگ را در یک پرواز 4 ساعته سپری کنید.

 


اخذ ویزای روسیه چگونه است؟
شما با مراجعه به آژانس مسافرتی .... می‎توانید تمامی مراحل ویزای توریستی روسیه را به کارشناسان این مجموعه بسپارید. فقط کافیست هزینه ویزا و مدارک مورد نیاز را ارائه دهید تا در اسرع وقت ویزای خود را تحویل بگیرید. تورهای گروهی و انفرادی روسیه هر کدام به اخذ ویزای توریستی نیاز دارند. برای درخواست ویزای روسیه باید مدارکی همچون بلیط پرواز رفت و برگشت هواپیما، 2 قطعه عکس 3×4، واچر قطعی هتل، فرم درخواست ویزای روسیه و پاسپورت خود را با حداقل 7 ماه اعتبار به آژانس مسافرتی ارائه کنید تا مراحل اخذ ویزای شما را از سفارت روسیه در تهران انجام دهند.

توجه داشته باشید که ویزای توریستی روسیه تا 30 روز بعد از تاریخ صدور، اعتبار دارد و پردازش آن حدوداً 7 روز کاری طول می‎کشد. بنابراین برای اخذ ویزای توریستی روسیه باید چند هفته زودتر از تاریخ سفرتان اقدام به درخواست ویزا و تهیه مدارک مورد نیاز کنید.

 


با چه ایرلاین‎هایی می‏توان از تور هوایی روسیه استفاده کرد؟
برای سفر با تور روسیه از تهران یا سایر شهر‌ها، ایرلاین‌‌های داخلی و خارجی بسیاری وجود دارند. پروازهای تهران به مقصد مسکو عمدتا در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه انجام می‌شوند، اما پرواز از مشهد و شیراز با پروازهای مستقیم نیز در ماه‌های پر گردشگر و شلوغ وجود دارد. پروازهای ایرفلوت، ایران ایر و ماهان برای تور روسیه در بهترین پکیج‌های مسافرتی بکار می‎روند و به طور کلی ایرلاین‌‌های داخلی و خارجی به مقصد روسیه عبارتند از:

آزال (Azal)
ایران ایر (Iran air)
ایرفلوت (Aeroflot)
ماهان (Mahan air)
پگاسوس (Pegasus)
عمان ایر (Oman Air)
ایر عربیا (Air Arabia)
ترکیش (Turkish airlines)
اتریش (Austrian Airlines)
امارات (Emirates Airlines)
قطر ایرویز (Qatar Airways)
لوفتهانزا (Lufthansa Airlines)
برای راحتی و آسایش خود، می‎توانید خرید بلیط هواپیمایی مورد نظرتان را به آژانس گردشگری آهو بال بسپارید و از سفر به روسیه و گذراندن روزهای خوش در شهرهای زیبا و دیدنی‌ آن لذت ببرید.

 


قیمت تور روسیه
نرخ تور روسیه وابسته به فاکتورهای بسیاری است. به عنوان مثال، زمانی که برای سفر خود انتخاب می‌کنید، تعداد روزهای اقامتتان در این کشور، لوکس بودن هتل و ستاره‌های آن، امکانات تور و ... بر قیمت نهایی تور تاثیر می‎گذارند. از طرفی درخواست ویزای روسیه برای هر نفر 120 دلار در تورهای گروهی و 130 دلار برای تورهای انفرادی هزینه دارد. انتخاب هتل‌های روسیه نیز در قیمت تور موثر است. اگر شما یک هتل را در مرکز شهرهای مسکو و یا سنت پترزبورگ رزرو کنید، باید هزینه بیشتری را نسبت به یک هتل در اطراف شهر بپردازید. بنابراین موقعیت مکانی هتل و دسترسی آن به وسایل حمل و نقل و جاذبه‌های گردشگری بودجه بیشتری را می‎طلبد. همچنین اگر تور شما لیدر فارسی زبان، ترانسفر فرودگاهی و گشت‌های بیشتری داشته باشد، هزینه آن به طبع، افزایش می‎یابد.

 


تور روسیه ارزان و لحظه آخری
بسیاری از گردشگران به دنبال خرید تور ارزان قیمت روسیه یا تور لحظه آخری هستند. زیر با هزینه کمتری می‎توانند به روسیه سفر کرده و از دیدن آن لذت ببرند. تور روسیه ارزان و لحظه آخری عمدتا در ماه‌هایی از سال برگزار می‎شود که شرایط جوی و آب و هوای روسیه چندان مطلوب نیست. به عنوان مثال در فصل پاییز و زمستان (به جز زمان سال نو میلادی) سفر به روسیه توسط گردشگران ایرانی و خارجی به کمترین میزان می‎رسد. از این رو آژانس‌های مسافرتی تورهای روسیه لحظه آخری را با قیمت‌های مناسب و ارزان‌تر از سایر اوقات سال، ارائه می‎کنند.

