آژانس مسافرتي آهوبال آژانس مسافرتي آهوبال .

آژانس مسافرتي آهوبال

تور قزاقستان

 


تور قزاقستان
قزاقستان كشور بزرگ و متنوعي است كه در آسياي مركزي واقع شده و داراي تاريخ و فرهنگ غني مي‌باشد. قزاقستان يك كشور بزرگ در آسياي مركزي است كه به دليل وسعت و موقعيت جغرافيايي خود، داراي فرهنگ و تاريخ بسيار غني است. اين كشور با جمعيتي حدود 18 ميليون نفر، در حال حاضر يكي از كشورهاي پر جمعيت در منطقه است.

قزاقستان در زمينه‌هاي مختلفي از جمله صنايع معدني، نفت و گاز، كشاورزي، دامداري و صنعت خودروسازي توانايي بسيار خوبي دارد و به عنوان يك كشور صنعتي و كشاورزي شناخته مي‌شود. پايتخت قزاقستان، آستانه است كه يك شهر بزرگ و پويا مي‎باشد. همچنين اين شهر داراي فرهنگ و تاريخ بسيار قديمي و پرفراز و نشيب است. قزاقستان يك كشور چند فرهنگي است كه شامل قوميت‌هاي مختلفي مانند قزاق، روس، اوزبك، تاجيك و تركمن است. اين چند فرهنگي بودن قزاقستان به شكل بالقوه‌اي تواني آن را براي استفاده از چند زباني و تبادلات بين المللي افزايش مي‌دهد.

در ضمن، قزاقستان داراي مناظر طبيعي بسيار زيبا و جاذبه‌هاي گردشگري طبيعي مانند كوهستان‌ها، بيابان‌ها، درياچه‌ها و پارك‌هاي ملي است. همچنين، براي علاقه‌مندان به تاريخ و فرهنگ، قزاقستان داراي مجموعه‌اي از آثار باستاني و تاريخي مي‎باشد كه به خوبي از آن‌ها مراقبت شده است. براي سفر به اين كشور و رزرو تور قزاقستان، فقط كافيست كه با كارشناسان آژانس گردشگري آهوبال تماس بگيريد و خدمات و راهنمايي‌هاي لازم را دريافت كنيد.

 


مكان‌هاي ديدني قزاقستان
در زير برخي از مكان‌هاي ديدني كشور قزاقستان را به شما معرفي مي‎كنيم:

شهر آلماتي: آلماتي بزرگ‌ترين شهر قزاقستان است و در دامنه كوه‌هاي Zailiysky Alatau قرار دارد. اين شهر به خاطر پارك‌هاي زيبا، موزه‌ها و تفريحات شبانه‌اش شناخته شده است. برخي از مناظر ديدني آلماتي شامل موزه ايالتي مركزي، تپه كوك توبه و كليساي جامع زنكوف هستند.

 


آستانه: اين شهر پايتخت قزاقستان است و به دليل معماري مدرن و طراحي آينده نگرانه خود شناخته شده است. برخي از برترين جاذبه‌هاي آستانه عبارتند از برج بايترك، كاخ صلح و آشتي و مسجد نور آستانه.

 


پايگاه فضايي بايكونور: اين پايگاه به عنوان اولين و بزرگترين تاسيسات پرتاب فضايي عملياتي جهان است كه در استپ‌هاي بياباني قزاقستان واقع شده است. بازديدكنندگان مي‌توانند از امكانات آن بازديد كرده و پرتاب موشك‌ها را تماشا كنند.

 


دره چارين كانيون: اين دره خيره كننده در جنوب شرقي قزاقستان است كه اغلب با گراند كانيون در ايالات متحده مقايسه مي‌شود. طول اين دره بيش از 150 كيلومتر است و داراي صخره‌هاي منحصربه‌فرد و مسيرهاي پياده‌روي است.

 


درياچه‌هاي كولساي: سه درياچه كوهستاني بكر در شمال كوه‌هاي تينشان قزاقستان قرار دارند كه با عنوان درياچه‌هاي كولساي شناخته مي‎شوند. بازديدكنندگان مي‌توانند در منطقه اطراف پياده روي، ماهيگيري كرده و كمپ بزنند و از مناظر زيبا ديدن كنند.

 


شهر شيمكنت: اين شهر در جنوب قزاقستان واقع شده و به خاطر تاريخ باستاني جاده ابريشم و همچنين فرهنگ مدرنش شناخته شده است. برخي از ديدني‌هاي برتر شيمكنت عبارتند از: موزه منطقه‌اي فرهنگ‌هاي محلي، پارك شيمكنت و ذخيره‌گاه طبيعي آكسو-ژاباگلي.

برخي ديگر از جاذبه‌هاي ديدني قزاقستان شامل شهر ساحلي آكتائو، پايگاه تراز، درياچه بالخاش، دره تورگن و درياچه كيندي هستند.

 


اطلاعات مهمي كه بايد قبل از سفر با تور قزاقستان بدانيد
طول پرواز: حدود 1 ساعت و 15 دقيقه
واحد پولي: تنگه قزاقستان
زبان رسمي: قزاقي، روسي
پيش شماره تفلن قزاقستان: 7+
شماره تماس با اورژانس: 103
شماره تماس با پليس: 102
شماره تماس با آتش نشاني: 101
اختلاف ساعت با ايران: 1 ساعت و 30 دقيقه جلوتر از تهران است.
 


شرايط آب و هوايي قزاقستان و زمان مناسب براي سفر به اين كشور
قزاقستان، يك كشور با مناظر زيبا و وسيع از كوهستان‌ها و دشت‌ها است. به دليل اين كوهستان‌ها و دشت‌هاي گسترده، تابستان‌هاي قزاقستان گرم و زمستان‌هايش سرد هستند. فصل بهار و پاييز، در اين كشور هوا معتدل بوده و براي سفر بهترين زمان است. به دليل آب و هواي خشك و نيمه خشك اين كشور، توصيه مي‌شود كه سفر به قزاقستان را در فصل پاييز و بهار برنامه‌ريزي كنيد، زيرا در تابستان دماي هوا به بيش از ۴۰ درجه و در زمستان حتي به منفي ۲۰ درجه مي‌رسد.

 


آيا براي سفر به قزاقستان نياز به ويزا داريم؟
قبلاً براي سفر به قزاقستان از ايران، نياز به ويزا بود اما در حال حاضر امكان سفر به قزاقستان بدون ويزا براي مدت ۱۴ روز امكان‌پذير است. براي درخواست ويزاي توريستي، ابتدا بايد پاسپورت ايراني خود را دريافت كنيد و سپس مدارك خود را به سفارت قزاقستان ارائه دهيد. مدت اعتبار ويزاي قزاقستان سه ماه است و شما مي‌توانيد يك ماه در اين كشور اقامت داشته باشيد.

 


چگونه به قزاقستان برويم؟
چهار روش براي رفتن به قزاقستان در اختيار شماست، اين روش‌ها شامل استفاده از هواپيما، اتوبوس، ماشين شخصي و قايق مي‌شوند. استفاده از هواپيما يكي از راحت‌ترين روش‌ها براي سفر به قزاقستان است، با استفاده از هواپيما مي‌توان به شهرهاي مختلف اين كشور سفر كرد. اگر يك تور مناسب را براي سفر به قزاقستان انتخاب كنيد، رفتن به اين كشور براي شما بسيار راحت‌تر از اين است كه خودتان به صورت شخصي به اين كشور سفر كنيد. دسترسي به قزاقستان از طريق قطار نيز يكي از راه‌هاي راحت براي سفر به اين كشور است و با استفاده از ماشين شخصي نيز مي‌توان از مسيرهاي مختلفي به اين كشور رسيد. براي عبور از بازرسي‌هاي مرزي بايد حدوداً ۳۶ ساعت، بدون هيچگونه امكاناتي در صف معطل بمانيد كه براي هيچ‌كس خوشايند نيست. روش ديگر استفاده از اتوبوس است، سفر با اتوبوس به مدت ۲۴ تا ۳۶ ساعت طول مي‌كشد و راه ديگر نيز استفاده از قطار است.

 


براي سفر به قزاقستان چقدر پول نياز است؟
براي تخمين هزينه سفر به قزاقستان، نمي‌توان به صورت دقيق يك مبلغ ثابت را بيان كرد. اين هزينه بستگي به تعداد روزهايي دارد كه در اين كشور اقامت خواهيد داشت. همچنين بايد بودجه‌اي براي خريدها و نيازهاي خود در نظر بگيريد. در صورتي كه از طريق تور مسافرتي به قزاقستان سفر كنيد، مي‌توانيد با هزينه كمتري اقامت داشته باشيد. هزينه‌هاي سفر به قزاقستان شامل هزينه‌هاي غذا و نوشيدني، هزينه‌هاي اقامت و هزينه ورودي به جاذبه‌هاي گردشگري است. هزينه‌هاي غذا و نوشيدني بستگي به محل انتخابي شما دارد. در رستوران‌هاي لوكس هزينه‌ها بيشتر است، در حالي كه در رستوران‌هاي محلي هزينه‌ها كمتر خواهد بود.

هزينه‌هاي اقامت نيز به محل انتخابي شما وابسته است. اگر در هتل‌هاي لوكس اقامت كنيد، هزينه‌ها بيشتر است در حالي كه در ساختمان‌هاي معمولي هزينه‌ اقامت كمتر مي‎شود. هزينه ورود به جاذبه‌هاي گردشگري نيز بسته به نوع آن‌ها با يكديگر متفاوت است. به عنوان مثال، براي اسكي در شهر آلماتي بايد بليطي به مبلغ چهار پوند تهيه كنيد ولي براي بازديد از موزه و اپرا بليط يك پوندي لازم است. استفاده از تور لحظه آخري قزاقستان و يا آفر تور قزاقستان نيز هزينه‌هاي شما را كاهش مي‎دهد. به طور كلي، براي تخمين هزينه سفر به قزاقستان بايد به نيازها و بودجه شخصي خود توجه كنيد.

 


منبع : تور قزاقستان


برچسب: تور قزاقستان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۱۷:۲۷ توسط:AHOO موضوع: نظرات (0)

تور برزيل

 


تور برزيل
يكي از بزرگترين مقاصد گردشگري جهان، كشور برزيل است. زبان رسمي اين كشور، پرتغالي است كه تقريباً تمام جمعيت آن به اين زبان صحبت مي‌كنند. ساعت رسمي برزيل، 7 ساعت و 30 دقيقه عقب‌تر از تهران است و واحد پول رايج آن، رئال بوده و با نماد R$ نشان داده مي‌شود. سواحل برزيل، هميشه به عنوان زيباترين و جذاب‌ترين سواحل دنيا شناخته مي‌شوند و همچنين اين كشور بخاطر هنرهاي خياباني، رقص و موسيقي و شادي كه دارد، معروف است.

با تور برزيل، شما مي‌توانيد در كنار لذت بردن از گشت‌هاي فراوان، از تماشاي هنرهاي خياباني، رقص و موسيقي، كارناوال‌هاي مختلف، ديدن حيات وحش بي‌نظير جنگل‌هاي باراني آمازون، پاراگلايدر سواري، كايت سواري، غواصي و ساير فعاليت‌هاي تفريحي لذت برد. آژانس مسافرتي آهوبال مفتخر به ارائه تورهاي مختلف برزيل است. بنابراين فرصت را از دست ندهيد و همين امروز تور خود را از طريق وبسايت و يا تماس تلفني با كارشناسان اين مجموعه، رزرو كنيد.

 


اطلاعات مهم تور برزيل
زبان: پرتغالي
پايتخت: برازيليا
موقعيت: آمريكاي جنوبي
پول رايج: رئال برزيل
جمعيت: 214,598,567 نفر
وسعت: 8514877 كيلومتر مربع
دين: مسيحيت پيرو كليساي كاتوليك رومي
ساعت محلي: 7 ساعت و 30 دقيقه عقب‌تر از ايران است.
 


مكان‌هاي ديدني توريستي در برزيل
اگر با تور برزيل همراه شديد، هرگز لذت ديدن جاذبه‌هاي گردشگري زير را از دست ندهيد:

تنديس مسيح
يكي از جاذبه‌هاي برزيل، تنديس مسيح است كه در شهر ريو دوژانيرو قرار دارد. اين مجسمه منجي مسيح با ارتفاع ۳۹.۶ متر، در سال ۱۹۲۶ ميلادي در قله كوه كوركووادو ساخته شده است.

كوه شوگرلوف
كوه شوگرلوف يا كوه كله قندي نيز در شهر ريو دوژانيرو واقع است و ارتفاع آن ۳۹۶ متر مي‌باشد. اين كوه به شكل صخره‌اي با قله آن كه شبيه كله قند است شناخته مي‌شود. با سوار شدن در تله كابين، مي‌توانيد نماي زيبايي از شهر ريو دوژانيرو، سواحل نيتروي، پل ريو دوژانيرو، ساحل زيباي كوپاكابانا، خليج گوانابرا، قلعه سانتاكروز و كوه‌هاي كوركووادو را مشاهده كنيد.

ساحل كوپاكابانا
ساحل كوپاكابانا نيز در شهر ريو دوژانيرو قرار دارد و يكي از زيباترين و بي‌نظيرترين سواحل جهان مي‌باشد. اين ساحل با حدود ۴ كيلومتر طول، يكي از مهم‌ترين نمادهاي شهر ريو دوژانيرو است.

فستيوال ريو برزيل
اين جشن با لباس‌هاي رنگارنگ، موسيقي و رقص سامبا، رژه‌هاي بزرگ و جشنواره‌هاي غذا همراه است. كارناوال ريو، فرهنگ‌هاي مختلف پرتغالي و آفريقايي را به تصوير مي‌كشد. بسياري از گردشگران سراسر جهان، مشتاق ديدن بزرگترين كارناوال جهان يعني ريو هستند و به اين منظور در تور برزيل شركت مي‌كنند. كارناوال برزيل فضاي شاد، شوق و سرگرمي بسياري را ايجاد مي‌كند و خاطره‌اي به ياد ماندني را براي شركت كنندگان تور برزيل رقم مي‌زند.

 


تالاب پانتانال
اين تالاب با مساحتي در حدود 140 هزار تا 195 هزار كيلومتر مربع، وسيع‌ترين تالاب گرمسيري جهان محسوب مي‌شود و يكي از حيرت‌انگيزترين حيات وحش‌هاي دنيا است. در پانتانال، اكوسيستم‌هاي متنوع آب شناسي، بوم شناسي و زمين شناسي وجود دارد. در حدود 80% از دشت‌هاي پانتانال هنگام باراندگي در زير آب فرو مي‌رود كه اين موضوع باعث تغذيه موجودات و گياهان آبزي مي‌شود.

 


رودخانه آمازون
به عنوان دومين رود بزرگ جهان با ۶۴۰۰ كيلومتر طول، رودخانه آمازون شهرتي جهاني دارد. اين رود با جنگل‌هاي باراني خود زيبايي فوق العاده‌اي دارد و بيش از سه هزار نوع ماهي در آب‌هايش زندگي مي‌كنند.

 


آبشار ايگواسو
از ديگر جاذبه‌هاي طبيعي برزيل كه توسط يك جهانگرد اسپانيايي در سال ۱۵۴۱ كشف شد، مي‎توان به آبشار ايگواسو اشاره كرد. اين آبشار زيبا شامل دو بخش اصلي با صدها آبشار و جزاير صخره‌اي است. با بيش از ۲۷۵ آبشار و ارتفاع بين ۳۰ تا ۸۶ متر، آبشار ايگواسو طبيعتي فوق العاده را به وجود آورده است. در فصول باراني، جريان آب آن به حداكثر خود مي‌رسد. با شركت در تور برزيل، علاقه‌مندان مي‌توانند با قايق در آب‌هاي آرام و هيجان‌انگيز اين منطقه تفريح كنند.

