آژانس مسافرتي آهوبال آژانس مسافرتي آهوبال .

آژانس مسافرتي آهوبال

تور موريس

 


تور موريس
اگر مي‌خواهيد سفري خاطره‎انگيز به يكي از محبوب‌ترين مقاصد گردشگري جهان داشته باشيد، موريس براي شما بهترين انتخاب خواهد بود. اين كشور با آب و هواي معتدل و بهاري‌اش در طول سال، گردشگران بسياري را به سوي خود جذب مي‌كند. موريس تقريبا كشوري استوايي به شمار مي‌رود و بهترين فصول براي سفر به اين سرزمين زيبا، پاييز و تابستان هستند. اگر بخواهيم دقيق تر بگوييم، اين كشوري جزيره‌اي، در مجاورت اقيانوس هند و 900 كيلومتري ماداگاسكار قرار گرفته است. كشور موريس، علاوه بر اينكه جزيره موريس را در بر دارد، جزاير ديگري همچون: جزاير آگالگا، رودريگس و سنت برندون را نيز شامل مي‌شود.

مسافراني كه علاقه‌مند به تورهاي اروپايي هستند، مي‌توانند تور موريس را به عنوان يكي از بهترين مقاصد مسافرتي انتخاب نموده و از گشت و گذار در سواحل روح افزا، ديدن طبيعت خيره‌كننده و انجام تفريحات آبي لذت ببرند. همچنين اين كشور، مقصدي جذاب براي ماه عسل زوج‌هاي جوان است. علاوه بر اين‌ها، موريس امنيت بسيار بالايي دارد و با وجود اينكه از تنوع فرهنگي و نژادي زيادي برخوردار است، زندگي آرام و مسالمت‌آميزي در آن جريان دارد. بنابراين اگر شما نيز تصميم داريد كه با تور موريس همراه شويد، همين امروز پكيج مورد نظر خود را از طريق وبسايت آژانس گردشگري آهوبال رزرو كنيد.

 


در سفر با تور موريس از كدام جاذبه‌هاي گردشگري ديدن كنيم؟
جزيره موريس داراي جاذبه‌هاي طبيعي بسياري است. به عنوان مثال در حاشيه جنوبي آن پديده‌ طبيعي و حيرت‌انگيزي وجود دارد كه به آن «آبشار زيردريايي» مي‌گويند. از ديگر جاذبه‌هاي ديدني موريس، مي‌توان به زمين هفت رنگ، پارك طبيعي كاسلا، پارك حفاظت شده لاك پشت‌ها در جزيره رودريگز، آبشار شامارل، آكواريوم موريس، پارك تفريحي كودكان در شرق جزيره، گالري آبگينه‌هاي لوكس و هنري، پارك تمساح‌ها و لاك پشت‌هاي غول پيكر، جنگل آبنوس، دره رنگ‌ها، آپراواسي گات و دره فرني اشاره كرد.

همچنين شنا با دلفين‌ها، رفتن به زيردريايي توريستي، اسكوتر زيرآبي، تماشاي نهنگ‌ها، كوآد بايك در منطقه حفاظت شده فردريكا، گشت با هواپيماي دريايي در لومورن و گشت خصوصي هلي كوپتر در موريس نيز از ديگر جاذبه‌ها و گشت‌هاي شهري موريس هستند.

 


آيا براي سفر به موريس نياز به ويزاي توريستي داريم؟
اگر با هدف گردشگري و داشتن سفري تفريحي به موريس مي‌رويد، بايد حتما ويزاي توريستي اين كشور را دريافت كنيد. براي اخذ ويزاي توريستي موريس، الزامات و شرايط خاصي وجود دارد كه بايد حتما آن‌ها را برآورده كنيد. براي صدور اين نوع ويزا بايد مدارك مورد نياز را جمع‌آوري نماييد كه عبارتند از: پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار، نامه تمكن مالي از بانك همراه با گردش 3 ماهه آخر حساب سپرده، عكس رنگي 6X4 و ساير مدارك شناسايي ديگر. براي دريافت ويزاي توريستي موريس، مي‌توانيد با كارشناسان آژانس‌ گردشگري آهوبال تماس بگيريد تا آن‌ها تمام مراحل كار را براي شما انجام داده و ويزاي مورد نظرتان را دريافت كنند.

 


چرا بايد سفر با تور موريس را انتخاب كنيم؟
همانطور كه گفتيم، موريس كشوري منحصر به فرد با جاذبه‌هاي بكر و طبيعي است. اين جزيره‌ شگفت‌انگيز در جنوب غربي اقيانوس هند واقع شده و سواحل آن بسيار زيبا و آرامش بخش هستند. شما مي‌توانيد در تور موريس حال و هواي خوبي را تجربه كرده و خستگي كار و مشكلات روزمره را فراموش كنيد.