گاهی به دلیل نبود گردشگر و خلوت شدن هتل‌ها و پروازهای این کشور، می‎توان از آفر تور روسیه استفاده نموده و هزینه‌های سفر را تا 50 درصد کاهش داد. روسیه در فصل زمستان سرد است و دارای بارش‌های باران و برف بوده و برای سفر چندان مورد تقاضا نیست. اما بسیاری از افراد سال نوی میلادی را با رزرو تور نوروزی روسیه جشن می‌گیرند. تخفیف‌ها و آفرهای بسیار در این بازه زمانی باعث می‎شود که بتوانید از اقامت در هتل‌های لوکس روسیه با تقریبا نصف قیمت لذت ببرید. البته لازم به ذکر است که شاید تمامی خدمات رفاهی و تفریحی در روسیه به دلیل کمبود گردشگران برقرار نباشد. توصیه ما به شما این است که اگر قصد سفر با تور روسیه را دارید، پکیج خود را در بهار و تابستان رزرو کنید تا نهایت لذت را از گردشگری در این کشور ببرید.

 


بهترین زمان سفر به روسیه
از آنجایی که روسیه وسعت بسیاری دارد، تنوع آب و هوایی در این کشور نیز بالاست و شما باید برای بازدید از شهرهای توریستی و زیبای آن برنامه‌ریزی کنید. به طور کلی فصل تابستان برای سفر به مسکو و سنت پترزبورگ عالی است و در این زمان قشر عظیمی از گردشگران به سمت روسیه روانه می‎شوند.

البته فصل بهار و پاییز نیز برای سفر به این کشور خالی از لطف نیست و هوا سرمای شدیدی ندارد. به خصوص در این فصل‌ها فستیوال‌هایی نیز برگزار می‎شود که هیجان سفر به روسیه را افزایش می‎دهند. زمستان‌های سرد روسیه نیز شهرت جهانی دارد و برای عاشقان اسکی روی برف عالی است. نرخ تورهای روسیه در تابستان به بالاترین و در زمستان به پایین‌ترین حد خود می‎رسد. بنابراین به لحاظ اقتصادی بهتر است که فصل بهار یا پاییز را برای سفر خود انتخاب کنید که هم درگیر سرمای هوا نشوید و هم بتوانید از مکان‌های گردشگری این کشور بازدید کنید.

 


برای سفر با تور روسیه چقدر باید پول داشته باشم؟
برای سفر به روسیه، نرخ تورها از 20 تا 30 میلیون تومان متغیر است. این هزینه شامل هزینه پرواز، اخذ ویزای توریستی روسیه، اقامت در هتل و امکانات در نظر گرفته شده برای تور انتخابی شماست که مسلما ممکن است کمی بیشتر یا کمتر باشد. قیمت ویزای توریستی روسیه (130 دلار) است و هزینه اقامت در هتل‎های 1، 2 و ... 5 ستاره روسیه، بین 1000 تا 15500 روبل است. البته اگر بودجه کمی دارید، باید بگوییم که صدها هاستل در مسکو وجود دارد که هزینه‌ای بین 190 تا 5000 روبل روسیه را دارند.

قطعا با سفر به روسیه دوست دارید در گشت‌هایی که توسط تور انتخابی شما برگزار می‎شود نیز شرکت کنید. از این رو باید هزینه گشت‌ها را نیز به طور جداگانه پرداخت کنید. برای خرید سوغات، گشت و گذار در مراکز خرید، خوردن غذا‌های محلی روسیه و رفتن به کافه و رستوران‌های این کشور نیز به پول نیاز دارید. شما می‌توانید پول خود را به روبل یا دلار همراه ببرید. پیشنهاد می‌کنیم که در ایران دلار بخرید و سپس در صرافی‌ها، هتل‌ها و یا بانک‌های روسیه، آن‌ها را به واحد «روبل روسیه» تبدیل کنید.

 


نکات مهم درباره تور روسیه
تور روسیه یکی از محبوب‌ترین تورهای گردشگری است و شهرهای معروف روسیه همچون مسکو و سنت پترزبورگ، عمدتا با جمعیت بسیاری از گردشگران رو‌به‌رو هستند. در روسیه ساعت نیم ساعت عقب‌تر از ایران است و مسافت هوایی بین تهران تا روسیه حدود 4 ساعت است. برای سفر به این کشور باید ویزای توریستی تهیه کنید و توجه داشته باشید که روسیه جزو 26 کشور منطقه شینگن نیست. دین رسمی و رایج در وسیه مسیحیت است. واحد پول رایج در این کشور روبل است و مردم آن با زبان روسی صحبت می‌کنند. پیش شماره در روسیه +7 است.

 


منبع : تور روسیه


برچسب: تور روسیه،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۸:۲۰ توسط:AHOO موضوع: نظرات (0)