 


شر تاريخي اوليندا
اوليندا شهري زيباست كه در سواحل ناحيه شمال شرقي برزيل و در شمال رسيف واقع شده است. اين شهر با ساختمان‌هاي سفيدي كه سقف قرمز دارند شناخته مي‎شود. از جاذبه‌هاي اين شهر مي‎توان منطقه تاريخي در مركز شهر، كليساها، كارناوال، رستوران‌ها، بارها، صنايع دستي و استوديوهاي هنرمندان را نام برد.

 


شهر بونيتو
يكي از كوچك‌ترين و زيباترين شهرهاي برزيل است كه با غارها و رودخانه‌هاي خروشان احاطه شده است. جاذبه‌هاي محبوب اين شهر، شامل راه‌هاي آبي بسيار شفاف و پراز ماهي، غواصي و شنا با ماهي‌ها، گردش در غارهاي آبي آبيسمو و آنهوماس و پياده‌روي در ميان غارها مي‎شوند.

 


جزاير فرناندو دنورونا
مجموعه‌اي از جزاير زيبا با طبيعت بي‌نظير و سواحل بكر هستند كه در ساحل شمال شرقي برزيل واقع شده‌اند. اين مجمع الجزاير داراي 21 جزيره قابل سكونت است كه حدود 3500 نفر در آن زندگي مي‌كنند.

 


شرايط آب و هوايي برزيل چگونه است؟
آب و هواي برزيل به دليل وسعت زياد كشور، بسيار متنوع است و شامل طيف گسترده‌اي از مناطق استوايي، نيمه گرمسيري، گرمسيري و نيمه خشك مي‌شود. بخش عظيمي از اين كشور آب و هواي گرمسيري دارد و با جنگل‌هاي آمازون پوشيده شده است. مركز برزيل آب و هواي گرمسيري، شمال شرقي آن آب و هواي نيمه خشك، شمال آن آب و هواي استوايي و جنوب آن نيز آب و هواي استوايي دارد. در منطقه آمازون، ميزان بارش بسيار بالا و حدود سه هزار ميلي‌ليتر است. از اين رو بهترين زمان براي سفر به برزيل، بين ماه‌هاي نوامبر تا مارس است. در اين ماه‌ها، آب و هوا معتدل و دلپذير بوده و ميزان بارش نيز بسيار كم است.

 


شهرهاي مهم در كشور برزيل
آشنايي با اين شهرهاي مهم اين كشور، بخصوص براي گردشگران تور برزيل امري ضروري است. زيرا مي‎توانند در سفر خود از اين شهرها ديدن كنند و براي اين كار كافيست تور تركيبي برزيل را خريداري نمايند. برخي از مهمترين شهر‌هاي برزيل عبارتند از:

شهر برازيليا:

اين شهر كه در ارتفاعات برزيل قرار دارد، از جمله شهرهاي مهم اين كشور مي‌باشد. برازيليا در سال ۱۹۶۰ ميلادي به عنوان پايتخت برزيل انتخاب شد. با خريد تور برزيل مي‌توانيد اين شهر آرماني را با زيرساخت‌هاي مدرني كه دارد ببينيد.

 


شهر سائوپائولو:

اين شهر مهم علاوه بر اينكه بزرگترين شهر در برزيل است، از نظر جمعيت نيز، يكي از بزرگترين شهرهاي جهان به حساب مي‌آيد. پس از خريد تور برزيل براي ديدن اين شهر بايد به جنوب شرقي برزيل سفر كنيد و از آسمان‌ خراش‌هاي معروف آن و همچنين هنر آشپزي و فرهنگ غني كه دارد لذت ببريد.

 


شهر فورتالزا:

فورتالزا به عنوان پنجمين شهر بزرگ برزيل، نقطه آغازي براي گردشگران تور برزيل مي‌باشد. اين شهر به دليل سواحل ديدني و جذاب، تپه‌نوردي، روستاهاي ماهي‌گيري در بالا و پايين ساحل، مراكز خريد پويا و فرهنگ پر جنب و جوشي كه دارد، به مكاني محبوب در برزيل تبديل شده است.

 


شهر ريودوژانيرو:

شهر ريودوژانيرو در جنوب شرقي برزيل قرار دارد و به دليل داشتن جاذبه‌هاي گردشگري متنوع مانند كوه‌هاي معروف، نقاط ديدني فراوان، سواحل زيبا، جشنواره‌ها و كارناوال‌ها، يكي از پربازديدترين شهرهاي جنوب آمريكا در تور برزيل است. مجسمه عظيم مسيح نجات‌دهنده يكي از برجسته‌ترين نقاط اين شهر است.

 


شهر فوز دو ايگواكو:

شهر فوز دو ايگواكو، يكي از شهرهاي بزرگ و ايمن برزيل است كه براي بازديد از آبشارهاي مشهور و ديدني برزيل پيشنهاد مي‌شود. آبشار ايگواكو، يكي از شگفتي‌هاي طبيعي جهان بوده و شامل مجموعه‌اي از آبشارهاي باشكوه در رود ايگواسو است و مرز بين برزيل و آرژانتين مي‎باشد.

 


شهر پاراتي:

شهر پاراتي در سواحل خليج ايها و به عنوان مستعمره سابق پرتغال، با جنگل‌هاي استوايي، آبشارها، درياي زمردي و كوه‌هاي ساحلي، يك بهشت رويايي براي بازديدكنندگان تور برزيل است.

 


شهر رسيف:

شهر رسيف در شمال شرقي برزيل و مركز ايالت پرنامبوكو واقع شده است. اين شهر به دليل آب‌راه‌ها و پل‌هاي متعددي كه دارد به عنوان ونيز برزيل شناخته مي‌شود. اين شهر با جاذبه‌هاي فراواني نظير جنگل‌هاي استوايي، جزاير، رودخانه‌هاي بسيار، مناظر زيبا، سواحل و فرهنگ محلي خود، يكي از بزرگ‌ترين و مهم‌تر شهرهاي برزيل است.

 


شهر مانتائوس:

مانائوس، شهري در شمال غربي برزيل و مركز ايالت آمازوناس است كه به عنوان يكي از شهرهاي مهم اين كشور محسوب مي‌شود. يكي از دلايلي كه گردشگران به سمت اين شهر جذب مي‌شوند، وجود دروازه ورود به جنگل‌هاي آمازون است. خانه اپراي آمازونس و كاخ ريو نگرو نيز از جمله نقاط ديدني اين شهر هستند.

 


شهر سالوادور:

شهر سالوادور نيز يكي ديگر از شهرهاي مورد علاقه گردشگران با خريد تور برزيل است. اين شهر، سومين شهر بزرگ برزيل و مركز ايالت باهيا است. به عنوان يكي از قديمي‌ترين مناطق برزيل، اين شهر هر ساله ميزبان فستيوال‌هاي عجيب و غريبي است. شهر سالوادور به دليل محله‌هاي رنگارنگي كه با سبك معماري پرتغالي ساخته شده‌اند، شهرتي بسيار براي خود دست و پا كرده است.

 


قيمت تور برزيل چگونه تعيين مي‎شود؟
قيمت تور برزيل به عوامل متعددي بستگي دارد. به عنوان مثال، پروازهاي مستقيم به برزيل هزينه بالايي دارند و قيمت هتل‌هاي مركز شهر نسبت به مناطق ديگر بيشتر است. همچنين تورهاي تركيبي برزيل با مقاصد گردشگري بيشتر، هزينه بالاتري دارند. ارائه خدماتي مانند ناهار، گشت در شهر، ترانسفر فرودگاهي و ليدر فارسي زبان نيز بر قيمت تور تأثير مي‌گذارد. همچنين، ساعت پرواز و تعداد روزهاي اقامت نيز يكي ديگر از عواملي هستند كه بر هزينه تور برزيل تأثير مي‌گذارند.

 


بهترين زمان براي سفر با تور برزيل چه فصلي از سال است؟
بهترين زمان براي سفر به كشور برزيل، در اواخر فصل زمستان و بهار است. اين دوره‌ها شرايط آب و هوايي بسيار معتدلي دارند و براي بازديد از جاذبه‌هاي گردشگري اين كشور بسيار مناسب هستند. اما قبل از رزرو تور، بهتر است وضعيت و شرايط اقليمي كشور برزيل را بررسي كنيد. در برزيل، آب و هواي گرمسيري حاكم است و بخش‌هاي اعظمي از آن به صورت خشك و گرم هستند. همچنين، مي‌توانيد 5 نوع آب و هواي متفاوت را در اين كشور مشاهده كنيد. براي بهترين تجربه، توريست‌ها مي‌توانند اوخر زمستان و اوايل فصل بهار را براي سفرشان انتخاب كنند. براي رزرو تور برزيل در بهترين فصل و مناسب‌ترين شرايط ممكن، برنامه‌ريزي سفرتان را به آژانس مسافرتي آهوبال بسپاريد.

 


بهترين هتل‌هاي برزيل براي اقامت مسافران كدامند؟
برزيل كشوري بزرگ با هتل‌هاي شگفت‌انگيز بسيار است. بنابراين بهترين هتل براي شما به ترجيحات، بودجه و برنامه‌هاي سفرتان بستگي دارد. با اين حال، در اينجا برخي از محبوب‌ترين هتل‌هاي برزيل آورده شده است:

كاخ بلموند كوپاكابانا (ريودوژانيرو): اين هتل نمادين درست در ساحل كوپاكابانا واقع شده است و براي چندين دهه مورد علاقه افراد مشهور و رهبران جهان بوده است.
فاسانو هتل (ريودوژانيرو): اين هتل مجلل در ايپانما بوده و داراي مناظر خيره كننده اقيانوس است. همچنين به خاطر استخر روي پشت بام و رستوران‌هاي عالي‌اش شهرت دارد.
ايميليانو (سائوپائولو): اين هتل شيك در سائوپائولو است و داراي طراحي مدرن، امكانات رفاهي سطح بالا و موقعيت عالي است.
اقامتگاه پونتا دوس گانچوس (سانتا كاتارينا): اين استراحتگاه در يك شبه جزيره خصوصي واقع شده و مورد علاقه مسافراني است كه براي ماه عسل و استراحت به دنبال مكاني آرام هستند.
هتل يونيك (سائوپائولو): اين هتل از نظر معماري چشمگير بوده و در سائوپائولو واقع شده است. اين هتل داراي يك بار روي پشت بام با چشم‌اندازهاي پانوراما از شهر است.
ريزورت كنوا (آلاگواس): اين اقامتگاه ساحلي منحصر به فرد، با طبيعت احاطه شده و طيف وسيعي از تفريحات ورزشي و غذاهاي عالي را ارائه مي‌دهد.
 


چه ايرلاين‌هايي پرواز‌ها به مقصد برزيل را ارائه مي‎دهند؟
متاسفانه در حال حاضر هيچ پرواز مستقيمي از ايران به مقصد برزيل وجود ندارد و تمام پروازهاي داراي حداقل 1 يا 2 توقف در مسير هستند. بليط هواپيماي برزيل را مي‌توانيد از ايرلاين‌هاي قطرايرويز، هواپيمايي امارات، لوفتانزا، فلاي دوبي و تركيش ايرلاينز تهيه كنيد و اين پروازها همگي در فرودگاه‌هاي بين‌المللي اين كشور مانند : فرودگاه بين ‌المللي ريودوژانيرو، فرودگاه بين المللي گوارولوس سائوپولو و فرودگاه بين‌ المللي برازيليا، فرود مي‎آيند.

 


منبع : تور برزيل


برچسب: تور برزيل،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۴:۱۸ توسط:AHOO موضوع: نظرات (0)

تور چين

 


تور چين
چين لقب پرجمعيت‌ترين كشور دنيا را دارد و با پايتخت خود پكن (بيجينگ) در آسياي شرقي است. اين كشور با تمدني چندهزارساله، مناظر و چشم‌اندازهاي ديدني، آثار تاريخي فراوان و شهرهاي مدرن خود همواره مورد توجه گردشگران بوده است. شهرهاي معروف چين شامل، پكن، شانگهاي، گوانجو، شنزن، چنگدو، ووهان، تيانجين و شيان هستند. چين طبيعتي زيبا، مردمي سخت‌كوش، ميراثي ارزشمند از تمدن بشري، غذاهايي عجيب و آب و هوايي مرطوب و دل‌انگيز دارد.

در اين كشور مي‎توانيد به بازديد از معابد بودايي شگفت‌انگيز، برج‌هاي سربه فلك كشيده، جذاب‌ترين مناطق توريستي دنيا، كاخ‌هاي عظيم و تاريخي، حيات وحش و گونه‌هاي متنوع آبزيان برويد. در تور چين مي‌توانيد با تمدن چندهزارساله اين كشور آشنا شويد و از نزديك نظاره‌گر آيين بودايي و ساير مراسمات سنتي چين باشيد. همچنين مي‎توانيد در حال گشت و گذار و پياده روي در خيابان نانجينگ شانگهاي، غذاهاي عجيب و خياباني را امتحان كنيد. بنابراين اگر دوست داريد به شهر شگفت‌انگيز چين سفر كنيد، مي‎توانيد تور خود را از آژانس گردشگري آهو بال تهيه كنيد و براي اطلاع از نرخ تور چين، با كارشناسان اين مجموعه تماس بگيريد.

 


شهرهاي توريستي و پرجاذبه در چين كدامند؟
در تور چين شما مي‎توانيد به مهم‌ترين شهرهاي اين كشور سفر كنيد و در قالب تور تركيبي چين، به گردشگري در چندين شهر مختلف و مهم بپردازيد.

پكن يكي از بزرگ‌ترين شهرهاي چين و پايتخت آن است. نام اصلي پكن در زبان ماندارين (زبان رسمي در چين)، بيجينگ (Beijing) است. برخي از مهمترين جاذبه‌هاي گردشگري و تاريخي چين، مانند ديوار چين، كاخ تابستاني، معبد آسمان (بهشت)، ميدان تيان‌آنمن و ... در اين شهر هستند و تاريخ باستاني اين كشور آسياي شرقي را به تصوير مي‎كشند. تور پكن يكي از محبوب‌ترين تورهاي چين است كه در تمام طول سال برگزار مي‎شود.

بزرگترين شهر كشور چين، شانگهاي است كه پرجمعيت‌ترين شهر در جهان نيز شناخته مي‎شود. اين شهر داراي ساختمان‌هاي بلند و برج‌هاي بسياري است، به همين خاطر لقب شهر آسمان‌خراش‌ها را به خودش اختصاص داده است. در اين شهر نيز مي‎توانيد جاذبه‌هاي گردشگري شگفت‎انگيزي همچون برج مرواريد شرقي (نماد مدرنيته شانگهاي)، باغ يو، معبد سنگ يشم و ... را ببينيد. در شانگهاي خيابان‌هاي لوكس و معماري‌هاي خاصي را مشاهده خواهيد كرد. اما اين شهر نيز اصالت و ساختار سنتي‌اش را در برخي از نقاط خود حفظ كرده است. در تور شانگهاي شما مي‎توانيد به طور دقيق به بررسي اين شهر و گردشگري در مكان‌هاي جذاب آن بپردازيد.