اين جزيره‌ علاوه بر داشتن سواحل شني، جنگل‌هاي سرسبز و درياي آبي و چشم نواز، اماكن گردشگري بسيار، مراكز خريد متنوع و تفريحات هيجان‌انگيزي دارد كه باعث مي‎شوند حتي يك لحظه هم از سفر به اين مقصد خسته نشويد. بنابراين براي سفر به اين جزيره تماشايي، با كارشناسان آژانس‌ گردشگري آهوبال تماس گرفته و آماده حركت شويد.

 


آب و هواي موريس چگونه است؟
موريس داراي آب و هوايي استوايي و معتدل است. اين جزيره شگفت‌انگيز، زمستان‎هايي گرم و خشك و تابستان‌هايي گرم و مرطوب دارد. گاهي در قسمت‌هاي جنوب شرقي اين كشور، وزش بادهاي ملايمي را نيز شاهد خواهيد بود. طوفان‌هاي موسمي در اين كشور از ماه آذر تا فروردين وجود دارند و تا اواخر خرداد، پايان مي‎يابند. گرم‌ترين منطقه جزيره سواحل غربي آن هستند و بيشترين ميزان وزش باد، مربوط به سواحل شرقي است. ماه‌هاي آذر تا بهمن به عنوان گرم‌ترين ماه‌هاي سال در موريس هستند و مي‌توان گفت كه مهر، خشك‌ترين ماه سال در اين جزيره توريستي است. خنك‌ترين آب و هوا نيز بين ماه‌هاي خرداد تا مرداد در موريس جريان دارد.

 


بهترين زمان سفر به موريس چه موقعي از سال است؟
جزيره موريس چهار فصل نبوده و فقط دو فصل تابستان و زمستان به خوبي در آن قابل مشاهده است. در اين فصل‌ها، هواي موريس نسبتاً معتدل است بنابراين مسافران اغلب اين زمان را براي سفر خود انتخاب مي كنند. بدين ترتيب هم امكان استفاده از تفريحات ساحلي را دارند و هم مي‌توانند از هواي عالي اين كشور لذت ببرند. براي رزرو تور موريس در بهترين فصول سال، با آژانس گردشگري آهوبال تماس بگيريد.

 


نحوه تعيين قيمت تورهاي موريس به چه شكل است؟
قيمت تورهاي مسافرتي با توجه به هدف و خواست شما تعيين مي‎شود. اگر به عنوان يك مسافر در انتخاب نوع ايرلاين و كلاس پروازي، نوع هتل و خدمات آن، مدت تور، هزينه‌هاي جانبي، زمان سفر، ورودي‌ها، هزينه‌هاي غذا، هزينه تفريحات گردشگري و… بررسي لازم را انجام دهيد، مي‎توانيد پكيج مناسبي را براي خود در نظر بگيريد كه با بودجه‌تان هماهنگ باشد. به عنوان مثال ايرلاين‌هايي همچون تركيش، امارات، قطر ايرويز، آسترين اتريش، لوفتهانزا، اير فرانس و… بليط هواپيما به مقصد موريس را همراه با خدمات مناسبي ارائه مي‌دهند.

ساير هزينه‌ها مانند: ترانسفر، اخذ ويزا و پاسپورت، هزينه غذا، خريد، بيمه مسافرتي و… نيز بر قيمت تور موريس تاثير مي‌گذارند. بنابراين شما بايد هوشكندانه عمل كنيد و براي داشتن سفري مقرون به صرفه، تمامي ملاك‌هاي گفته شده را در نظر بگيريد. مثلا اگر اقامت در يك هتل ارزان قيمت را با يك پرواز چارتري انتخاب كنيد، هزينه تور شما بسيار كمتر مي‎شود. در حالي كه اگر اقامت شما در هتل‌هاي لاكچري و پروازتان فرست كلاس و عالي باشد، هزينه تورتان بسيار گران‌تر مي‎شود. براي رزرو تور موريس با كمترين هزينه و در اختيار داشتن كليه امكانات و خدمات لازم، از طريق وبسايت آژانس گردشگري .......... پكيج خود را تهيه كنيد.

 


بهترين ايرلاين‌هايي كه به موريس پرواز دارند كدامند؟
متاسفانه هم اكنون پرواز مستقيمي از ايران به مقصد موريس وجود ندارد ولي ايرلاين‌هاي بسياري همچون: هواپيمايي امارات (با يك توقف در دبي) و ديگر شركت‌هاي هواپيمايي مانند: آسترين اتريش، لوفتهانزا، تركيش، اير فرانس، قطر ايرويز و… با يك توقف در مسير، پروازهايي را به موريس انجام مي‎دهند.

