آژانس مسافرتی آهوبال آژانس مسافرتی آهوبال .

آژانس مسافرتی آهوبال

تور دبی

 


تور دبی
دبی، یک شهر فوق‌العاده لوکس در امارات متحده عربی است که دارای جاذبه‌های دیدنی فراوان بوده و جزو بزرگ‌ترین شهرهای تجاری جهان به شمار می‎رود. در دبی می‎توانید آسمان ‌خراش‌های بی‌شماری را ببنید که همگی دارای معماری خاص و منحصر به فردی هستند. همچین هتل‌های لاکچری بسیاری در دبی وجود دارد که دارای امکانات بی‌نظیری هستند. به طور کلی اگر اولین بار باشد که به دبی سفر می‎کنید، همه چیز ممکن است شما را شگفت زده کند. شهری مجلل با سواحل تمیز و رویایی، اتومبیل‌های لوکس خارجی، برترین امکانات و مکان‌هایی دیدنی که گردشگران را به سوی خود جذب می‎کند.
در تور دبی می‎توانید به بازدید از برج خلیفه (نماد اصلی دبی)، رقص آب فواره‌ها، گلوبال ویلج، باغ گل‌های میراکل، فِراری پارک، سافاری، دبی مال، بازار ابن بطوطه، آبشار بشریت، پارک آبی وایلد وادی، کافه رستوران یخی دبی، پیست اسکی دبی، آکواریوم دبی و ... بپردازید. در شهر زیبای دبی می‎توانید تجربه یک سفر عالی و خاطره‌انگیز را کسب کنید. زیرا این شهر جزو شهرهای گران خاورمیانه است و لقب عروس خلیج فارس را به خودش اختصاص داده است.
هر ساله طیف گسترده‌ای از گردشگران داخلی و خارجی به دبی سفر می‎کنند و روزهایی به یادماندنی را در این مقصد توریستی سپری می‎کنند. بنابراین اگر شما نیز می‎خواهید با تور دبی همراه شوید و پکیج مورد نظرتان را خریداری کنید، همین امروز از طریق سایت آژانس گردشگری آهو بال اقدام کنید.


شرایط و مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای دبی
دبی همواره میزبان تعداد زیادی از مسافران است و به همین خاطر یکی از قطب‌‌های گردشگری دنیا شناخته می‎شود. همه گردشگران برای ورود به خاک دبی باید ویزای توریستی دریافت کنند. اداره مهاجرت و وزارت کار دبی، برای متقاضیان ویزای مورد نظرشان را صادر می‌کند. جالب است بدانید که شهروندان کشورهایی همچون قطر، عربستان، عمان، کویت و بحرین، بخاطر عضویت در شورای همکاری خلیج فارس، می‎توانند ویزای ۹۰ روزه دبی را دریافت کنند. البته شهروندان برخی از کشورهای اروپایی نیز که شرایط ویژه داشته باشند، می‎توانند این ویزا را دریافت کنند.
به طور کلی، مدت اعتبار ویزای توریستی دبی، یک ماهه و سه ماهه است. پردازش ویزای دبی نیز در حالت عادی، ۷ روز کاری زمان می‌برد ولی در صورت درخواست فوری، ۲ روز کاری طول می‌کشد. آژانس مسافرتی آهوبال کلیه اقدامات لازم برای اخذ ویزای شما را انجام می‌دهد و به این ترتیب می‌توانید در کوتاهترین زمان ممکن و با خیال راحت، سفری عالی را با تور دبی تجربه کنید.


در دبی از چه جاهایی دیدن کنیم؟
دبی به کشور ترین‌ها شهرت دارد زیرا بلندترین برج دنیا (برج خلیفه)، بزرگترین باغ گل‌های جهان (میراکل گاردن) و خاص‌ترین هتل دنیا (هتل 7 ستاره برجالعرب) را در خود جای داده است. شما می‎توانید در سفرتان با تور دبی از طبقات برخ خلیفه دیدن کنید و یا در دبی مال به بازدید از آکواریوم باشکوه این شهر بپردازید. همچنین می‎توانید به باغ گل‎های دبی بروید و ۶۰ گونه مختلف گل را با زیباترین حالت ممکن ببینید.
می‎توانید اقامت هتل فوق‌العاده زیبا و مجلل برج‌العرب را تجربه کنید و یا به هتل‌های لوکس دیگری همچون آتلانتیس، جمیرا، مینا السلام و ... بروید. می‎توانید در مراکز خرید بزرگی همچون ابن بطوطه و یا دبی مال بروید و در فستیول خرید دبی، بهترین اجناس خارجی را برای خود تهیه کنید. صحراهای دبی نیز بسیار دیدنی هستند و می‎توانید در آن‌ها به سافاری (ماشین سواری روی شن) بپردازید. یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری دبی دهکده جهانی یا (Global Village) است که در آن از تمام کشورهای جهان غرفه‌هایی برای فروش اجناس و محصولات بومی‌شان وجود دارد و واقعا می‎توانید تجربه ویژه‌ای را در آن کشب کنید و با صنایع دستی، تولیدات و فرهنگ کشورهای مختلف آشنا شوید.