گوانجو نيز يكي از شهرهاي بزرگ چين است كه به عنوان قطب تجاري اين كشور شناخته مي‎شود. اين شهر از ديرباز به عنوان يك شهر تجاري براي امپراطوران چين بوده و اغلب نمايشگاه‌هاي تجاري نيز، هر ساله در اين شهر برگزار مي‎شوند. شما با تور نمايشگاهي گوانجو مي‎توانيد به بازديد از نمايشگاه و همچنين گردش كوتاهي در شهر بپردازيد. گوانجو مدت‌ها مستعمره انگليسي‌ها، ژاپني‌ها و پرتغالي‌ها بوده اما به رشد خود ادامه داده و هم اكنون جزو شهرهاي مهم اقتصادي در جهان است. علاوه بر اهداف مرتبط با تجارت، در اين شهر مراكز تفريحي و جاذبه‌هاي گردشگري بسياري نيز وجود دارد كه از جمله آن‌ها مي‎توان به برج كانتون، پارك كروكوديل‌ها، برج ماكائو و جزيره شاميان اشاره كرد.

 


قيمت تور چين به چه عواملي بستگي دارد؟
نرخ تور چين وابسته به عوامل متعددي همچون زمان سفر شما، نوع هتل رزرو شده، كلاس پروازي، مقاصدي كه انتخاب مي‌كنيد و مدت اقامتتان است. تورهاي چين به صورت تركيبي نيز برگزار مي‎شوند و شما بايد براي بازديد از مقاصد بيشتر در قالب اين تورها، هزينه بيشتري بپردازيد. مقاصدي همچون پكن، شانگهاي و گوانجو، عمدتا در تورهاي تركيبي چين گنجانده مي‎شوند. اما تور شنزن، تور شيان، تور گويلين، تور پكن، تور آلماتي و ... نيز برگزار مي‌شوند. از طرفي رزرو هتل با وعده‌هاي غذايي، نوع خدماتي كه تور ارائه مي‎دهد، خارجي يا داخلي بودن پرواز، ترانسفر فرودگاهي براي رفت و برگشت، تور ليدر فارسي زبان، بيمه مسافرتي، گشت شهري و ارائه سيمكارت، همگي بر روي قيمت تور چين تاثير گذارند. البته تور ارزان چين و يا تورهاي لحظه آخري چين نيز با قيمت كمتري ارائه مي‎شوند و شما با آفر تور چين مي‎توانيد از تخفيف‌هاي بسياري برخوردار شويد.

هزينه تور چين شامل ويزا و پرواز نيز مي‎شود. به عنوان مثال ايرلاين ماهان و چين جنوبي از تهران به مقصد چين پروازهايي را انجام مي‎دهند كه قيمت متفاوتي دارند. همچنين بايد 105 دلار بابت درخواست ويزاي 1 ماهه توريستي چين بپردازيد. براي اطلاع از قيمت‌هاي به روز تور چين، مي‎توانيد به وبسايت آژانس گردشگري آهو بال مراجعه كنيد.

 


بهترين مقاصد گردشگري و جاذبه‌هاي چين
اگر با تور چين به اين كشور آسيايي زيبا سفر مي‎كنيد، مي‎توانيد در گشت‌هاي شهري به بازديد از جاذبه‌هاي زير بپردازيد:

ديوار چين در پكن
شهر ممنوعه در پكن
معبد بهشت در پكن
باغ يو در شانگهاي
جزيره شاميان در گوانجو
برج مرواريد شرقي در شانگهاي
منطقه چايم لانگ در گوانجو
برج كانتون در گوانجو
معبد سنگ يشمي بودا در شانگهاي
ديزني‌لند در شانگهاي
ميدان تيان‌آنمن در پكن
كاخ تابستاني در پكن
كارخانه سنگ يشم در پكن
كارخانه ابريشم در پكن
 


چگونه ويزاي چين را بگيريم؟

شما بايد براي اخذ ويزاي توريستي چين به سفارت، كنسولگري و يا مركز درخواست ويزا (كارگزاري‌) در محل سكونت خود مراجعه كنيد. اما ممكن است در روند اخذ ويزاي چين دچار مشكل شويد و يا اشتباه كنيد. بنابراين توصيه ما به شما اين است كه مدارك لازم را به آژانس گردشگري آهو بال ارائه دهيد تا كارشناسان آن، تمامي مراحل دريافت ويزاي توريستي چين را برايتان بدون دردسر انجام دهند. به طور كلي مدارك مورد نياز براي اخذ ويزاي چين عبارتند از:

اصل پاسپورت متقاضي با حداقل 6 ماه اعتبار و 2 صفحه براي چسباندن ويزا
2 قطعه عكس 6×4 رنگي تمام رخ با پس زمينه سفيد كه اخيرا گرفته شده باشد
گواهي تمكن مالي به مبلغ (حداقل 35,000,000 تومان براي هر نفر)
فرم تكميل شده درخواست ويزاي چين به همراه بيمه مسافرتي
توجه داشته باشيد كه درخواست ويزاي چين را حتما يكماه زودتر ارائه دهيد، زيرا پردازش ويزاي توريستي چين يك هفته طول مي‎كشد و از طرفي براي جمع‌آوري مدارك مورد نياز، بايد زمان كافي داشته باشيد. ويزاي چين با اعتبار 1 ماهه براي متقاضيان صادر مي‌شود و نبايد اقامت آن‌ها بيشتر از حد مجاز باشد.

 


چه موقع از سال بهترين زمان براي سفر با تور چين است؟
بهترين زمان سفر به چين به هدف شما و سليقه‌تان بستگي دارد. به عنوان مثال اگر هدف شما تفريح و گشت و گذار است، بايد فصل پاييز و بهار را انتخاب كنيد، زيرا آب و هوا نه زياد گرم و نه چندان شرجي است. اگر هدف شما بازديد از نمايشگاه‌هاي چين است، بايد در زمان برگزاري نمايشگاه‎ها كه عمدتا در مهر و آبان ماه هستند، به چين سفر كنيد.

اگر آب و هوا براي شما اهميت دارد، بهترين زمان سفر به چين، از اوايل مهر تا آخر آذر ماه است. همچنين اگر بودجه زيادي نداريد و مي‎خواهيد هزينه‌هاي اقامت و پروازتان را كاهش دهيد، زمستان بهترين فصل براي سفر شما خواهد بود. در نهايت اگر براي خريد به چين سفر مي‌كنيد، فصل بهار و يا اواخر زمستان كه سال نو چيني برگزار مي‎شود، انتخاب مناسبي است. توجه داشته باشيد كه در زمستان، چين آب و هواي سر و باراني دارد. بنابراين جمعيت گردشگران كاهش مي‎يابد و قيمت تور چين نيز به كمترين حد خود مي‎رسد. اما اگر در فصول پرگردشگر به اين كشور سفر كنيد، بايد هزينه بسيار بيشتري را بپردازيد.

 


در تور چين چه خدماتي ارائه مي‎شود؟
بسته به آژانس مسافرتي مورد نظرتان و همچنين هزينه‌اي كه براي پكيج مسافرتي خود پرداخت مي‏كنيد، خدمات مشخصي را نيز دريافت خواهيد كرد. از آنجايي كه اغلب تورهاي چين به صورت گروهي برگزار مي‌شوند، شما امكان تغيير اين خدمات را نخواهيد داشت. برخي از مهمترين خدماتي كه در تور چين ارائه مي‎شود عبارتند از:

گشت شهري
بيمه مسافرتي
تور ليدر فارسي زبان
اخذ ويزاي توريستي چين
ترانسفر فرودگاهي و نمايشگاهي
رزرو بليط رفت و برگشت هواپيما
رزرو اقامت در هتل‌هاي 3 تا 5 ستاره به همراه صبحانه
و...
 


چه ايرلاين‌هايي پروازهاي چين را انجام مي‌دهند؟
در سفر با تور چين به مقصد پكن، بهترين پروازهايي كه در دسترس شما هستند، پروازهاي مستقيم شركت هواپيمايي ماهان (Mahan Air Airlines) ، پروازهاي شركت هواپيمايي ايران اير (Iran Air Airlines) و پروازهاي شركت هواپيمايي جنوب چين (چاينا ساترن) China Southern Airlines مي‎باشند. اين پروازها از تهران به پكن (بيجينگ) انجام مي‌شوند و در فرودگاه بين‎المللي بجينگ به زمين مي‌نشينند.

اگر مي‎خواهيد با تور شانگهاي چين همراه شويد، تنها پروازهاي مستقيم از تهران به شانگهاي، توسط شركت هواپيمايي ماهان Mahan Air Airlines انجام مي‌شود. اين پروازها در فرودگاه بين‌المللي پودونگ در شانگهاي به زمين مي‌نشينند.

اگر هم از تور گوانجو استفاده مي‎كنيد، بايد بگوييم كه پروازهاي شركت هواپيمايي ماهان در اختيار شما خواهد بود. اين پروازها در فرودگاه بين‌المللي بايون به زمين مي‌نشينند.

شركت هواپيمايي ماهان تنها شركتي است كه پروازهاي مستقيم را از ايران به چين انجام مي‎دهد. بنابراين اغلب مسافران ترجيح مي‎دهند كه با ايرلاين ماهان به چين سفر كنند. پروازهاي رفت هواپيمايي ماهان از تهران به مقصد پكن در روزهاي يكشنبه، سه شنبه و جمعه بوده و زمان حركت اين پروازها از فرودگاه امام خميني، رأس ساعت 19:30 است. مدت زمان پرواز تهران - پكن نيز 6 ساعت و 50 دقيقه است.

پروازهاي برگشت شركت ماهان از پكن به مقصد تهران نيز در روزهاي يكشنبه، سه شنبه و پنجشنبه است و زمان حركت آن‌ها، رأس ساعت 00:40 از فرودگاه پكن است.

 


اطلاعات مهم درباره تور چين
جمهوري خلق چين به عنوان پرجمعيت‌ترين كشور جهان است. پايتخت آن در زبان ماندارين «بيچينگ» است ولي در زبان فرانسوي «پكن» ناميده مي‎شود. اختلاف زماني بين ايران و چين 4:30+ است. براي پرواز از فرودگاه امام خميني تهران به مقصد پكن، بايد 6 ساعت 50 دقيقه در هواپيما باشيد و تور هوايي چين تنها گزينه در دسترس ايرانيان است. واحد پول رايج در چين «يوان» است و مردم اين كشور با زبان چيني (ماندارين) صحبت مي‎كنند. لازم به ذكر است كه مردم چين اغلب نمي‌توانند به زبان انگليسي صحبت كنند. همچنين در چين چند مذهبي رايج است ولي مردم عمدتا پيرو دين بودايي هستند.


منبع : تور چين


برچسب: تور چين،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۰۷:۰۰ توسط:AHOO موضوع: نظرات (0)

تور روسيه

 


تور روسيه
روسيه به عنوان پهناورترين كشور جهان شناخته مي‏شود و قطعا سفر به اين كشور مي‎تواند خاطرات و تجربيات بي‌نظيري را برايتان رقم بزند. در سفر با تور روسيه مي‎توانيد از جاذبه‌هاي گردشگري اين كشور مانند ميدان سرخ، كليساي جامع سنت باسيل، نگارخانه ترتياكوف، پارك گوركي، كليساي ناجي در خون، كاخ پيترهوف، موزه يادبود فضانوردي، كليساي جامع سنت ايزاك، ارگ كرملين مسكو و ده‌ها مكان ديدني ديگر بازديد كنيد. با تور روسيه كه توسط آژانس مسافرتي آهوبال ارائه مي‎شود، مي‎توانيد به شهرهاي مسكو (پايتخت روسيه)، سنت پترزبورگ برويد و مناطق بكر روستاهاي پتروزاوودسك و جزيره كيژي را از نزديك ببينيد.

مسكو پر از زيبايي، جذابي، آسمان خراش‌هاي ديدني و مراكز خريد است كه توجه هر گردشگري را در سفر با تور روسيه، به خود جلب مي‎كند. فاصله هوايي از تهران به مسكو حدود 4 ساعت است و شما مي‎توانيد از تور تركيبي مسكو + سنت پترزبورگ استفاده كنيد تا با يك تير دو نشان زده و در يك سفر، شهرهاي مهم روسيه را ببينيد. قيمت تور روسيه با توجه به زمان سفر، مدت اقامت، هتل رزرو شده و امكانات تور متغير است. شما مي‎توانيد براي خريد تور ارزان قيمت روسيه با بهترين شرايط، همين امروز با كارشناسان آژانس گردشگري آهو بال تماس بگيريد.

 


آيا سفر با تور تركيبي روسيه خوب است؟
تورهاي روسيه معمولاً به مقصد دو شهر مهم آن يعني مسكو و سنت پترزبورگ است. تور مسكو و تور سنت پترزبورگ جزو پرطرفدارترين‌ تورهاي روسيه براي ايرانيان و مردم سراسر جهان هستند. همچنين برخي از افراد در تورهاي گروهي روسيه شركت مي‎كنند و با راهنمايي تور ليدر به گشت و گذار و تفريح در اين كشور مي‎پردازند. درست است كه تور تركيبي روسيه هزينه بيشتري خواهد داشت، اما شما مي‎توانيد به يكباره كل ديدني‌هاي روسيه را در يك سفر چند روزه ببينيد.

در تور تركيبي روسيه كه توسط آژانس گردشگري آهو بال برگزار مي‎شود، شما مي‎توانيد تعداد روزهاي اقامت خود را به صورت تركيبي مثلا براي 7 شب (3 شب مسكو و 4 شب سن پترزبورگ) داشته باشيد. شب‌هاي سفيد در روسيه پديده‌اي بسيار جالب توجه است كه براي آن تورهايي در نظر گرفته شده است. اين پديده كه به شب‌هاي روشن نيز شهرت دارد، در شهر زيباي سنت پترزبورگ رخ مي‎دهد. همچنين تور شفق قطبي روسيه نيز در ميان تورهاي محبوب اين كشور ارائه مي‎شود تا لحظات خاص و بيادماندني را برايتان رقم بزند.

 


تور زميني روسيه يا هوايي، كدام را انتخاب كنم؟
به طور كلي شما مي‎توانيد به دو شكل با تور روسيه سفر كنيد. يكي از مسير زميني با استفاده از قطار و اتوبوس و ديگري از مسير هوايي. با توجه به ميزان بودجه‌اي كه در اختيار داريد، بايد تصميم بگيريد كه از تور هوايي روسيه استفاده كنيد يا تور زميني آن! روش زميني مسلما ارزان‌تر از شيوه هوايي است اما به طبع مدت زمان بيشتري طول مي‌كشد. سفر با تور زميني روسيه 40 درصد ارزان‌تر از سفر هوايي به مقصد اين كشور است. تور زميني روسيه در تمامي فصول سال برگزار مي‌شود و شما بعد از رزرو بليط اتوبوس به مقصد روسيه و يا بليط قطار، از شهرهاي كرج، قزوين، تاكستان، خرم دره، زنجان، ميانه، خراسانك، مراغه، عجب شير، تبريز، سلماس و رازي (نقطه صفر مرزي) مي‌گذريد تا به كاپي كوي و سپس وان برسيد. از آنجا به بعد هم با همان قطار مي‎توانيد به ساير شهرهاي روسيه برويد.

اگر به دنبال راحت‌ترين حالت سفر به شهرهاي مسكو و سنت پترزبورگ هستيد، بايد از تور روسيه هوايي استفاده كنيد. در اين شيوه بايد در فرودگاه بين‌المللي امام خميني تهران پرواز رزرو شده خود به مقصد فرودگاه شرميتوو مسكو را سوار شويد تا بعد از 3 ساعت به اين شهر برسيد. اگر هم مقصد شما شهر سنت پترزبورگ است، بايد از فرودگاه امام خميني تهران به مقصد فرودگاه پالكوو سنت پترزبورگ را در يك پرواز 4 ساعته سپري كنيد.