 


اطلاعات مهم درباره تور موريس
واحد پول: روپيه موريس
اختلاف زماني ايران با موريس: -30
ويزا: ندارد
مذهب: مسيحيت
زبان رسمي: انگليسي، فرانسوي، بوچپوري
پيش شماره تلفن در موريس: +230
شماره تماس با اورژانس: 114
شماره تماس با پليس: 999
شماره تماس با آتش‌نشاني: 115
 


منبع : تور موريس


برچسب: تور موريس،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۸:۱۶ توسط:AHOO موضوع: نظرات (0)

تور لبنان

 


 


تور لبنان
لبنان كشوري عربي با طبيعتي زيبا، سواحلي رويايي، درياها و جاذبه‌هاي ديدني فراوان است. بيروت پايتخت لبنان است و به عنوان عروس خاورميانه شناخته مي‎شود زيرا زيبايي بسيار چشمگيري دارد. در سفر با تور لبنان مي‎توانيد به انجام تفريحات هيجان‌انگيز ساحلي بپردازيد و جاذبه‌هاي فرهنگي و طبيعي اين كشور را نظاره كنيد. قبايل مختلف عرب با سنت‌هاي ديرينه خود، يادگارهايي را از تاريخ كهن لبنان در موزهاي اين كشور بر جاي گذاشته‌اند.

بنابراين اگر مشتاق هستيد كه بيشتر درباره تاريخچه لبنان و سرگذشت آن در طي سال‌هاي طولاني بدانيد، بايد به موزه‌هاي مختلف اين مقصد توريستي، سري بزنيد. اين كشور به دليل نزديكي به درياي مديترانه و داشتن بخش‌هاي كوهستاني، در تابستان بسيار گرم و شرجي و در زمستان‌ها سرد است. غذاهاي لبناني همچون فلافل و شاورما نيز بسيار معروف هستند و شما مي‎توانيد از خوردن انواع غذاهاي اين كشور در رستوران‌هاي محلي لذت ببريد. اگر مي‎خواهيد به لبنان سفر كنيد و خاطرات خوشي را از گردش و تفريح در اين مقصد ديدني براي خود ثبت كنيد، تور خود را از سايت آژانس گردشگري آهوبال رزرو كنيد و با كارشناسان اين مجموعه تماس بگيريد.

 


آيا براي سفر به لبنان نياز به ويزا داريم؟
اگر با هدف گردشگري به سوي لبنان حركت مي‎كنيد و بايد بدانيد كه خوشبختانه طبق توافقاتي كه ميان دولت‌هاي كشور ايران و لبنان وجود دارد، ايرانيان براي ورود به خاك اين كشور نيازي به اخذ ويزاي توريستي ندارند. البته بايد سفرتان كمتر از 30 روز باشد و اگر نياز داريد كه سفر طولاني‎تري داشته باشيد، بايد نسبت به اخذ ويزاي توريستي لبنان اقدام كنيد. بنابراين شما مي‎توانيد به راحتي در فرودگاه اين كشور و با پرداخت هزينه‌اي 35 دلاري، ويزاي لبنان را بلافاصله در بدو ورودتان دريافت نماييد. مدارك مورد نياز بري اخذ ويزاي لبنان به شرح زير است:

پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
يك قطعه عكس 4x6
پر كردن فرم درخواست ويزا
اگر كمتر از 18 سال سن داريد، نامه تأييد اجازه سفر از پدر و مادر
تمكن مالي لازم براي اثبات توان پرداخت هزينه‌هاي اقامت در لبنان
مدارك اثبات رزرو هتل و داشتن بليط پرواز رفت و برگشت
گواهي اشتغال به كار
اثبات نداشتن هيچ گونه سابقه‌ سفر به اسرائيل و مهر آن در پاسپورت
 


نحوه تعيين قيمت تور لبنان چگونه است؟
هزينه تور مسافرتي لبنان چندان گران نيست و وابسته به فاكتورهاي بسياري است. انتخاب هتل و پرواز بيشترين تاثير را در تعيين نرخ تور شما دارند. مسلما اقامت در هتل‌هاي 5 ستاره و لوكس، همراه با پروازهاي خارجي و فرست كلاس، هزينه تور شما را به شدت افزايش مي‎دهند. در عوض اگر اقامت در هتل‌هاي 3 ستاره و يا اقامتگاه‌هاي ارزان لبنان را انتخاب كنيد، مي‎توانيد تا حذ زيادي در هزينه‌هاي سفرتان صرفه جويي كنيد.