 

 


بهترین زمان سفر به دبی چه موقع است؟
دبی بزرگترین شهر امارات متحده عربی است. توریست‌ها و گردشگران بسیاری سالانه از سراسر جهان به سوی آن روانه می‎شوند. اگر قصد دارید به دبی سفر کنید، باید بهترین زمان برای رزرو تور خود را پیدا کنید. به طور معمول در فصل تابستان، تور دبی به ارزان‌ترین قیمت خود می‎رسد. زیرا آب و هوای دبی اغلب گرم است و در تابستان‌ها، گاهی دمای هوا به 45 درجه نیز می‎رسد. بنابراین اغلب گردشگران دوست دارند در فصول خنک‌تر به این شهر دیدنی سفر کنند تا بخاطر گرما اذیت نشوند و راحت‌تر بتوانند از همه جاذبه‌های آن دیدن کنند. از این رو می‎توان گفت که بهترین زمان برای سفر به دبی، زمستان و پاییز است. به خصوص فصل زمستان بیشترین متقاضی را برای خرید تور دبی دارد و نرخ‌ پکیج‌ها در این زمان به اوج می‎رسند.


برترین مراکز خرید دبی
مراکز خرید دبی بسیار دیدنی و پرطرفدار هستند. نه تنها ایرانیان، بلکه تمام گردشگران از سراسر جهان برای گشت و گذار و خرید سوغاتی و اجناس مورد نظرشان به مراکز خرید در دبی می‎روند. در این فروشگاه‎ها، برندهای معتبر بسیاری وجود دارند تجربه یک خرید فوق العاده را برای شما به ارمغان می‎آورند. برخی از معروفترین مراکز خرید دبی شامل: مرکز خرید ابن بطوطه، دبی مال، مرکز خرید میردف، دبی مارینا مال و مرکز خرید امارات هستند. همچنین فروشگاه‎هایی تحت عنوان Day to Day در سراسر دبی هستند که می‎توانید در آن‎ها خرید بسیار ارزان و مقرون به صرفه‌ای را تجربه کنید.


تور هوایی دبی
برای داشتن سفری مطمئن و سریع به دبی، می‎توانید تور هوایی دبی را انتخاب کنید. با پرواز دبی که توسط ایرلاین‎‌های مختلفی انجام می‎شود، می‌توانید در عرض 2 ساعت، به فرودگاه دبی برسید. توجه داشته باشید که که پروازهای دبی در طول هفته و تقریباً از تمامی شهرها انجام می‌شود.
به عنوان مثال، تور دبی از تهران با پروازهای امارات، ایران ایر، فلای دبی، ایر عربیا و ماهان انجام می‎شود ودر طول هفته قابل رزرو است. تور دبی از شیراز، اصفهان، مشهد، اهواز و کیش نیز با پروازهایی از شرکت‌های هواپیمایی مختلف برگزار می‎شود. لازم به ذکر است که نرخ بلیط پرواز دبی بستگی به تاریخ و ساعت پرواز شما دارد. همچنین نرخ بلیط پروازها در روزهای آخر هفته، گران‌تر از روزهای اواسط هفته هستند. از طرفی اگر شما یک تور دبی لحظه ‌آخری را رزرو کرده باشید، هزینه پرواز شما بسیار کمتر از حالت معمول خواهد بود.

 

 


تور دبی با کشتی
روش دیگری که می‎توانید از طریق آن به دبی سفر کنید، استفاده از کشتی است. البته از دید برخی از افراد، سفر هوایی دبی بهترین و ایده‌آل‎‌ترین روش ممکن است. اما باید بگوییم که تور دبی با کشتی نیز، جذابیت‌های خاص خودش را دارد و شما می‎توانید تجربه لذت بخشی را از سفر خود داشته باشید. از طریق آب‌های نیلگون خلیج فارس، سفر دریایی به مقصد دبی انجام می‎شود. با کشتی مسافرتی دبی گردشگران می‎توانند ظرف مدت 6 ساعت به مقصد برسند. همچنین توجه داشته باشید که سفر با تور دریایی دبی ارزان‌تر از تور هوایی دبی است و شما قوانین سختگیرانه حمل بار را نخواهید داشت.
برای تور دریایی دبی، باید به بندر لنگه یا بندر عباس رفته و از آنجا با کشتی به سمت بندر جمیرا در دبی حرکت کنید. در هر صورت، انتخاب روش سفر به دبی، چه از طریق هوایی و چه دریایی، کاملا بستگی به سلیقه مسافران دارد. ممکن است فردی بخواهد خیلی سریع به مقصد برسد و هزینه بالاتر برایش مسئله‌ای نباشد. در مقابل ممکن است فردی دوست داشته باشد برای تجارت به دبی برود برود و از این رو تور دریایی را ترجیح بدهد.