 


اخذ ويزاي روسيه چگونه است؟
شما با مراجعه به آژانس مسافرتي .... مي‎توانيد تمامي مراحل ويزاي توريستي روسيه را به كارشناسان اين مجموعه بسپاريد. فقط كافيست هزينه ويزا و مدارك مورد نياز را ارائه دهيد تا در اسرع وقت ويزاي خود را تحويل بگيريد. تورهاي گروهي و انفرادي روسيه هر كدام به اخذ ويزاي توريستي نياز دارند. براي درخواست ويزاي روسيه بايد مداركي همچون بليط پرواز رفت و برگشت هواپيما، 2 قطعه عكس 3×4، واچر قطعي هتل، فرم درخواست ويزاي روسيه و پاسپورت خود را با حداقل 7 ماه اعتبار به آژانس مسافرتي ارائه كنيد تا مراحل اخذ ويزاي شما را از سفارت روسيه در تهران انجام دهند.

توجه داشته باشيد كه ويزاي توريستي روسيه تا 30 روز بعد از تاريخ صدور، اعتبار دارد و پردازش آن حدوداً 7 روز كاري طول مي‎كشد. بنابراين براي اخذ ويزاي توريستي روسيه بايد چند هفته زودتر از تاريخ سفرتان اقدام به درخواست ويزا و تهيه مدارك مورد نياز كنيد.

 


با چه ايرلاين‎هايي مي‏توان از تور هوايي روسيه استفاده كرد؟
براي سفر با تور روسيه از تهران يا ساير شهر‌ها، ايرلاين‌‌هاي داخلي و خارجي بسياري وجود دارند. پروازهاي تهران به مقصد مسكو عمدتا در روزهاي يكشنبه، سه شنبه و پنجشنبه انجام مي‌شوند، اما پرواز از مشهد و شيراز با پروازهاي مستقيم نيز در ماه‌هاي پر گردشگر و شلوغ وجود دارد. پروازهاي ايرفلوت، ايران اير و ماهان براي تور روسيه در بهترين پكيج‌هاي مسافرتي بكار مي‎روند و به طور كلي ايرلاين‌‌هاي داخلي و خارجي به مقصد روسيه عبارتند از:

آزال (Azal)
ايران اير (Iran air)
ايرفلوت (Aeroflot)
ماهان (Mahan air)
پگاسوس (Pegasus)
عمان اير (Oman Air)
اير عربيا (Air Arabia)
تركيش (Turkish airlines)
اتريش (Austrian Airlines)
امارات (Emirates Airlines)
قطر ايرويز (Qatar Airways)
لوفتهانزا (Lufthansa Airlines)
براي راحتي و آسايش خود، مي‎توانيد خريد بليط هواپيمايي مورد نظرتان را به آژانس گردشگري آهو بال بسپاريد و از سفر به روسيه و گذراندن روزهاي خوش در شهرهاي زيبا و ديدني‌ آن لذت ببريد.

 


قيمت تور روسيه
نرخ تور روسيه وابسته به فاكتورهاي بسياري است. به عنوان مثال، زماني كه براي سفر خود انتخاب مي‌كنيد، تعداد روزهاي اقامتتان در اين كشور، لوكس بودن هتل و ستاره‌هاي آن، امكانات تور و ... بر قيمت نهايي تور تاثير مي‎گذارند. از طرفي درخواست ويزاي روسيه براي هر نفر 120 دلار در تورهاي گروهي و 130 دلار براي تورهاي انفرادي هزينه دارد. انتخاب هتل‌هاي روسيه نيز در قيمت تور موثر است. اگر شما يك هتل را در مركز شهرهاي مسكو و يا سنت پترزبورگ رزرو كنيد، بايد هزينه بيشتري را نسبت به يك هتل در اطراف شهر بپردازيد. بنابراين موقعيت مكاني هتل و دسترسي آن به وسايل حمل و نقل و جاذبه‌هاي گردشگري بودجه بيشتري را مي‎طلبد. همچنين اگر تور شما ليدر فارسي زبان، ترانسفر فرودگاهي و گشت‌هاي بيشتري داشته باشد، هزينه آن به طبع، افزايش مي‎يابد.

 


تور روسيه ارزان و لحظه آخري
بسياري از گردشگران به دنبال خريد تور ارزان قيمت روسيه يا تور لحظه آخري هستند. زير با هزينه كمتري مي‎توانند به روسيه سفر كرده و از ديدن آن لذت ببرند. تور روسيه ارزان و لحظه آخري عمدتا در ماه‌هايي از سال برگزار مي‎شود كه شرايط جوي و آب و هواي روسيه چندان مطلوب نيست. به عنوان مثال در فصل پاييز و زمستان (به جز زمان سال نو ميلادي) سفر به روسيه توسط گردشگران ايراني و خارجي به كمترين ميزان مي‎رسد. از اين رو آژانس‌هاي مسافرتي تورهاي روسيه لحظه آخري را با قيمت‌هاي مناسب و ارزان‌تر از ساير اوقات سال، ارائه مي‎كنند.

گاهي به دليل نبود گردشگر و خلوت شدن هتل‌ها و پروازهاي اين كشور، مي‎توان از آفر تور روسيه استفاده نموده و هزينه‌هاي سفر را تا 50 درصد كاهش داد. روسيه در فصل زمستان سرد است و داراي بارش‌هاي باران و برف بوده و براي سفر چندان مورد تقاضا نيست. اما بسياري از افراد سال نوي ميلادي را با رزرو تور نوروزي روسيه جشن مي‌گيرند. تخفيف‌ها و آفرهاي بسيار در اين بازه زماني باعث مي‎شود كه بتوانيد از اقامت در هتل‌هاي لوكس روسيه با تقريبا نصف قيمت لذت ببريد. البته لازم به ذكر است كه شايد تمامي خدمات رفاهي و تفريحي در روسيه به دليل كمبود گردشگران برقرار نباشد. توصيه ما به شما اين است كه اگر قصد سفر با تور روسيه را داريد، پكيج خود را در بهار و تابستان رزرو كنيد تا نهايت لذت را از گردشگري در اين كشور ببريد.

 


بهترين زمان سفر به روسيه
از آنجايي كه روسيه وسعت بسياري دارد، تنوع آب و هوايي در اين كشور نيز بالاست و شما بايد براي بازديد از شهرهاي توريستي و زيباي آن برنامه‌ريزي كنيد. به طور كلي فصل تابستان براي سفر به مسكو و سنت پترزبورگ عالي است و در اين زمان قشر عظيمي از گردشگران به سمت روسيه روانه مي‎شوند.

البته فصل بهار و پاييز نيز براي سفر به اين كشور خالي از لطف نيست و هوا سرماي شديدي ندارد. به خصوص در اين فصل‌ها فستيوال‌هايي نيز برگزار مي‎شود كه هيجان سفر به روسيه را افزايش مي‎دهند. زمستان‌هاي سرد روسيه نيز شهرت جهاني دارد و براي عاشقان اسكي روي برف عالي است. نرخ تورهاي روسيه در تابستان به بالاترين و در زمستان به پايين‌ترين حد خود مي‎رسد. بنابراين به لحاظ اقتصادي بهتر است كه فصل بهار يا پاييز را براي سفر خود انتخاب كنيد كه هم درگير سرماي هوا نشويد و هم بتوانيد از مكان‌هاي گردشگري اين كشور بازديد كنيد.

 


براي سفر با تور روسيه چقدر بايد پول داشته باشم؟
براي سفر به روسيه، نرخ تورها از 20 تا 30 ميليون تومان متغير است. اين هزينه شامل هزينه پرواز، اخذ ويزاي توريستي روسيه، اقامت در هتل و امكانات در نظر گرفته شده براي تور انتخابي شماست كه مسلما ممكن است كمي بيشتر يا كمتر باشد. قيمت ويزاي توريستي روسيه (130 دلار) است و هزينه اقامت در هتل‎هاي 1، 2 و ... 5 ستاره روسيه، بين 1000 تا 15500 روبل است. البته اگر بودجه كمي داريد، بايد بگوييم كه صدها هاستل در مسكو وجود دارد كه هزينه‌اي بين 190 تا 5000 روبل روسيه را دارند.

قطعا با سفر به روسيه دوست داريد در گشت‌هايي كه توسط تور انتخابي شما برگزار مي‎شود نيز شركت كنيد. از اين رو بايد هزينه گشت‌ها را نيز به طور جداگانه پرداخت كنيد. براي خريد سوغات، گشت و گذار در مراكز خريد، خوردن غذا‌هاي محلي روسيه و رفتن به كافه و رستوران‌هاي اين كشور نيز به پول نياز داريد. شما مي‌توانيد پول خود را به روبل يا دلار همراه ببريد. پيشنهاد مي‌كنيم كه در ايران دلار بخريد و سپس در صرافي‌ها، هتل‌ها و يا بانك‌هاي روسيه، آن‌ها را به واحد «روبل روسيه» تبديل كنيد.

 


نكات مهم درباره تور روسيه
تور روسيه يكي از محبوب‌ترين تورهاي گردشگري است و شهرهاي معروف روسيه همچون مسكو و سنت پترزبورگ، عمدتا با جمعيت بسياري از گردشگران رو‌به‌رو هستند. در روسيه ساعت نيم ساعت عقب‌تر از ايران است و مسافت هوايي بين تهران تا روسيه حدود 4 ساعت است. براي سفر به اين كشور بايد ويزاي توريستي تهيه كنيد و توجه داشته باشيد كه روسيه جزو 26 كشور منطقه شينگن نيست. دين رسمي و رايج در وسيه مسيحيت است. واحد پول رايج در اين كشور روبل است و مردم آن با زبان روسي صحبت مي‌كنند. پيش شماره در روسيه +7 است.

 


منبع : تور روسيه


برچسب: تور روسيه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۸:۲۰ توسط:AHOO موضوع: نظرات (0)

تور سريلانكا

 


تور سريلانكا
سريلانكا جزيره‌اي شگفت انگيزي و رويايي است. اين كشور در جنوب قاره آسيا واقع شده و داراي دو پايتخت است. در واقع پايتخت تجاري آن شهر كلمبو و پايتخت سياسي آن سري جاياواردنپورا كوته است. سريلانكا در مجاورت اقيانوس هند قرار دارد و هر ساله گردشگران بسياري را به سوي خود مي‎كشاند. از نظر موقعيت جغرافيايي، جزيره سريلانكا لقب گوشواره هندوستان را به خود اختصاص داده است.

در سفر با تور سريلانكا مي‎توانيد طبيعت بكر، جاذبه‌هاي تاريخي، پارك‌هاي متنوع و سواحل زيباي اين كشور را ببينيد. بسياري از گردشگران لحظات خوشي را در ميان مناظر چشمگير، جنگل‌هاي باراني، سواحل شني و دشت‌هاي بي‌نظير سريلانكا سپري مي‎كنند. شهرت سريلانكا بيشتر بخاطر مخروبه‌هاي باستاني آن است. يكي از مهمترين آثار باستاني اين كشور، قلعه سيگيريا (Citadel Sigiriya) است كه به عنوان يك جاذبه گردشگري مهم شناخته مي‎شود. اگر قصد سفر با تور سريلانكا را داريد، همين امروز با آژانس آهوبال تماس بگيريد و سفري هيجان‌انگيز و به يادماندني را براي خود رقم بزنيد.

 


آيا ايرانيان بايد براي سفر با تور سريلانكا، ويزاي توريستي بگيرند؟
خير. براي سفر به سريلانكا، مسافران نيازي اخذ ويزاي توريستي ندارند و بايد ويزاي فرودگاهي اين كشور را تهيه كنند. اعتبار ويزاي صادر شده تا 30 است و شما به همين ميزان مي‏توانيد در خاك سريلانكا اقامت داشته باشيد. براي درخواست ويزاي فرودگاهي سريلانكا بايد مداركي همچون پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار، دو قطعه عكس، تائيديه تمكن مالي از بانك و هزينه ويزا را ارائه دهيد. پيشنهاد ما به شما اين است كه كليه مراحل اخذ ويزاي سريلانكا را به آژانس گردشگري آهوبال بسپاريد تا كارشناسان، تمامي اقدامات لازم را براي شما انجام دهند.

 


جاذبه‌هاي گردشگري سريلانكا
در سفر به كشور توريستي و زيباي سريلانكا، مي‎توانيد از جاذبه‌هاي زير ديدن كنيد:

باغ بريف
ساحل بنتوتا
قلعه سيگيريا
بازار پتاه كلمبو
جزيره سينامون
باغ وحش دهيوالا
قله آدم (سري پادا)
معبد دندان مقدس
ساحل مونت لاوينيا
معبد بودايي گانگارامايا
شهر باستاني پولونارووا
مركز پرورش لاك‌پشت كوسگودا
معبد سري كايلاواساناتان سوامي دواستانام كوويل
و ...
 


كدام ايرلاين‌ها، پروازهايي را براي تور هوايي سريلانكا انجام مي‏دهند؟
سريع‌ترين و البته بهترين راه سفر به سريلانكا از طريق هوايي است. خوشبختانه از ايران به شهر كلمبو (پايتخت سريلانكا)، پرواز مستقيم وجود دارد. شما مي‌توانيد بسته به سليقه خود از ايرلاين‌هاي داخلي و خارجي براي سفر به سريلانكا استفاده كنيد. هم اكنون پرواز تهران به سريلانكا از طريق شركت هواپيمايي امارات، هواپيمايي اير عربيا، هواپيمايي تركيش، هواپيمايي كويت ايرويز و هواپيمايي قطر ايرويز انجام مي‌شود. لازم به ذكر است كه فاصله هوايي ايران تا سريلانكا 5 ساعت و 30 دقيقه است و بسته به نوع ايرلاين و كلاس پروازي، هزينه متفاوتي دارد. براي اطلاع از نرخ پروازها به مقصد سريلانكا مي‎توانيد با آژانس گردشگري آهوبال تماس بگيريد.

 


قيمت تور سريلانكا
نرخ تورهاي سريلانكا به عوامل متعددي همچون رزرو بليط هواپيما و اقامت در هتل بستگي دارد. مسلما انتخاب تورهايي كه امكانات كاملي همچون ترانسفر فرودگاهي، ليدر فارسي زبان، بيمه مسافرتي، سيم كارت و وعده‌هاي غذايي را دارند، بيشتر است. از طرفي تورهاي تركيبي سريلانكا و همچنين تورهايي كه در فصل‌هاي پرگردشگر سال انجام مي‏شوند، هزينه بيشتري دارند. هر چه تعداد روزهاي اقامت شما و تعداد ستاره‌هاي هتل بيشتر باشد نيز بايد هزينه بيشتري بپردازيد. بنابراين نمي‌توان هزينه مشخصي را براي تور سريلانكا عنوان كرد.

 


تور سريلانكا ارزان و لحظه آخري
تور سريلانكا ارزان و لحظه آخري، فرصت ويژه‌اي براي سفر به اين كشور زيبا و دوست داشتني است. در برخي از فصول سال به دليل گرما يا بارش باران‌هاي موسمي، نرخ تور سريلانكا با افت شديدي رو‌به‌رو مي‏شود. در همين زمان تورهاي ارزان قيمت و يا دقيقه نودي سريلانكا ارائه مي‎شوند. شما مي‎توانيد از ميان پكيج‌هايي كه توسط آژانس‌هاي گردشگري ارائه مي‎شود، گزينه مورد نظرتان را انتخاب كنيد و يا منتظر آفر تور سريلانكا بمانيد. گاهي به دليل بسته نشدن تور و رزرو قبلي پرواز و هتل‌ها در كشور سريلانكا، تورها به مقصد اين كشور با كاهش نرخ 30 تا 50 درصد ارائه مي‎شوند. بنابراين كاهش ميزان متقاضيان تور سريلانكا تاثير مستقيمي بر روي قيمت‌ها دارد.