قيمت پروازها نيز بر اساس شركت هواپيمايي و نوع كلاس آن‌ها مشخص مي‎شود. به عنوان مثال پروازهاي اكونومي، بيزنس كلاس و فرست كلاس از نظر قيمت بسيار متفاوت هستند. شما بايد براي كاهش قيمت تور لبنان خود به سراغ پروازهاي داخلي با كلاس اكونومي و يا پروازهاي چارتري برويد. از طرفي لبنان آب و هواي گرم و شرجي دارد و در تابستان‌ها تعداد متقاضيان تورهاي اين كشور كاهش پيدا مي‎كند. از اين رو تورهاي لحظه آخري و يا آفرهاي تور لبنان ارائه مي‎شوند. در اين شرايط قيمت تور لبنان تا 50 درصد افت پيدا مي‎كند و امكان سفر براي كساني كه به دنبال تورهاي ارزان هستند، فراهم مي‏شود. تعداد روزهاي اقامت شما نيز بر قيمت تور لبنان اثر مي‎گذارد. اگر اقامتي 7 روزه را براي خود انتخاب كنيد، بايد به ازاي هر شبي كه در هتل مورد نظر اقامت داريد هزينه بپردازيد و به اين ترتيب نرخ تورتان بيشتر مي‎شود.

 


آب و هواي كشور لبنان
همانطور كه قبلا گفتيم، آب و هواي لبنان گرم و شرجي است. از اين رو براي سفر با تور لبنان، حتما شرايط جوي را در نظر بگيريد. اين كشور در فصول مختلف سال داراي آب و هواي متغيري دارد. در تابستان‌ها اگر در كنار سواحل زيباي آن قدم بزنيد، مي‎توانيد به خوبي رطوبت و گرماي زياد هوا را حس كنيد. در زمستان‌ها نيز هوايي كوهستاني و سرد جريان دارد. بنابراين بهترين شرايط آب و هوايي در فصول پاييز و بهار وجود دارد.

در اكثر مناطق لبنان سالانه دشاهد بارش باران و برف هستيم ولي برخي از قسمت‌ها به دليل وجود كوه‌هاي مرتفع، از اين بارش‌ها محفوظ هستند. جالب است بدانيد كه به دليل شرايط اقليمي، جنگل‌هاي سدر بسياري در لبنان وجود دارد و اين درخت به عنوان نماد ملي اين كشور محسوب مي‎شود.

 


بهترين زمان براي سفر با تور لبنان چه موقع است؟
مرداد به عنوان گرم‌ترين ماه سال در كشور لبنان بوده و دي سردترين ماه است. در نتيجه بهترين زمان براي داشتن سفري خاطره‌انگيز و ايده‌آل، فصل بهار و پاييز خواهد بود. بارش باران در اين فصل‌ها كمتر مي‎شود و هواي لبنان براي گردشگري بسيار معتدل و عالي است. اگر تصميم داريد در فصل زمستان با تور لبنان همراه شويد و به شهر بيروت برويد، بايد بدانيد كه زمستان‌ها در لبنان چندان سرد نمي‎شود. فقط احتمال بارش باران‌هاي پراكنده وجود دارد و نيازي نيست لباس خيلي گرم با خود ببريد.

 


سفر با تور لبنان هوايي
با اتمام جنگ، سال‌هاست كه گردشگران بسياري راهي سفر به لبنان مي‎شوند و اين كشور در حال پيشرفت بيشتري در صنعت توريسم است. هر ساله ايرانيان بسياري نيز به لبنان و علي الخصوص شهر بيروت سفر مي‎كنند. پروازهاي متعددي براي رفتن از ايران به مقصد لبنان وجود دارد. همچنين خوب است بدانيد كه پروازهاي تهران – بيروت، علاوه بر اينكه از فرودگاه امام خميني تهران حركت مي‎كنند، از ساير شهرهاي كشورمان مانند اصفهان، شيراز، مشهد، تبريز و ... نيز انجام مي‎شوند.

اگر به دنبال تهيه بليط هواپيما لبنان با كمترين قيمت هستيد، بايد بليط‌هاي آفري و يا چارتري را بخريد. فاصله‌اي در حدود 1463 كيلومتر از تهران تا بيروت وجود دارد. بنابراين مدت زمان پرواز از تهران به مقصد بيروت، 2 ساعت و 45 دقيقه خواهد بود. كشور لبنان داراي يك فرودگاه بين‌المللي با نام رفيق حريري است كه در شهر بيروت واقع شده و پروازها در آن فرود مي‎آيند. براي رزرو بليط پرواز خود به مقصد لبنان، همين امروز با كارشناسان آژانس گردشگري آهوبال تماس بگيريد.