قیمت تور دبی
نرخ تور دبی به پارامترهای متعددی همچون قیمت هتل‌های دبی، قیمت پرواز دبی، نرخ درهم، اخذ ویزای دبی، فصل سفر، مدت اقامت و خدمات تور بستگی دارد. همانطور که قبلا هم گفتیم، دبی شهری گران، لوکس و پرطرفدار در جهان است. بنابراین در صنعت گردشگری همیشه موفق بوده و هر ساله میزبان مسافران بسیاری از اقصی نقاط جهان است. ایرانیان نیز سفر به دبی را دوست دارند و اغلب آن‎ها در فصل بهار و پاییز، نسبت به رزرو تور دبی اقدام می‌کنند.
در فصل‌هایی که تعداد متقاضیان تور دبی بیشتر است، مسلما نرخ‌ها نیز بالاتر می‌روند. اما در تابستان که هوای دبی به شدت گرم و شرجی است، می‌توان ارزان‌ترین تور دبی را خریداری کرد. از طرفی تعداد شب‌های اقامت، ستاره‎های هتل، نوع ایرلاین، امکانات و خدمات تور نیز روی قیمت‌ ها تاثیر می‎گذارند. شما برای اطلاع از قیمت تور دبی و زمان برگزاری آن، می‎توانید سایت آژانس گردشگری آهو بال را بررسی کنید و یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.


تور دبی ارزان و لحظه آخری
شاید به دنبال فرصتی هستید که با بودجه‌ای کم و به شکل اقتصادی به دبی سفر کنید. دبی شهر جذابی برای اغلب گردشگران است ولی ممکن است بخاطر کمبود بودجه، نتوانند به راحتی برای رزرو تور آن اقدام کنند. اما خوشبختانه باید بگوییم که تور دبی ارزان و لحظه آخری نیز در طول سال توسط آژانس‌های گردشگری و برگزار کننده‌های تور، ارائه می‎شود. شما برای خرید تور دبی ارزان می‌توانید به سایت آژانس گردشگری آهو بال مراجعه کنید و بهترین پکیج‌ها را با قیمتی مقرون به صرفه و عالی، برای خود خریداری کنید.


اطلاعات مهم درباره تور دبی
دبی شهری بزرگ و دیدنی در امارات است ولی پایتخت امارات نیست. در واقع با وجود همه امکانات فوق‌العاده، ساختمان‎های لوکس و شرایط ایده‌آلی که دبی دارد، ابوظبی به عنوان پایتخت امارات شناخته شده است. در گذشته دبی شهری بیابانی بود که طرفداران چندانی نداشت. اما رفته رفته خود را به یکی از قطب‌های تجاری دنیا تبدیل کرد و توانست پیشرفت‌های چشمگیری را در صنعت گردشگری خود ایجاد کند.
در حال حاضر تور دبی یکی از محبوب‌ترین تورهای مسافرتی است که گردشگران بسیار زیادی را جذب خود می‌کند. دبی با ساخت بزرگ‌ترین برج دنیا (برج خلیفه)، احداث آسمان‌خراش‌های گوناگون، ایجاد جاذبه‌های گردشگری متنوع، هتل‌های شیک و مجلل، تفریحات لوکس و امکانات منحصر به فرد، توانست خیلی زود مورد توجه گردشگران اروپایی و ایرانی قرار گیرد و در حال حاضر دومین کشور ثروتمند جهان است.
مردم دبی که اغلب آن‌ها مسلمان هستند، با زبان رسمی عربی و انگلیسی صحبت می‎کنند. ارز رایج در دبی نیز، «درهم» است و اختلاف زمانی میان ایران و امارات -30 است. همچنین پیش شماره تلفن در دبی+97 بوده و برخی از شماره‌های اضطراری آن به شرح زیر هستند.

منبع : تور دبی


برچسب: تور دبی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۸:۱۶ توسط:AHOO موضوع: نظرات (0)