 


اطلاعات مهم تور سريلانكا
سريلانكا جزيره‌اي در نزديكي هند و اقيانوس هند است. اختلاف زماني بين ايران و سريلانكا 2 ساعت است ( زمان اين كشور 2 ساعت جلوتر از ايران است). واحد پول رايج اين كشور نيز روپيه سريلانكا است. مردم در سريلانكا با زبان‌هاي رسمي سينهالي و تاميل صحبت مي‎كنند و پيرو آيين‌هاي مختلفي هستند. اما اكثريت جمعيت سريلانكا را پيروان اديان بودايي و هندو تشكيل مي‎دهند.

 

منبع : تور سريلانكا


برچسب: تور سريلانكا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۴۸:۳۶ توسط:AHOO موضوع: نظرات (0)

تور عمان

 


تور عمان
عمان كشوري در همسايگي ايران است و به عنوان سومين كشور بزرگ شبه جزيره عربستان شناخته مي‎شود. ايرانيان بسياري براي گردشگري با تور عمان همراه مي‎شوند و به بازديد از جاذبه‌هاي ديدني اين كشور عربي مي‎پردازند. عمان يك كشور ثروتمند است كه داراي دومين پول قدرتمند جهان بوده و اقتصاد موفقي دارد. البته اقتصاد آن وابسته به درآمدهاي حاصل از نفت و گاز است ولي مشاغل ماهيگيري و كشاورزي نيز در عمان به رشد اقتصادي كمك مي‎كنند. جالب است بدانيد كه در سال‌هاي اخير، صنعت توريسم و جذب گردشگران نيز باعث رشد اقتصادي عمان شده و به همين خاطر اين كشور سالانه ميزبان گردشگران بسياري از اقصي نقاط جهان است.

با تور عمان مي‎توانيد به سرزمين‌هاي حاشيه خليج فارس برويد و جاذبه‌هاي گردشگري هيجان‌انگيز اين كشور را از نزديك ببينيد. پايتخت عمان شهر «مسقط» است و شما مي‎توانيد سبك معماري عربي را به خوبي در آن مشاهده كنيد. همچنين در سفر با تور عمان، مجذوب سواحل زيبا، بازارهاي محلي و مكان‌هاي منحصر به فردي همچون غار مجلس الجن، قلعه نخل عمان، مسجد باشكوه سلطان قابوس، جبل اخضر، قنات‌هاي قديمي و ... خواهيد شد.

از طرفي هزينه تور مسافرتي عمان پايين است و شما مي‎توانيد در سفري نه چندان پر هزينه، به تفريح و گردشگري بپردازيد. اگر مي‎خواهيد به كشور زيباي عمان سفر كنيد، همين حالا با كارشناسان آژانس گردشگري آهو بال تماس بگيريد و تور مورد نظرتان را خريداري كنيد.

 


آيا ايرانيان براي سفر به عمان، نياز به اخذ ويزاي توريستي دارند؟
براي ورود به خاك عمان، شهروندان ايراني بايد نسبت به اخذ ويزاي توريستي اقدام كنند. به طور كلي دو روش دريايي و هوايي براي ورود به عمان وجود دارد. اخذ ويزاي عمان چندان سخت نيست و شما مي‎توانيد با مراجعه به سفارت، كنسولگري يا كارگزاري ويزا در كشور محل اقامت خود براي آن اقدام كنيد. همچنين مي‎توانيد با ارائه مدارك لازم به آژانس‌هاي گردشگري، همچون آهو بال همه امور اخذ ويزاي توريستي عمان را به آن‌ها محول كنيد. ويزاي توريستي عمان هم اكنون براي ايرانيان به شكل 10 روزه، 1 ماهه و يكساله مولتي صادر مي‌شود.

زمان پردازش اين ويزا يك روز كاري طول مي‎كشد و متقاضيان بايد در طول يك ماه از ويزاي خود استفاده كنند. البته ويزاي اقامت 2 ساله عمان نيز وجود دارد كه مي‎توانيد با ارائه مدارك لازم و برآورده كردن برخي الزامات، آن را اخذ كنيد. توجه داشته باشيد كه اعتبار ويزاي عمان 10 تا 30 روز است و نمي‎توان آن را تمديد كرد.

 


جاذبه‌هاي گردشگري عمان
در سفر با تور عمان، جاذبه‌هاي بسيار متنوع و زيبايي در انتظارتان است كه بايد حتما از آن‌ها ديدن كنيد. شهر تاريخي عمان جاذبه‌هاي شگفت انگيزي را با قدمت بسيار، در خود جاي داده است. بسياري از خانه‌هاي تاريخي و بناهاي خاص را مي‎توانيد در اين كشور مشاهده كنيد. برخي از مهم‌ترين جاذبه‌هاي توريستي و مكان‌هاي ديدني عمان شامل: خانه اپراي سلطنتي، مسجد سلطان قابوس، بندر مسقط، رستوران‌هاي مسقط، بازار مطرح و… هستند.

 


تور عمان هوايي و يا دريايي، كدام بهتر است؟
همانطور كه گفتيم، سفر با تور عمان از دو طريق امكان‌پذير است. يكي انتخاب تور عمان هوايي و ديگري تور عمان دريايي كه با كشتي كروز انجام مي‌شود. البته در حال حاضر تور دريايي عمان برگزار نمي‌شود و به همين خاطر مسافران به سراغ تور هوايي عمان مي‌روند. نرخ پروازها به عمان متغير است و پروازهاي مسقط، از شهرهاي تهران، كيش، چابهار و شيراز انجام مي‌شود. همچنين پروازها با ايرلاين‌هاي ايراني و خارجي معتبر در روزهاي مختلف هفته برگزار مي‌شوند.

تور عمان دريايي با كشتي انجام مي‎شود و لازم است براي آن به قشم سفر كنيد و از مسير دريايي به بندر خصب در عمان برسيد. اولين خط دريايي بين جزيره قشم و عمان از سال 95 راه‎اندازي شد و مسافران ايراني در سفر با اين خط دريايي مي‎توانند بدون ويزا وارد عمان شوند. به طور كلي اينكه بخواهيد بين تور دريايي و هوايي يكي را انتخاب كنيد، كاملا سليقه‌اي است و هر روش مزايا و معايب خاص خودش را دارد. به عنوان مثال اگر دچار دريا زدگي مي‎شويد، تور هوايي عمان براي شما بهتر است. همچنين اگر علاقه به سفر دريايي و ديدن آب‌هاي درياي عمان و درياي عرب را داريد، سفر با تور دريايي عمان براي شما مناسب‌تر است. توجه داشته باشيد كه فاصله هوايي ميان ايران و عمان چيزي حدود 1 ساعت است ولي با كشتي بايد حدود 7 ساعت در راه باشيد.

 


چه ايرلاين‌هايي تور هوايي عمان را برگزار مي‌كنند؟
پروازهاي متنوعي از ايران به مقصد عمان حركت مي‎كنند. ايرلاين‌هاي ايراني شامل: ماهان، كيش اير، آسمان و... هستند. در اين ميان ايرلاين‌هاي عماني مانند: عمان اير، اير عربيا و سلام اير نيز پروازهايي را برگزار مي‌كنند. شما مي‎توانيد براي داشتن سفري به يادماندني در اين كشور عربي زيبا، رزرو بليط از شركت هواپيمايي را به آژانس گردشگري آهو بال بسپاريد و آسوده خاطر باشيد.

 


قيمت تور عمان
نرخ تور عمان چندان بالا نيست و حتي مي‎توان گفت كه هزينه سفر به اين كشور در مقايسه با بسياري از تورهاي خارجي ديگر مناسب است. عوامل بسياري بر تعيين قيمت تور عمان تاثير گذارند. شما با توجه به پكيجي كه انتخاب مي‎كنيد، بايد هزينه متفاوتي را پرداخت كنيد. همه تورهاي عمان شامل پرواز، محل اقامت، مدت اقامت و امكانات خاصي هستند. بنابراين همين موارد مي‎توانند قيمت نهايي را مشخص كنند.

به عنوان مثال، استفاده از پرواز فرست كلاس و اقامت در هتل‌هاي لوكس 5 ستاره مسقط، هزينه‌هاي بالايي دارد. اما در مقابل استفاد از پرواز اكونومي و اقامت در هتل‌هاي 3 ستاره عمان، هزينه‌هاي سفرتان را به شدت كاهش مي‎دهد. از طرفي نرخ تور عمان نيز مانند ساير تورهاي گردشگري، وابسته به مدت اقامت و زمان سفر شما تعيين مي‏شود. به عنوان مثال اقامت 3 شب و 4 روز در مسقط، هزينه كمتري نسبت به اقامت 6 شب و 7 روز در اين شهر دارد. فصل زمستان و بهار نيز نرخ تور عمان به اوج خود مي‏رسد زيرا آب و هواي اين كشور در حالت عادي گرم و خشك است و در اين فصل‌ها معتدل و عالي مي‎شود.

انتخاب زمان سفر تا حد زيادي بر قيمت نهايي تور تاثير دارد. همه مقاصد گردشگري در تاريخ‌هاي خاصي بيشترين تقاضا را براي بازديد دارند و مسافران در آن ايام بيشتر اقدام به سفر مي‎كنند. تورهاي لحظه آخري عمان و يا تورهاي ارزان عمان نيز قيمت كمتري دارند و شما مي‎توانيد براي كم كردن هزينه‌هاي سفرتان از آن‌ها استفاده كنيد. برخي از تورهاي گردشگري نيز امكانات اضافي همچون وعده‌هاي غذايي (صبحانه، ناهار، شام) را ارائه مي‎دهند و يا داراي ترانسفر فرودگاهي، ليدر فارسي زبان، گشت شهري و ... هستند. بنابراين چنين مواردي قاعدتا هزينه بيشتري را براي مسافران در پي دارد.

 


تور عمان ارزان و لحظه آخري
بسياري از افراد به دنبال تور ارزان عمان هستند. تور ارزان ممكن است يك تور بي‌‌كيفيت باشد كه با كلاس پروازي پايين، اقامت در هتل‌هاي 1 يا 2 ستاره، بدون هيچ گونه خدمات اضافي باشد. از طرفي ممكن است تور ارزان يك تور خوب باشد كه با تخفيف‎هاي ويژه و آفرهاي مختلف، هزينه مقرون به صرفه‌اي پيدا كرده است. گاهي براي بسته نشدن يك تور گردشگري رزرو شده، آژانس‌هاي مسافرتي آفرهاي خاصي را ارائه مي‎دهند. اين در حاليست كه در تور مذكور بهترين امكانات، اقامت در هتل‌هاي لوكس و كلاس پروازي بالا را دارد اما به خاطر كمبود مسافران با تخفيف ارائه مي‎شود.

تورهاي لحظه آخري عمان، آفر تور عمان و انواع تورهاي تركيبي و مقرون به صرفه توسط آژانس گردشگري آهو بال ارائه مي‎شود كه شما مي‎توانيد آن‌ها را خريداري كرده و به شكل كم‌هزينه سفر كنيد.

 


بهترين زمان براي سفر به عمان چه موقع از سال است؟
آب و هواي عمان بسيار گرم است. بنابراين بهترين زمان سفر به اين كشور توريستي در فصول خنك سال است. تور عمان در فصل بهار و زمستان بيشترين متقاضي را دارد و قيمت آن افزايش مي‎يابد. در حالي كه تور عمان تابستان معمولا كم گردشگر است و هزينه پايين‌تري دارد.

گاهي درجه گرماي هوا در عما‌ن‌ به ۴۰ درجه سانتي‌ گراد هم مي‌رسد. بنابراين سفر در فصل گرما ممكن است براي عده بسياري سخت باشد. اگر براي بازديد از عمان و جاذبه‌هاي توريستي آن سفر مي‎كنيد، بهتر است تور خود را در ايام خنكي هوا انتخاب كنيد تا براي گشت زدن در اطراف سواحل، رفتن به مراكز خريد و ساير تفريحاتي كه مد نظر داريد، دچار گرمازدگي نشويد و لحظات خوشي را تجربه كنيد.

 


اطلاعات مهم درباره تور عمان
عمان كشوري مسلمان در شبه جزيره عربستان است كه در مجاورت درياي عرب و درياي عمان قرار دارد. حكومت آن به شكل پادشاهي بوده و پايتخت آن شهر «مسقط» است. اختلاف زماني ميان ايران و عمان +0:30 است (ساعت به وقت عمان نيم ساعت جلوتر است). واحد پولي رايج در اين كشور، ريال عمان است و مردم آن با زبان رسمي عربي صحبت مي‎كنند.

 


منبع : تور عمان


برچسب: تور عمان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۳۴:۲۲ توسط:AHOO موضوع: نظرات (0)

تور گوا

 


تور گوا
گوا شهري بندري با سواحلي زيباست كه در جنوب غربي هندوستان واقع شده. گوا مناظر بكر و چشم‌اندازهاي فوق‌العاده‌اي دارد. اين شهر داراي طبيعت سرسبز، تفريحات آبي و جاذبه‌هاي گردشگري بي‌نظيري است كه باعث شده‌اند گوا به يكي از پرطرفدارترين تورهاي مسافرتي تبديل شود. تور گوا مي‎تواند شما را به سفري هيجان انگيز و پر خاطره ببرد. شما مي‎توانيد در اين شهر از بنادر و سواحل زيبا ديدن كنيد و علاوه بر گشت و گذار و تفريح، به خريد در بازارهاي محلي آن نيز بپردازيد.

مدت زمان پرواز از تهران تا گوا 4 ساعت و 30 دقيقه است و شما مي‎توانيد با تور هوايي گوا، بسيار سريع و راحت به مقصد خود برسيد. جالب است بدانيد كه گوا به دو بخش تقسيم شده كه عبارتند از: بندر گوا و شهر قديمي گوا. اين دو بخش حدود 40 كيلومتر از هم فاصله دارند و به دليل اينكه گوا سال‌ها مستعمره پرتغالي‌ها بوده، ممكن است فرهنگ منحصر به فردي داشته باشد.

گوا به عنوان يك بند مشهور در هندوستان، علاوه بر جاذبه‌هاي ديدني خود، جاذبه‌هاي تاريخي جذابي نيز دادر كه توجه بسياري از گردشگران را جلب مي‎كند. برخي از مكان‌هاي توريستي و مهم در گوا كه نبايد ديدنشان را از دست بدهيد، عبارتند از: شهر قديم گوا، ساحل آگوندا، ساحل كيولوسيم، ساحل پالولم، كليساي بانوي ما و آبشارهاي Dudhغير مجاز مي باشدar. شما براي خريد تور گوا با بهترين قيمت و شرايط، فقط كافيست كه به سايت آژانس گردشگري آهو بال مراجعه كنيد و يا با كارشناسان آن تماس حاصل فرماييد.

 


شرايط اخذ ويزاي توريستي گوا هند چگونه است؟
اگر تصميم داريد سفري هيجان انگيز و فوق‌العاده را تجربه كنيد، گوا مي‎تواند انتخاب مناسبي باشد. اما قبل از هر چيز بايد بدانيد كه براي سفر با تور گوا، نياز به ويزاي توريستي هند داريد. ويزاي توريستي هند براي ايرانيان به دو صورت الكترونيكي و ليبل (برچسب) صادر مي‌شود. اخذ ويزاي هند مستلزم پرداخت هزينه و ارائه مدارك مورد نياز است. به طور كلي مدت زمان پردازش براي ويزاي توريستي هند، 7 روز كاري است و سخت ‌گيري چنداني براي صدور آن وجود ندارد.