 


پرواز لبنان با چه ايرلاين‌هايي انجام مي‌شود؟
براي سفر با تور بيروت لبنان ايرلاين‌هاي متنوعي وجود دارند كه پروازهايي را ارائه مي‎دهند. به طور كلي بهترين پروازها براي تور لبنان كه مي‌توانيد بليط آن را از طريق آژانس گردشگري مورد نظرتان تهيه كنيد عبارتند از: پروازهاي مستقيم هواپيمايي ماهان (Mahan Air Airlines)، قطري (Qatar Airways)، اير عربيا (Air Arabia)، تركيش (Turkish airlines) ، امارات (Emirates)، ايرفلوت (Aeroflot)، هواپيمايي ايران اير (Iran Air Airlines)، لوفتهانزا (Lufthansa Airlines).

 


جاذبه‌هاي توريستي و تفريحي لبنان كدامند؟
لبنان شهرهاي توريستي بسياري از جمله بيروت، طرابلس، صيدا، زحله، صور و … را دارد كه همه ساله گردشگران زيادي را به سوي خود مي‌كشانند. هر كدام از اين شهرها جاذبه‌هاي ديدني منحصر به فردي دارند كه در سفر با تور لبنان مي‌توانيد آن‌ها را ببينيد. صنعت گردشگري در كشور لبنان بسيار پيشرفت كرده و امروزه به عنوان اصلي‌ترين منبع اقتصادي اين كشور به شمار مي‌رود. جاذبه‌هاي تفريحي لبنان نيز شامل شنا كردن در آب‌هاي شيرين و ساير تفريحات ساحلي است كه عمدتا در فصل تابستان براي مسافران تور لبنان قابل انجام خواهند بود. در زير برخي از اماكن ديدني كشور لبنان را معرفي كرده‎ايم كه عبارتند از:

 


شهر بيبلوس
يكي از شهرهاي پرطرفدار لبنان كه مي‌توانيد در سفر خود ببينيد، شهر بيبلوس است. اين شهر مناطق ديدني و باستاني بسياري دارد و جزو قديمي‌ترين شهرهاي دنيا به شمار مي‎رود. در بيبلوس رستوران‌ها و بنادر زيبايي وجود دارد كه باعث جذب گردشگران مي‎شود. بنابراين اگر با تور لبنان همراه شديد، حتماً در رستوران‌هاي معروف اين شهر مانند باب المينا، يك وعده غذايي عالي را امتحان كنيد.

 


شهر صيدون
يكي ديگر از مناطق ديدني لبنان، شهر تاريخي و زيباي صيدون يا صيدا است. در تور لبنان مي‌توانيد به شهر صيدون برويد و از خيابان باستاني فنقي‌ها ديدن كنيد. در اين شهر مي‎توانيد به بازديد از بازارها و خيابان‌هاي تاريخي، مساجد باستاني، قلعه‌هاي زيبا و موزه‌هاي صابون بپردازيد. صابون‌هاي حاوي روغن زيتون يكي از محبوب‌ترين سوغاتي‌هاي شهر صيدون هستند كه مي‎توانيد آن‌ها را از بازار تهيه كنيد.

 


غار جعيتا
غار جعيتا منطقه‌اي توريستي در تور لبنان است كه بازديد كنندگان بسياري دارد. اين غار تا شهر بيروت 20 كيلومتر فاصله دارد. همچنين يك باغ وحش در اطراف اين غار وجود دارد . بنابراين مسافران مي‎توانند هم از غار جعيتا و هم از باغ وحش نزديك آن ديدن كرده و لحظات خوشي را تجربه كنند. اتومبيل‌هاي ميني كابلي وجود دارند كه تا دهانه غار حركت مي‎كنند و به راحتي گردشگران را به ورودي آن مي‌رسانند. در غار جعيتا بزرگ‌ترين سنگ استالاگتيت جهان و همچنين رودخانه‌اي قرار دارد كه مي‌توانيد با قايق از آن عبور كنيد و به غارهاي ديگر برسيد.

 


كاخ بيت‎الدين
يكي از شاهكارهاي معماري قرن نوزدهم ار مي‎توانيد در بناي كاخ بيت‎الدين مشاهده كنيد. در اطراف شهر بيروت اين كاخ ساخته شده و روستاي دير القمر نيز در اطراف اين كاخ است كه مي‎توانيد براي گشت و گذار به آن برويد. در كاخ بيت‌الدين چندين موزه قرار دارد كه شامل: موزه‌هاي سلاح‌هاي سلطنتي، موزه‌هاي موزاييك دوره بيزانس و موزه‌هاي طلا و جواهرات مي‎شود.

 


درختان سرو
درخت سرو سمبل‌ ملي كشور لبنان است و نمادي از غرور شناخته مي‎شود. جنگلي از درختان سرو در كوهستان‌هاي بچار لبنان وجود دارد. اين جنگل كه با عنوان سرزمين خداوند شهرت يافته، در ميراث جهاني فهرست يونسكو ثبت شده است. در تور لبنان مي‎توانيد به جنگل درختان سرو لبناني برويد و از پياده روي در آن لذت ببريد.

 


روستاي فارايا
يكي از روستاهاي لبنان فارايا است كه تفرجگاهي به نام مزار درست، در بالاي آن واقع شده است. اين روستا حدود 2500 متري از درياست و در آن پيست اسكي، هتل‌هاي لوكس و امكانات جذابي براي مسافران وجود دارد.

 


روستاي دير القمر
اگر مي‎خواهيد روزهاي خاطره انگيزي را در لبنان داشته باشيد، حتما سري به روستاي دير القمر بزنيد. اين روستا يكي از مناطق ديدني لبنان محسوب مي‎شود و داراي صومعه‌اي براي آرامش ماه است. جالب است بدانيد كه در فهرست ميراث جهاني يونسكو، نام روستاي دير القمر ثبت شده است.

 


اطلاعات مهم درباره لبنان
زبان رسمي زبان رسمي: عربي
واحد پول: ليره لبنان (LBP)
طول پرواز: حدوداً 2 ساعت
ويزا: دارد
مذهب مذهب: اكثراً شيعه
اختلاف ساعت اختلاف ساعت لبنان با ايران : 1:30-
پيش شماره تلفن: 961+
شماره تماس با اورژانس: 140
شماره تماس با آتش‌نشاني: 175
پليس گردشگري پليس گردشگري: 112
 


بهترين هتل‌هاي لبنان براي اقامت كدامند؟

يكي از مهمترين فاكتورهايي كه بايد در رزرو تور مسافرتي به آن دقت كنيد، هتل محل اقامت‌تان است. مطمئنا دوست داريد براي اقامت خود در كشور لبنان، هتلي عالي با امكانات لوكس و فوق‌العاده را داشته باشيد. بايد بگوييم كه كشور لبنان سرزميني كهن با آثار باستاني و متفاوت است ولي در عين حال، به عنوان پيشرفته‌ترين قطب صنعت مد در خاورميانه شناخته مي‌شود زيرا با تركيب كردن بناهاي تاريخي توانسته اماكن گردشگري ايده‌آلي را به وجود بياورد. هتل‌هاي بيروت نيز از تكنولوژي‌هاي جديد بهره گرفته‌اند و براي پذيرايي از مسافران اقصي نقاط جهان، امكانات ويژه‌اي دارند. در زير برخي از بهترين هتل‌هاي لبنان را به شما معرفي مي‌كنيم:

هتل لگراي (Le Gray)
هتل شافي (Saifi Suites)
هتل هيلتون (Hotel Hilton)
هتل آلبرگو (Albergo Hotel)
هتل فنيسيا (Phoenicia Hotel)
هتل آكروپليس (Acropolis Hotel)
هتل استي بريج سوئيت (Staybridge Suites)
منبع : تور لبنان


برچسب: تور لبنان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۲:۳۲ توسط:AHOO موضوع: نظرات (0)

تور قطر

 


تور قطر
قطر كشور كوچكي در جنوب غربي آسياست كه پايتخت آن شهر «دوحه» است. ايرانيان بسياري از طريق زميني و هوايي به اين كشور عربي زيبا سفر مي‎كنند. جالب است بدانيد كه قطر يك كشور ثروتمند است و در سال‌هاي اخير، صنعت توريسم و گردشگري آن، پيشرفت‌هاي چشمگيري داشته است. آب و هواي قطر گرم و خشك است و زمستان‌هاي پرباراني دارد. گاهي اين بارش‌ها به شكل سيل آسا هستند و تا چندين روز ادامه دارند. از طرفي تابستان‌هاي قطر گرم و شرجي است و كمتر كسي اين فصل را براي سفر انتخاب مي‎كند. بنابراين بهترين زمان براي سفر به قطر، از اواسط پاييز تا اواخر زمستان است.