دريافت ويزاهاي مولتي 1 و 5 ساله توريستي نيز براي اين مقصد ديدني از هند وجود دارند كه به مسافران، اجازه اقامت 90 روزه را مي‎دهند. در حالت معمول براي اخذ ويزاي گوا، بايد مدارك زير را ادائه دهيد:

برگه واچر هتل
بيمه مسافرتي معتبر
فرم تكميل شده ويزاي هند
بليط رفت و برگشت هواپيما
2 قطعه عكس رنگي 3 * 4 با پس زمينه سفيد
اصل پاسپورت متقاضي با حداقل 7 ماه اعتبار
كپي برابر اصل تمامي صفحات شناسنامه و كارت ملي متقاضي
كپي برابر اصل تمامي ويزاهاي قبلي كشور هند (در صورت وجود)
 


جاذبه‌هاي گردشگري گوا براي بازديد كدامند؟
در سفر با تور گوا، مي‌توانيد از جاذبه‌هاي مهم زير ديدن كنيد:

غار و آبشار (Arvalem) كه در شهر پاناجي واقع شده‌اند.
ساحل (Anjuna) كه براي خريد مسافران تور گوا مناسب است.
درياچه مخفي (Carambolim) كه در شمال گوا واقع شده است.
بزرگ‌ترين ساحل گوا (Calangute) كه به ملكه ساحل‌ها شهرت دارد.
ساحل‌هاي فعال (Candolim و Baga) كه داراي انواع ورزش‌هاي آبي هستند.
آبشار چهارسويه (Dudhغير مجاز مي باشدar) كه آبشاري شگفت انگيز با ارتفاع 310 متر است.
ساحل‌هاي طلايي (Miramar، Agonda و Vagato) كه آرام بخش‌ترين سواحل گوا هستند.
 


تور گوا هوايي
تور هوايي گوا با هواپيما بسيار راحت و بي‌دردسر است. شما مي‎توانيد در سفري مهيج و به يادماندني، از طريق پرواز، به گوا برسيد. در تورهاي مسافرتي گوا، معمولا خدماتي همچون رزرو بليط هواپيما و هتل توسط آژانس‌هاي گردشگري ارائه مي‏شود. همچنين شما مي‎توانيد تمامي مراحل اخذ ويزاي توريستي خود را نيز به آن‌ها بسپاريد. به عنوان مثال آژانس گردشگري آهو بال با سال‌ها سابقه و تجربه فراوان، انواع پكيج‌هاي مسافرتي را متناسب با خواست و سليقه گردشگران ارائه مي‎دهند.

بنابراين شما مي‎توانيد حتي رزرو بليط پرواز و انتخاب ايرلاين را نيز به كارشناسان اين مجموعه بسپاريد و با خيال راحت، سفر كنيد. همانطور كه قبلا هم گفتيم، فاصله هوايي ايران تا گوا 4 ساعت 30 دقيقه است و شما مي‎توانيد با شركت‌هاي هواپيمايي ايراني و خارجي بسياري كه پروازهايي را به مقصد گوا دارند، سفر كنيد.

ايرلاين‌هايي كه پرواز به مقصد گوا را انجام مي‎دهند عبارتند از:

هواپيمايي ماهان (Mahan Air)
هواپيمايي اير عربيا (Air Arabia)
قطر ايرويز (Qatar Airways)
عمان اير (Oman Air)
هواپيمايي امارات (Emirates Airlines)
كويت ايرويز (Kuwait Airways)
هواپيمايي تركيش اير (Turkish Airlines)
 


قيمت تور گوا چگونه تعيين مي‎شود؟
قيمت تور گوا بر اساس معيارهاي بسياري تعيين مي‏شود. به عنوان مثال آژانس گردشگري آهو بال با ارائه تورهاي لحظه آخري و ارزان قيمت گوا، شرايط مناسبي را براي سفر شما فراهم كرده است. بنابراين مي‏توانيد با كمترين هزينه، به اين شهر توريستي و زيبا سفر كنيد. دو فاكتور مهمي كه بيشتري تاثير را بر روي قيمت تور گوا و ساير تورهاي خارجي مي‎گذارند، هزينه رزرو پرواز و رزرو هتل هستند. همانطور كه مي‎دانيد، هتل‌ها از 2 تا 5 ستاره موجود هستند و هر چه تعداد ستاره‌ها بيشتر شود، بدان معناست كه از خدمات و امكانات بهتر و بيشتري نيز برخوردار مي‎شويد. از طرفي پروازها نيز با ايرلاين‌هاي ايراني و خارجي متعددي برگزار مي‎شوند كه هر يك قيمت خاص خودشان را دارند. از طرفي تاريخ و ساعت پرواز، تعداد روزهاي اقامت در گوا، فصلي كه براي سفر انتخاب كرده‌ايد و خدمات تور نيز بر هزينه‌ها تاثير مي‎گذارند.

به عنوان مثال، خدماتي همچون ترانسفر فرودگاهي تا هتل، وعده‌هاي غذايي بيشتر، ليدر فارسي زبان، سيمكارت رايگان و ... نيز باعث افزايش قيمت تور گوا مي‎شوند. به طور كلي شما سفر با تور گوا را با قيمت‌هاي متنوعي در دسترس داريد. از اين رو بايد تصميم بگيريد كه با توجه به هدف و بودجه‌ خود، يك پكيج ايده‌آل را براي سفرتان انتخاب كنيد.

 


تور گوا ارزان و لحظه آخري
راه‌هاي بسياري براي داشتن سفري ارزان و كم هزينه به گوا وجود دارد كه يكي از آن‌ها استفاده از تورهاي لحظه آخري و ارزان قيمت است. همچنين مي‎توانيد از آفر تور گوا نيز استفاده كنيد و پول كمتري را براي سفر خود بپردازيد. تور ارزان گوا را مي‎توانيد با انتخاب يك پكيج مسافرتي ارزان قيمت و خدمات معمولي تجربه كنيد. به عنوان مثال مي‎توانيد پروازي اقتصادي را با هتلي 2 ستاره انتخاب كنيد تا تور شما با هزينه بسيار كمي برگزار شود.

از طرفي تورهاي لحظه آخري را خريداري كنيد و با چيزي حدود 70 درصد پايين‌تر از قيمت واقعي به سوي گوا حركت كنيد. بسياري از آفرهاي تور گوا نيز در فصول كم گردشگر سال همچون تابستان ارائه مي‎شوند و شما مي‎توانيد از آن‌ها استفاده نماييد. تور گوا دقيقه 90 يا تور لحظه آخري هند، در كل طول سال قابل خريد و رزرو از آژانس گردشگري آهو بال مي‌باشند. فقط كافيست با كارشناسان تماس گرفته و از آن‌ها درباره نرخ تورها و زمان برگزاري‎شان پرس و جو كنيد.

 


بهترين زمان سفر به گوا چه فصلي است؟
با توجه به اينكه اغلب گردشگران تمايل دارند در فصول خوش آب و هوا سفر كنند، بايد توجه كنند كه چه فصلي در گوا خوش آب و هواست. زيرا هيچ مسافري دوست ندارد درگير گرماي شديد هوا، بارش‎هاي شديد و سرما شود. در هند عمدتا آب و هوا گرم و شرجي است، بنابراين بهترين زمان براي سفر به گوا زمانيست كه با كاهش دماي هوا و خنك شدن آن رو به رو هستيم. فصول زمستان و پاييز بهترين زمان براي سفر به گوا هستند و اغلب گردشگران، مسافرت در اين زمان را ترجيح مي‎دهند. به ياد داشته باشيد كه هميشه بهترين فصل براي سفر با تورهاي ارائه شده، بر نرخ تور تاثير مي‎گذارند. از اين رو بايد هزينه بيشتري براي سفر در فصول خوش آب و هوا بپردازيد.

 


اطلاعات مهم درباره تور گوا
گوا شهري بندري و جذاب در هندوستان است كه وسعت چنداني ندارد ولي بسياري از گردشگران سراسر جهان را مجذوب خود مي‎كند. گوا نيز مانند آگرا، جيپور و يا دهلي، جزو مهمترين شهرهاي هند است كه در صنعت گردشگري اين كشور نقش موثري داشته است. در فصل پاييز و زمستان متقاضيان تور گوا به شدت افزايش مي‎يابد، زيرا آب و هوا در شرايط خوبي است. بنابراين نرخ تور گوا در اين فصول بالاتر مي‎رود. در مقابل، فصل تابستان كه هوا گرم و شرجي مي‌باشد، با كاهش نرخ تور گوا همراه است.

گوا تقريبا داراي 2 ميليون نفر جمعيت است و مردم آن با زبان رسمي هندي و انگليسي صحبت مي‎كنند. همچنين مانند ديگر مناطق هند، دين رسمي در گوا وجود ندارد. ارز رايج در گوا روپيه است و شما مي‎توانيد پول خود را در سفر يه اين شهر با واحد دلار برده و سپس در صرافي‌ها به روپيه تبديل كنيد. اختلاف زماني ميان ايران و گوا -1:00 است. (زمان به وقت گوا 1 ساعت جلوتر است).

 


منبع : تور گوا


برچسب: تور گوا،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۰:۲۹ توسط:AHOO موضوع: نظرات (0)

تور هند

 


تور هند

هند دومين كشور پرجمعيت جهان است كه در جنوب آسيا واقع شده و لقب «كشور هفتاد و دو ملت» را دارد. هندوستان مردمي خونگرم، طبيعتي سرسبز، آب و هوايي مرطوب و شرجي و جاذبه‌هاي شگفت‌انگيز دارد. اقوام و نژادهاي مختلف با فرهنگ‌ها و اديان گوناگون در اين كشور زيبا و پهناور زندگي مي‌كنند. مي‎توان گفت كه يك ششم جمعيت جهان در هند سكونت دارند و شايد به همين خاطر باشد كه هزاران دين و آيين در هندوستان وجود دارد.
در هند اختلاف طبقاتي بسياري وجود دارد. شما در سفر با تور هند، مي‎توانيد آسمان ‌خراش‌ها و امارت‌هاي باشكوهي را كه ثروتمندان در آن‌ها زندگي مي‌كنند ببينيد و از طرفي شاهد زندگي فقيرانه برخي ديگر از مردم در زاغه‌ها و كلبه‌هاي ساده‌ روستايي باشيد. هند يكي از توريستي‌ترين و پر جاذبه‌ترين مقاصد گردشگري جهان است، از اين رو سال‌هاست اين كشور ميزبان مسافران و گردشگران است.
در تور هند مي‎توانيد آثار بر جاي مانده از امپراتوري‌هاي باستاني را ببينيد و از گشت‌و‌گذار در مناطق بكر و تماشاي چشم‌اندازهاي طبيعي لذت ببريد. تورهاي هند به صورت تركيبي نيز برگزار مي‎شوند و شما مي‎توانيد در يك سفر به بازديد از چندين شهر مهم بپردازيد. به عنوان مثال تور مثلث طلايي هند (دهلي، آگرا و جيپور) يكي از محبوبت‌ترين تورهاي اين كشور است و متقاضيان فراواني دارد.
لازم به ذكر است كه ۳۲ جاذبه گردشگري از اين كشور به ثبت در ميراث جهاني يونسكو رسيده‌اند و شما را غرق در گردش و تفريح مي‎كنند. معمولاً تور مسافرتي هند به شكل گروهي ارائه مي‌شود و شما بايد حتما قبل از سفر به اين كشور، ويزاي توريستي تهيه كنيد. براي سفر به هند مي‎توانيد از طريق تور زميني هند و تور هوايي هند اقدام كنيد. هند چندان از ايران دور نيست و فاصله پرواز از فرودگاه امام خميني تهران تا دهلي نو (پايتخت هند)، 4 ساعت است. اگر شما هم مشتاق ديدن معابد اسرار آميز، خدايان هندي، بناي جذاب تاج محل، پارك‌هاي ملي و مساجد و كاخ‌هاي هند هستيد، همين امروز براي اطلاع از قيمت تور هند و رزرو پكيج مورد نظرتان، با آژانس گردشگري آهو بال تماس بگيريد.

 


آيا براي سفر با تور هند، نياز به اخذ ويزاي توريستي داريم؟

بله، ايرانيان براي سفر به هندوستان بايد با ارائه مدارك خود به آژانس‌هاي گردشگري، ويزاي توريستي هند را دريافت كنند. ويزاي هند فقط در قالب تورهاي گروهي و به صورت الكترونيكي صادر مي‌شود. براي دريافت ويزاي خود بايد يكماه قبل از سفر برنامه‌ريزي شده خود به آژانس مسافرتي آهو بال مراجعه كنيد و با ارائه مدارك زير، ويزاي خود را دريافت نماييد.
• پاسپورت با 7 ماه اعتبار
• فرم تكميل شده درخواست ويزا
• 2 قطعه عكس 5×5 رنگي با پس‌زمينه سفيد
• كپي از كليه صفحات شناسنامه و كارت ملي
مدت زمان پردازش ويزاي هند تقريبا 7 روز كاري بوده و اعتبار اين ويزا تا 30 روز است. اين ويزا به صورت برچسبي در پاسپورت شما چسبانده مي‎شود و دارندگان مجازند كه تا زمان اعتبار ويزاي توريستي خود در اين كشور اقامت داشته باشند.

 


معروف‌ترين‌ شهرهاي توريستي هند كدامند؟

در سفر با تور هند مطمئنا دوست داريد كه مهم‌ترين شهرهاي اين كشور را ببينيد و به بازديد از جاذبه‌هاي توريستي هر كدام بپردازيد. شهرهاي معروف هند شامل دهلي، آگرا، جيپور، گوا و بمبئي هستند.
بزرگ‌ترين شهر ايالت راجستان، جيپور است كه ساختمان‌هاي صورتي رنگ و زيبايي داشته و به همين خاطر با عنوان «شهر صورتي» شهرت دارد. اين شهر داراي هنرهاي اصيل و صنايع دستي زيبا است. همچنين بزرگترين توليد‌كننده فرش دستباف در كشور هند است و تور جيپور در ماه‌هاي آبان تا ارديبهشت بيشترين ميزان مسافر را دارد.
دهلي نيز يكي قديمي‌ترين شهرهاي جهان است كه پايتخت رسمي هند و مركز تجاري و اقتصادي آن محسوب مي‎شود. دهلي داراي فرهنگي كهن و قديمي است. مردم آن نيز از فرهنگ‌هاي گوناگون هستند و آئين خاص خودشان را دارند. دهلي شهري بسيار شلوغ و پر سر و صداست. همچنين ممكن است حيواناتي همچون گاو، موش و ميمون را در خيابان‌هاي آن ببينيد. در دهلي علاوه بر زرق و برق ساختمان‌ها و جاذبه‌هاي گردشگري، باغ‌ها و گلخانه‌ها بيش از هر چيزي توجه گردشگران را به خود جلب مي‎كنند.
آگرا نيز شهري توريستي در حاشيه رودخانه يامونا است كه در شمال ايالت اوتار پرادش هند قرار دارد. در نزديكي آگرا عمارت ديدني و زيباي تاج محل هند قرار دارد و اين شهر بيست و چهارمين شهر پرجمعيت هند به شمار مي‎رود.
بمبئي نيز جزو شهرهاي توريستي و ديدني هند است كه بازديد از آن خالي از لطف نبوده و جذابيت‌هاي فراواني دارد. بمبئي بعد از دهلي، دومين شهر پرجمعيت هندوستان است و حدود 20 ميليون نفر در آن سكونت دارند. بمبئي تعداد زيادي توريست و گردشگر را هر ساله به سوي خود مي‎كشاند.
يكي ديگر از شهرهاي فوق‌العاده ديدني و توريستي هند، شهر گوا است. اين شهر طبيعت بي‌نظيري دارد و مسافران را شيفته خود مي‎كند. گوا كوچكترين شهر هند و جزو مناطق ثروتمند نشين آن است.