شما به راحتي مي‎توانيد ظرف مدت 1 ساعت و 40 دقيقه با پرواز از تهران به دوحه برويد. زيرا بين شهر تهران تا دوحه قطر چيزي حدود 1156 كيلومتر فاصله است. اگر قصد داريد از تور هوايي قطر براي سفر به اين كشور توريستي جذاب استفاده كنيد، مي‎توانيد از پروازهاي شركت هواپيمايي قطر ايرويز استفاده نماييد. زيرا اين شركت روزانه چند پرواز مستقيم از تهران به مقصد دوحه قطر را انجام مي‎دهد.

در سفر با تور قطر مي‎توانيد از مهمترين جاذبه‌هاي گردشگري اين كشور، مانند موزه شيخ فيصل بن قاسم آل ثاني، بازار سوق واقف (Souq Waqif)، كورنيش دوحه، قلعه الزباره، موزه هنرهاي اسلامي، مرواريد قطر، روستاي فرهنگي كاتارا، مراكز خريد و... ديدن كنيد. براي اطلاع از قيمت تور قطر و رزرو انواع تورهاي تركيبي اين كشور مي‎توانيد همين امروز با آژانس گردشگري آهو بال تماس بگيريد.

 


مسافران ايراني چه شرايطي براي اخذ ويزاي توريستي قطر دارند؟
شهروندان ايراني كه تمايل دارند به قطر سفر كنند، بايد براي سفر به اين كشور ويزاي ترانزيت فرودگاهي را در بدو ورود به خاك قطر دريافت كنند. شما مي‎توانيد تمامي مراحل اخذ ويزاي خود را به آژانس مسافرتي .... بسپاريد. لازم به ذكر است كه اين ويزا براي متقاضيان به صورت آنلاين صادر مي‌شود و بايد هزينه آن را با مستركارت يا ويزاكارت پرداخت كنند. ويزاي توريستي قطر ۳۰ روز اعتبار دارد و هزينه آن ۱۰۰ ريال قطري است. در سفر با تور مسافرتي قطر بايد مداركي همچون گذرنامه با اعتبار حداقل ۶ ماه، بليط پرواز رفت و برگشت، تأييديه رزرو هتل در قطر و عكس ۳*۴ (براي ويزاي الكترونيكي) را همراه با فاكتور پرداخت هزينه ويزا ارائه دهيد.

 


جاذبه‌هاي گردشگري قطر كدامند؟
‎در كشور قطر جاذبه‌هاي ديدني بسياري وجود دارد كه مي‎توان از جمله آن‌ها به موارد زير اشاره كرد:

برج اسپاير
خور العديد
ويلاجيو مال
موزه ملي قطر
كورنيش دوحه
بازار سوق واقف
موزه هنرهاي اسلامي
جنگل ساحلي التكيره
روستاي فرهنگي كاتارا
جزيره مصنوعي مرواريد قطر
موزه شيخ فيصل بن قاسم آل ثاني
و ...
 


تور قطر هوايي يا زميني، كدام يك بهتر است؟
مطمئنا يكي از رايج‌ترين و بهترين راه‌ها براي سفر به قطر، استفاده از تور هوايي است. تور هوايي قطر از فرودگاه بين‌‌المللي امام خميني تهران با پرواز قطر به فرودگاه حمد دوحه انجام مي‎شود. تور هوايي قطر، گران‌تر از تور زميني قطر است و حدود ۲ ساعت طول مي‎كشد. اما شما در تور زميني قطر بايد بيشتر در مسير باشيد و اين ممكن است خسته كننده به نظر برسد. نرخ بليط پرواز قطر بسته به روزهاي مختلف هفته و يا ساعت پرواز، متفاوت است. ايرلاين‌هايي كه تور هوايي قطر را برگزار مي‎كنند عبارتند از:

هواپيمايي قطر ايرويز
هواپيمايي ايران اير
تور قطر زميني نيز جذابيت‌هاي خاص خودش را دارد. تورهاي گردشگري زميني قطر با اتوبوس و قطار انجام مي‎شوند. از طرفي قطر با ايران مرز آبي دارد. بنابراين بايد ابتدا با اتوبوس و قطار خودتان را به يكي از شهرهاي جنوب برسانيد و سپس با استفاده از كشتي به مرزهاي قطر برويد. اما عمدتا آژانس‌هاي گردشگري تور قطر را به صورت هوايي برگزار مي‎كنند تا مسافران راحتي بيشتري داشته باشند و سريع‌تر به مقصد برسند.