 


در سفر به هند بايد از كدام جاذبه‌هاي توريستي ديدن كنيم؟

هندوستان كشور پر رمز و رازي است كه با طيف وسيعي از جاذبه‌هاي گردشگري، مناظر طبيعي ديدني، معابد، بناهاي تاريخي و فرهنگي، به عنوان يك قطب گردشگري در جهان شناخته مي‎شود. تاج محل يكي از شناخته‌شده‌ترين جاذبه‌هاي گردشگري هند است كه ساخت آن 21 سال طول كشيده و در سفر با تور هند حتما بايد از آن ديدن كنيد. هارمانديرصاحب (Harmandir Sahib) نيز معبدي است كه با نام معبد طلايي شناخته مي‎شود. در قرن 19، ماهاراجه سينگ اين معبد را با طلا پوشانده است. اگر هم به حيوانات علاقه داريد، مي‎توانيد به پارك ملي كان‌ها (Kanha) سري بزنيد و گونه‌هاي جذاب حيوانات را از نزديك ببينيد. به طور كلي برخي از مهمترين مكان‌هاي ديدني در هند عبارتند از:
• تاج محل
• قلعه سرخ دهلي (لال قلعه دهلي)
• قطب منار
• غارهاي الفنتا
• كليساي بوم ژيزوس گوا
• قلعه سرخ (قلعه آگرا)
• كاخ جهانگير
• قلعه امبر
• معبد كايلاسا
• معبد ويجايا ويتالا
• پارك ملي سانداربنس
• و ...

 


چه موقعي از سال بهترين زمان سفر به هند است؟

سفر با تور هند در فصول پائيز و زمستان بهتر است زيرا در اين زمان كشور هندوستان آب و هواي معتدل و مطلوبي دارد. از آنجايي كه در اين زمان مسافران بسياري عازم هند مي‎شوند، نرخ تور هند در پاييز و زمستان به بيشترين حد خود مي‎رسد. اگر مي‎خواهيد با هزينه كمي به هند سفر كنيد و گرماي هوا برايتان مهم نيست، مي‎توانيد در بهار و تابستان با تور هند همراه شويد.

تور زميني هند يا تور هوايي؛ كدام را انتخاب كنيم؟
شما به دو شكل زميني و هوايي مي‎توانيد به هند سفر كنيد. سفر با تور زميني هند به اين صورت است كه بايد به مرز استان سيستان ‌و بلوچستان رفته و از آن جا به سوي پاكستان رهسپار شويد. بعد از اينكه به پاكستان رسيديد، مي‎توانيد از طريق اتوبوس و يا قطار به هند برويد. بنابراين بايد دو عدد ويزا بگيريد كه يكي ويزاي پاكستان و ديگري ويزاي هند است. نكته ديگري كه بايد به آن توجه كنيد اين است كه سفر به هند از طريق زميني با استفاده از جاده قديمي هيپي امكان پذير است و شما بايد در مسير خود از افغانستان و شهرهايي از پاكستان عبور كنيد تا به مرزهاي هند برسيد. به همين خاطر ممكن است با توقف‌هايي كه در مسير داريد حدود 3 روز در راه باشيد.
راحت‌ترين و مطمئن‌ترين نوع سفر به هند، از مسير هوايي است. در تور هوايي هند، شما با اطمينان و بدون كوچكترين خطري به هند مي‎رسيد و مهمتر اينكه تنها 4 ساعت در راه هستيد و خيلي زود به شهر مورد نظرتان مي‎رسيد. شما با رزرو پرواز تهران - دهلي، مي‎توانيد با اغلب ايرلاين‎‌هاي معتبر به مقصد هندوستان سفر كنيد. مهم‌ترين شركت‎هاي هواپيمايي كه پروازهايي به مقصد هند را ارائه مي‎دهند، عبارتند از: هواپيمايي ماهان، هواپيمايي كويت ايرويز، هواپيمايي عمان اير، هواپيمايي امارات، هواپيمايي قطر ايرويز، هواپيمايي ايران اير، هواپيمايي تركيش ايرلاينز، هواپيمايي اير عربيا و ... .

 


فستيوال‌ها و رويدادهاي معروف هند كدامند؟

در هند فستيوال‌ها و مراسمات هيجان‌انگيزي هر ساله برگزار مي‌شود. مسافران تور هند از سراسر جهان براي بازديد از اين رويدادها و فستيوال‌ها سفر مي‌كنند. در زير برخي از معروف‌ترين آن‌ها را معرفي كرده‌ايم:
• جشنواره هولي
• جشنواره ديوالي
• جشن هندي اونام
• جشن گانش چاتوري
• جشن كريشنا و گويندا در هند

 

قيمت تور هند چگونه تعيين مي‎شود؟

شايد نگران قيمت تور هند هستيد و با خود مي‎گوييد آيا مي‎توانم به اين كشور سفر كنم؟ در پاسخ بايد بگوييم عوامل بسياري قيمت تمام شده تور هند را تشكيل مي‎دهند. به عنوان مثال آژانس گردشگري آهو بال تور لحظه آخري هند را ارائه مي‎دهد و متقاضياني كه بودجه كمي براي سفر دارند، مي‎توانند از اين تورهاي ارزان قيمت، در تمامي ايام سال استفاده كنند. از طرفي نرخ تور هند به فصلي كه براي سفر انتخاب مي‎كنيد نيز بستگي دارد.
از طرفي تورهاي تركيبي هند همچون: تور هند (دهلي + آگرا + جيپور) و تور هند (دهلي + آگرا + گوا)، هزينه بيشتري دارند. معمولا در فصل‌هاي «هاي سيزن» و پرگردشگر، قيمت تور هند افزايش مي‎يابد و به بيشترين حد خود مي‎رسد. اما اگر با گرماي هوا كنار بياييد، مي‎توانيد تور هند تابستان را رزرو كنيد و پكيج انتخابي‌تان را با هزينه كمتر در آن بازه زماني انتخاب نماييد. قيمت تور هند بر مبناي قيمت بليط هواپيما براي پروازهاي داخلي و يا خارجي، قيمت هتل رزرو شده، تعداد روزهاي اقامت و امكانات تور متغير است.

 


تور ارزان و لحظه آخري هند

بسياري از افراد به دنبال تور هند ارزان و لحظه آخري هستند. در برخي از ماه‌هاي سال، سفر به هند ارزان مي‎شود زيرا تعداد گردشگران ايراني و خارجي با كاهش چشمگيري رو‌به‌رو مي‎شود. در اين شرايط آژانس‌هاي مسافرتي تور هند لحظه آخري يا همان تور دقيقه نودي هندوستان را با قيمت‌هاي باورنكردني ارائه مي‌دهند. گاهي اين تورها تا 50 درصد ارزان‌تر به فروش مي‎رسند و گردشگران مي‎توانند از اين فرصت‌هاي ويژه استفاده كنند.
آفر تور هند نيز با تخفيف‌هاي بسيار برگزار مي‎شود. در اين تورها شما با پرواز اقتصادي يا هتل ارزان قيمت سفر نمي‌كنيد، بلكه بنا به دلايلي اعم از بسته نشدن تور و رزرو قبلي هتل يا صندلي‌هاي پرواز، مي‌توانيد با تخفيف بسيار زياد، اين تورها را از آژانس‌هاي گردشگري خريداري كنيد.

 


اطلاعات مهم در سفر با تور هند

هندوستان، هفتمين كشور پهناور جهان شناخته مي‏شود. جمعيت هند حدود يك ميليارد و 300 ميليون نفر است. از اين رو دومين كشور پر جمعيت دنيا پس از چين محسوب مي‌شود. از طرفي بخاطر جمعيت زياد خود، ميزبان فرهنگ‌هاي متعددي است. به همين دليل مذاهب و اديان متعددي در هند وجود دارد. هندوستان به خاطر برگزاري جشن‎ها و رويدادهاي گوناگون نيز معروف است.
هندوستان يكي از قديمي‌ترين تمدن‌هاي جهان را دارد و تاريخ پر فراز و نشيبي را در طول هزاران سال تجربه كرده است. از اين رو آثار تاريخي و فرهنگي بسياري در اين كشور وجود دارد. همچنين هندوستان بسيار سرسبز است و مناظر طبيعي منحصر به فردي همچون رشته كوه‌هاي هيماليا را دارد. بنابراين در تور هند شما مي‎توانيد لحظاتي سرشار از شادي و تفريح داشته باشيد.
براي ورود به هند بايد ويزاي توريستي دريافت كنيد. واحد پول رايج در هند روپيه است و مردم مهربان و مهمان‌نواز آن با زبان رسمي هندي و انگليسي صحبت مي‎كنند. جالب است بدانيد كه دين رسمي در هند وجود ندارد. اختلاف زماني ايران و هند يك 1 ساعت است (ساعت به وقت هند يك ساعت جلوتر است). پيش شماره تلفن در هند +91 است و برخي از شماره‌هاي اضطراري در اين كشور عبارتند از:
• اورژانس: 102
• پليس: 100
• آتش‌نشاني: 101

 


منبع : تور هند


برچسب: تور هند،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۵:۲۸ توسط:AHOO موضوع: نظرات (0)

تور كوالالامپور

 


تور كوالالامپور
كوالالامپور و بزرگ‌ترين شهر و پايتخت مالزي است. اين شهر بسيار جذاب و توريستي بوده و گردشگران بسياري را به سوي خود جذب مي‎كند. در سفر با تور كوالالامپور، شما مي‎توانيد ساختمان‌هاي بلند، محله چيني‌ها(china town) ، جاذبه‌هاي ديدني فراواني را ببنيد. از طرفي تور كوالالامپور جزو تورهاي نسبتا ارزان است و مسافران بسياري مي‎توانند به اين شهر ديدني سفر كنند. هتل‌هاي ۵ ستاره، امكانات تفريحي و مراكز خريد بسياري نيز در اين شهر وجود دارد كه مي‎توانيد از آن‌ها استفاده كرده و خاطره سفري خوش را براي خود بسازيد.

جاذبه‌هاي ديدني كوالالامپور بسيار خاص و متنوع هستند. اغلب گردشگران با هدف بازديد از برج‌هاي دوقلوي پتروناس، ساختمان سلطان عبدالصمد، شهر چيني‌ها، پارك پنج گانه Sunway Lagoon، آكواريوم كوالالامپور، غارهاي باتو و... به اين شهر سفر مي‎كنند. شما براي همراه شدن با تور كوالالامپور، بايد بليط پرواز خود را از ايرلاين‌هاي موجود خريداري كنيد تا خيلي سريع و راحت، ظرف مدت 8 ساعت و 15 دقيقه به فرودگاه بين‎المللي كوالالامپور برسيد.

تور كوالالامپور به صورت تركيبي نيز برگزار مي‎شود و بدون شك، تور تركيبي سنگاپور – كوالالامپور، يكي از محبوب‌ترين و پرطرفدارترين تورهاي گردشگري در مالزي به شمار مي‏رود. از طرفي تورهاي لحظه آخري و يا تور ارزان قيمت كوالالامپور نيز در دسترس است و بسياري از گردشگران از ان‌ها به دليل هزينه پاييني كه دارند، استقبال مي‎كنند. اگر دوست داريد به پايتخت مالزي يعني شهر زيباي كوالالامپور سفر كنيد و خاطرات خوشي را براي خود رقم بزنيد، همين امروز از طريق سايت آژانس گردشگري آهو بال پكيج مورد نظر خود را خريداري كنيد.

 


شرايط اخذ ويزاي توريستي كوالالامپور
سفر با تور كوالالامپور تجربه‌اي لذت بخش و به يادماندني است. يكي از الزامات سفر به اين شهر زيبا، تهيه ويزاي توريستي كوالالامپور است. شما بايد مداركي همچون پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار، بليط رفت ‌و برگشت پرواز، برگه تمكن مالي و واچر هتل را به افسران مرزي مالزي بدهيد تا آن‌ها به شما اجازه ورود بدهند. اگر موفق شويد وارد خاك مالزي شويد، تا 14 روز حق اقامت در خاك اين كشور را خواهيد داشت اما براي اقامت طولاني‌تر، بايد حتما ويزاي توريستي مالزي را دريافت كنيد.

براي اخذ ويزاي توريستي مالزي، بايد اصل پاسپورت، پرينت حساب بانكي با بيش از 8 ميليون تومان و 2 قطعه عكس 3*4 را به سفارت اين كشور ارائه دهيد. همچنين مي‎توانيد براي اخذ سريع و آسان ويزاي خود، تمامي مراحل را به دست كارشناسان آژانس گردشگري آهوبال بسپاريد.

 


جاذبه‌هاي ديدني در تور تركيبي كوالالامپور و سنگاپور كدامند؟
غارهاي باتو كوالالامپور (Batu Caves)
برج منارا كوالالامپور (Menara KL Tower)
چرخ و فلك پرنده سنگاپور (Singapore Flyer)
مسجد و موزه نگارا (Masjid Negara & Museum )
باغ‌هاي گياهشناسي سنگاپور (Botanic Gardens)
مركز تفريحي مارينا بي سندز سنگاپور (Marina Bay Sands)
محله چيني‌ها در كوالالامپور و سنگاپور (China town)
برج‌هاي دو قلوي پتروناس كوالالامپور (Petronas Twin Towers)
باغ‌هاي خليج سنگاپور (Gardens by the Bay)
 


تور هوايي كوالالامپور
براي سفر به كوالالامپور، تنها مي‎توانيد از طريق تور هوايي اقدام كنيد. فاصله هوايي تهران تا كوالالامپور، 6331 كيلومتر است. بنابراين مدت زمان پرواز شما از تهران به مقصد كوالالامپور، بدون تاخيرهاي احتمالي، حدود 8 ساعت خواهد بود. شما مي‎توانيد براي كاهش دادن هزينه تور خود از پروازهاي اقتصادي و ارزان قيمت استفاده كنيد زيرا به طور كلي قيمت بليط پرواز كوالالامپور، بر اساس شركت هوايي ارائه ‌دهنده بليط، تاريخ و ساعت پرواز و نوع كلاس پروازي تعيين مي‌شود.

شركت هواپيمايي ماهان (Mahan Air Airlines) كه يكي از معتبرترين گزينه‌هاي موجود است، پروازهاي مستقيم بسياري را از تهران به مقصد كوالالامپور مالزي برگزار مي‎كند. شما بايد قبل از پرواز خود، حداقل 3 ساعت قبل در فرودگاه حضور داشته باشيد تا چمدان‌ها و بارهاي خود را براي بررسي تحويل داده و به موقع از گيت فرودگاه عبور كنيد.

 


پروازهاي كوالالامپور با چه اير لاين هايي انجام مي‌شود؟
اگر تصميم داريد به كوالالامپور سفر كنيد و اين شهر جذاب مالزي را از نزديك ببينيد، بايد بدانيد كه بهترين پروازها، و ايرلاين‌هاي موجود براي پرواز شما كدامند. ما در زير تمامي ايرلاين‎هايي را كه براي كوالالامپور پرواز ارائه مي‎دهند را معرفي كرده‌ايم:

هواپيمايي ماهان (Mahan Air Airlines)
هواپيمايي ايران اير (Iran Air Airlines)
هواپيمايي آسمان (Iran Aseman Airlines)
اير آسيا (Air Asia Airlines)
اير عربيا (Air Arabia Airlines)
عمان اير (Oman Air)
قطر ايرويز (Qatar Airways)
تركيش (Turkish Airlines)
امارات (Emirates Airlines)
 


قيمت تور كوالالامپور چگونه تعيين مي‌شود؟
نرخ تور كوالالامپور مالزي با توجه به فاكتورهاي مختلفي تعيين مي‎شود. به عنوان مثال، قيمت بليط هواپيما با پرواز ايراني (قشم اير، ايران اير و ماهان) و يا پرواز خارجي (برجايا اير، لايانگ لايانگ آئرواسپيس، ام ‌اچ ‌اس اوييشن و...) به مقصد كوالالامپور، متفاوت است. همچنين قيمت هتل رزرو شده در كوالالامپور بر اساس امكانات و ستاره‌هاي آن نيز متغير است. از طرفي تاريخ و زمان سفر شما نيز بر قيمت‌ها تاثير گذارند. اگر شما فصل پرگردشگر و شلوغي را براي سفر خود انتخاب كنيد، مسلما بايد هزينه بيشتري را بپردازيد. اما در زمان برگزاري آفر تور كوالالامپور يا فصول كم گردشگر و خلوت، نرخ تور شما بسيار كمتر خواهد بود. شما براي اطلاع از نرخ انواع تورهاي كوالالامپور، تورهاي تركيبي و تورهاي ارزان قيمت و لحظه‌ آخري، مي‎توانيد با آژانس گردشگري آهو بال تماس بگيريد و از راهنمايي كارشناسان بهره‌مند شويد.