 


قيمت تور قطر چگونه تعيين مي‌شود؟
قيمت‌هاي مختلفي براي تور قطر در نظر گرفته مي‎شود زيرا عوامل بسياري هستند كه بر نرخ تور قطر تاثيرگذارند. به عنوان مثال سفر در فصل‌هاي خنك سال كه آب و هوا در قطر مناسب‌تر است، بسيار كم هزينه‌تر بوده و مقرون به صرفه است. از طرفي فاكتورهاي متعددي همچون خدماتي كه تور شما ارائه مي‎دهد، مدت اقامت، نوع هتلي كه رزرو مي‌كنيد و همچنين كلاس پروازي انتخابي‌تان، قيمت‌ها را تعيين مي‎كند.

يكي ديگر از عوامل موثر بر قيمت تور قطر، اين است كه شما يك تور تركيبي را انتخاب كنيد. تورهاي تركيبي قطر به دليل اينكه مقاصد بيشتري را براي تفريح و گردشگري در اختيار مسافران مي‎گذارند و آن‌ها را به بازديد از چند شهر مي‎برند، پر هزينه‌تر مي‎باشند. برخي هتل‌ها داراي ستاره‌هاي بيشتر و امكانات ويژه‌اي هستند. به همين خاطر نرخ آن‌ها نيز بيشتر است. خدمات تور مسافرتي نيز ممكن است شامل ترانسفر فرودگاهي، تور ليدر فارسي زبان، وعده‌هاي غذايي (صبحانه، ناهار و شام) و گشت شهري باشد كه مسلما اين موارد مشمول پرداخت هزينه بيشتر هستند. نوع ايرلاين (خارجي يا ايراني) و كلاس پرواز نيز تا حد بسياري بر روي قيمت تور قطر تاثيرگذار است.

شما براي اطلاع از نرخ به روز تورهاي قطر مي‎توانيد همين امروز با آژانس گردشگري آهو بال تماس بگيريد و براي انتخاب مناسب‌ترين پكيج‌ها از آن‌‌ها راهنمايي بگيريد.

 


تور قطر ارزان و لحظه آخري
شما مي‌توانيد در تور ارزان قيمت قطر كه عمدتا به عنوان تور لحظه آخري قطر يا آفر تور قطر ارائه مي‎شود، هزينه‌ كمتري را پرداخت كنيد و يك سفر مقرون به صرفه داشته باشيد. البته تور لحظه آخري شامل تمامي امكانات همچون: بيمه مسافرتي، گشت شهري و ... نيز مي‎باشد و تنها به دليل اينكه تور بسته نشده و تعداد مسافران به حد نصاب نمي‎رسد، ارائه مي‎شود. جالب است بدانيد كه در بسياري از تورهاي ارزان قيمت قطر، شما به ترانسفر فرودگاهي و ليدر فارسي زبان دسترسي داريد و مي‎توانيد جاذبه‌هاي گردشگري اين كشور را با راهنمايي تور ليدر خود ببينيد.

 


بهترين زمان براي خريدن تور قطر چه موقع است؟
براي سفر با تور قطر، بهترين زمان فصل‌هاي پاييز و زمستان است. زيرا هواي قطر در فصل تابستان بسيار گرم و شرجي است. البته برخي از افراد تور نورزي قطر را انتخاب مي‎كنند و در فصل بهار عازم سفر به سوي اين مقصد توريستي مي‌شوند. شما مي‎توانيد با توجه به هدف خود از سفر، فصل مورد نظرتان را براي رزرو تور قطر انتخاب كنيد.

 


اطلاعات مهم درباره تور قطر
قطر كشوري در حاشيه خليج فارس است كه داراي سواحل باشكوه، صحراهاي شني، و مكان‌هاي توريستي منحصر به فرد مي‎باشد. ذخاير نفتي قطر بسيار زياد است و به اقتصاد اين كشور كمك مي‎كند. اما در صنعت توريسم نيز اين كشور موفق بوده و توانسته گردشگران زيادي را به سوي خود جذب كند. آسمان‌خراش‌هاي زيبا، مراكز خريد شيك و هتل‌هاي لوكس متعددي در قطر هستند. در حال حاضر اين كشور ميزان جام جهاني فوتبال در سال ۲۰۲۲ است و بدين ترتيب توانسته در عرصه جهاني مطرح شود.

اختلاف زماني بين ايران و قطر - 1:10 است. مردم قطر اغلب سُني هستند و زبان رسمي كه با آن صحبت مي‎كنند، عربي است. ارز رايج در اين كشور نيز ريال قطر است و شما در سفر با تور قطر بايد پول‌هاي خود را از دلار به اين واحد پولي تبديل كنيد.

منبع : تور قطر


برچسب: تور قطر،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۹:۴۹ توسط:AHOO موضوع: نظرات (0)