 


تور كوالالامپور ارزان و لحظه آخري
يكي از گزينه‌هاي عالي در سفرهاي خارجي، ارائه تورهاي ارزان قيمت و لحظه آخري است. تور كوالالامپور يكي از تورهاي ارزان قيمت خارجي براي گردشگران و به خصوص ايرانيان است. به همين خاطر اين تور محبوبيت بسياري دارد و اغلب افراد تمايل دارند براي يكبار هم كه شده، به اين شهر سفر كنند. پكيج‌هاي متنوعي با درجه كيفي مختلف براي تور مالزي توسط آژانس‌هاي گردشگري ارائه مي‎شود و شما مي‎توانيد با توجه به بودجه خود، يكي از آن‌ها را انتخاب كنيد.

اما گاهي براي برخي از مقاصد، ممكن است بودجه كافي نداشته باشيد و بخواهيد از تخفيف يا شرايط ويژه‌اي برخوردار شويد. يكي از راه‌هاي موجود، خريد تور كوالالامپور ارزان و لحظه آخري است. آژانس گردشگري آهو بال پكيج‌هاي بسيار متنوعي را براي دوستداران سفر ارائه مي‎دهد كه البته آن‌ها شامل تور كوالالامپور مالزي نيز مي‎شوند. شما بايد در فصل زمستان و پاييز كه اين تورها برگزار مي‎شوند، آماده حركت باشيد و از قبل به كارشناسان سپرده باشيد كه اسم شما را به عنوان رزرو براي تورهاي لحظه آخري ثبت كنند.

معمولا در ايام عيد، تورهاي نوروزي كوالالامپور برگزار مي‎شوند كه قيمت بالايي دارند. شما بايد صبور باشيد و اجازه دهيد كه فصل «هاي سيزن» براي اين تورها به پايان برسد و سپس در زمستان و پاييز كه به علت سرماي هوا، تور كوالالامپور با تخفيف برگزار مي‎شود، از آفرها استفاده كنيد. قيمت پايين تورهاي لحظه آخري كوالالامپور باعث استقبال عده بسياري از اين تورها شده است. اين تورها عمدتا در اوايل مهرماه به دليل شروع مدارس، روزهاي اول هفته، اواخر فروردين و بعد از تعطيلات نوروز يا بهمن و اسفند ماه ارائه مي‎شوند. زيرا در اين بازه‌هاي زماني ميزان گردشگران به شدت كاهش مي‎يابد و به طبع آن، نرخ تور كوالالامپور نيز كاهش پيدا مي‎كند.

 


اطلاعات مهم درباره تور كوالالامپور
كوالالامپور يكي از شهرهاي توريستي و مهم مالزي است كه سال‌هاست مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است. اغلب گردشگران دوست دارند در يك تور 3 تا 7 روزه، تمامي جاذبه‌هاي گردشگري اين شهر را ببينند و از شركت در فستيوال‌ها، جشن‌ها و مراسمات آن، لذت ببرند. مردم كوالالامپور اغلب مسلمان هستند و زبان رايج آن‌ها مالايي است. اختلاف زماني

ميان ايران و مالزي نيز، +4:30 است. (ساعت به وقت مالزي، 4 ساعت و 30 دقيقه از ايران جلوتر است). واحد پول رايج در كوالالامپور نيز «رينگيت» است. بنابراين شما براي سفر خود، مي‎توانيد پولتان را به واحد دلار يا رينگيت همراه ببريد. پيش شماره تلفن در كوالالامپور +60 است.

 


منبع : تور كوالالامپور


برچسب: تور كوالالامپور،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۰۲:۴۹ توسط:AHOO موضوع: نظرات (0)

تور مالزي

 


تور مالزي
مالزي كشوري مسلمان نشين در جنوب شرقي آسيا است و پايتخت آن كوالا لامپور، يكي از شهرهاي توريستي و جذاب براي سفر است. تور مسافرتي مالزي مي‏تواند شما را به تماشاي شهرهاي مهم اين كشور يعني كوآلالامپور، پنانگ، لنكاوي و جرج تاون ببرد. همچنين مي‎توانيد به بازديد از پارك‌هاي ملي، سواحل زيبا، جنگل‌ها، آبشارها، موزه‌ها و مراكز خريد اين كشور برويد. مي‌توانيد از نزديك برج‌هاي دوقلو پتروناس را ببينيد و در معابد و صومعه‌هاي مالزي غرق در شگفتي شويد.

بنابراين اگر دوست داريد سفري بي‌نظير و تكرار نشدني داشته باشيد و با تمام وجود لذت ببريد، تور مالزي مورد نظرتان را در قالب پكيج‌هاي متنوع از آژانس گردشگري آهو بال خريداري كنيد.

 


معروف‌ترين شهرهاي مالزي براي سفر كدامند؟
كوآلالامپور شهري زيباست كه به عنوان پايتخت مالزي، توجه اغلب گردشگران را به خود جلب مي‎كند. از اين رو اغلب توريست‌ها و گردشگران دوست دارند به شهر كوالالامپور سفر كنند و آسمان خراش‌هاي معروف آن را ببينند و در خيابان بوكيت بينتانگ قدم بزنند.

پنانگ مالزي نيز جذابيت‌هاي خاص خودش را دارد كه داراي جاذبه‌هاي گردشگري بسياري است. در اين شهر مي‎توانيد از بازارهاي محلي خريد كنيد و بيشتر با فرهنگ بومي مالزي آشنا شويد.

لنكاوي نيز لقب «بهشت مالزي» را دارد و جالب است بدانيد كه معناي نام اين شهر در زبان مالايي «عقاب قهوه‌اي» است. بيش از 100 جزيره زيبا و شگفت‎انگيز در اطراف لنكاوي قرار دارد و شما مي‎توانيد به گردشگري و تفريح در سواحل آن‌ها بپردازيد.

جرج تاون نيز شهر ديگري در كشور مالزي است كه بسيار توريستي بوده و به ثبت در ميراث جهاني يونسكو رسيده است. اين شهر مانند ساير شهرهاي مالزي بسياري مكان‌هاي گردشگري و جاذبه‌هاي طبيعي را در خود جاي داده است.

شما با خريد تورهاي تركيبي مالزي مي‎توانيد شهرهاي معروف آن را در قالب يك سفر هيجان‌انگيز و فراموش نشدني ببينيد. تور مالزي معمولا در پكيج‌هايي ارائه مي‎شود. تور تركيبي مالزي شامل تور كوالالامپور + جزيره لنكاوي و يا مالزي + سنگاپور ارائه مي‎شود.

 


آيا ايرانيان براي سفر با تور مالزي نياز به اخذ ويزا توريستي دارند؟
ايرانيان براي سفر با تور مالزي براي مدت زمان كمتر از دو هفته، نيازي به ويزاي توريستي ندارند و بايد ويزاي ترانزيت فرودگاهي را تهيه كنند. البته براي اخذ ويزا نيازي به طي كردن مراحل پيچيده و حضور در سفارت مالزي نداريد و مي‎توانيد همه مراحل اخذ ويزاي مالزي را به آژانس گردشگري آهو بال واگذار كنيد. براي اخذ ويزا بايد پاسپورت خود را با حداقل 6 ماه اعتبار ارائه دهيد و مداركي همچون بليط رفت ‌و برگشت هواپيما، واچر هتل، كپي مدارك هويتي همچون شناسنامه و كارت ملي و برگه تمكن مالي از بانك را تهيه كنيد.

توجه داشته باشيد كه براي شهروندان ايراني، ويزاي مالزي رايگان است. در صورتي كه قصد داريد 14 روز در كشور مالزي اقامت كنيد، نيازي به دريافت ويزاي توريستي نداريد. اما اگر اقامت طولاني‌تري را مي‌خواهيد، بايد به افسران ويزا مدت اقامت خود را اعلام كنيد تا ويزاي مالزي، به صورت فرودگاهي براي شما صادر شود.

 


بهترين زمان براي سفر به مالزي چه موقع از سال است؟
بهترين زمان براي سفر با تور مالزي در بهار و تابستان است. البته آب و هوا در مالزي، تقريباً در طول سال يكسان است و تفاوت چنداني نمي‎كند. اما در اين فصل‌ها، گردشگران بسياري از سراسر جهان به مالزي مي‎آيند و تمامي مكان‌هاي گردشگري و تفريحات اين كشور در دسترس است. اما در زمستان و پاييز، گردشگران كمتري به مالزي مي‎روند و اين امر باعث كاهش شديد قيمت تور مالزي مي‎شود.

 


تور هوايي مالزي و بهترين ايرلاين‌ها
سفر با تور هوايي مالزي تنها گزينه در دسترس براي مسافران است و امكان سفر از طريق زميني به اين مقصد وجود ندارد. فاصله هوايي از فرودگاه امام خميني تهران تا كوالالامپور 8 ساعت است. پروازهاي قطر و امارات از تهران به مقصد مالزي پروازهاي غير مستقيم را ارائه مي‎دهند و بنابراين اين پروازها پس از يك توقف، به سمت مالزي حركت مي‎كنند. نرخ بليط پرواز تهران - كوالالامپور، به عوامل مختلفي همچون نوع شركت هوايي (داخلي - خارجي)، كلاس پروازي (فرست كلاس، اكونومي و ...)، تاريخ و ساعت پرواز، ارائه ‌دهنده بليط و ساير موارد از اين دست، بستگي دارد.

از اين رو براي تهيه بليط هواپيما به مقصد مالزي مي‎توانيد به مقايسه قيمت‌ها بپردازيد و مناسب‌ترين گزينه را براي سفر خود انتخاب نماييد. توجه داشته باشيد كه ساعت و تاريخ پروازهاي مالزي و همچنين قيمت پروازهاي مالزي در طول سال متغير است. بنابراين انتخاب بهترين ايرلاين به يكي از مهمترين دغدغه‌هاي مسافران تبديل شده است. به طور كلي بهترين ايرلاين‌هايي كه پرواز مالزي را ارائه مي‎دهند عبارتند از: هواپيمايي ماهان، هواپيمايي ايرعربيا، هواپيمايي امارات، هواپيمايي قطر ايرويز، هواپيمايي عمان ‌اير و... .

 


جاذبه‌هاي گردشگري مالزي كدامند؟
در هر يك از شهرهاي مالزي جاذبه‌هاي گردشگري بسياري وجود دارد كه ما در ادامه به تفكيك هر شهر، آن‌ها را معرفي كرده‌ايم.

جاذبه‌هاي ديدني كوالالامپور:

ارتفاعات گنتينگ
غار باتو كيو در مالزي
خيابان بوكيت بينتانگ
مسجد صورتي پوتراجايا
شهر الكترونيكي پوتراجايا
برج‌هاي دوقلوي پتروناس
دهكده فرانسوي‌ها و ژاپني‌ها
 


جاذبه‌هايي گردشگري در لنكاوي:
ميدان عقاب
اسكاي بريج
ساحل چنانگ
تله كابين لنكاوي
آكواريوم شيشه‌اي
پارك جنگلي لنكاوي
 


جاذبه‌هايي توريستي در پنانگ:
باغ پروانه‌ها
ساحل باتوفرينگي
خيابان جرج تاون
معبد كك لوك سي
 


قيمت تور مالزي بر چه اساسي تعيين مي‌شود؟
قيمت تور مالزي تحت تاثير عوامل متعددي است. قيمت بليط هواپيما، هزينه اقامت در هتل يا هاستل، تعداد روزهاي اقامت، فصلي كه براي سفر انتخاب مي‎كنيد و ده‌ها مورد ديگر، نرخ تور مالزي را تعيين مي‎كنند. همچنين استفاده از تور تركيبي مالزي به دليل داشتن مقاصد بيشتر، هزينه بالاتري دارد.

اگر شما تور مالزي را براي 7 شب و 8 روز در شهرهاي كوالالامپور و لنكاوي رزرو كرده و يك هتل 5 ستاره را انتخاب كنيد، بايد هزينه زيادي را بپردازيد، در حالي كه اگر تور 4 روزه كوالالامپور را با اقامت در يك هاستل متوسط رزرو كنيد، هزينه شما بسيار كمتر خواهد شد.

به طور كلي هزينه اقامت در هتل‌هاي مالزي بين 20 تا 1,500 رينگيت براي هر شب است. در كوالالامپور كه يكي از كلان شهرهاي مالزي محسوب مي‎شود، اقامت در هتل‌ها بسته به تعداد ستاره‌هايي كه دارند، متفاوت است. اگر مي‎خواهيد هزينه كمتري را براي اقامت خود بپردازيد، مي‎توانيد از هاستل‌ها استفاده كنيد. هزينه هاستل در مالزي بين 12 تا 125 رينگيت است.

 


تور مالزي ارزان و لحظه آخري
يكي از مهمترين مسائل در سفرهاي خارجي، قيمت تور است. تور مالزي جزو تورهاي مقرون به صرفه و ارزان خارجي است. به همين خاطر ايرانيان بسياري در طول سال به اين كشور توريستي و زيبا سفر مي‎كنند. تور مالزي ارزان و لحظه آخري هر از گاهي توسط آژانس‎هاي گردشگري مي‎شوند و با استقبال خوبي مواجه مي‎شوند.

شركت‌هاي مسافرتي با ارائه پرواز چارتري و همچنين رزرو هتل‌هاي ارزان قيمت، گاهي آفرهاي تور مالزي را نيز براي متقاضيان ارائه مي‎كنند. در سفر با تور لحظه آخري مالزي بايد همواره آماده سفر بوده و الزامات لازم را در دسترس داشته باشيد. آژانس گردشگري آهوبال با ارائه تور ارزان قيمت مالزي، پيشنهادات جذابي را براي شما دارد. پس اين فرصت‌ها را از دست ندهيد و براي اطلاع از قيمت تور مالزي، همين امروز با كارشناسان مجموعه تماس بگيريد.

 


اطلاعات مهم درباره تور مالزي
مالزي كشوري واقع در جنوب شرقي آسياست كه در مجاورت تايلند، سنگاپور و ماكائو قرار گرفته و داراي دو بخش شرقي و غربي است. اكثر مسافران خواهان سفر به كوالالامپور، پايتخت مالزي هستند. دين رسمي مردم مالزي اسلام است و اكثريت جمعيت آن را مسلمانان تشكيل مي‌دهند. مردم مالزي با زبان رسمي مالايي صحبت مي‎كنند و واحد ارزي رايج در اين كشور رينگيت است. ساعت به وقت مالزي، 4 ساعت و نيم از تهران جلوتر است.

معروف‌ترين فرودگاه‌هاي مالزي شامل: فرودگاه‌هاي بين‌ المللي، فرودگاه بين‌‌المللي كوالالامپور، فرودگاه سيمپانگ، فرودگاه باكلالان و فرودگاه لاواسش هستند. همچنين بهترين زمان براي سفر به مالزي در فصل بهار و تابستان است. در سفر با تور مالزي مي‎توانيد به كوهنوردي و جنگل‌نوردي، خريد، تفريح در پارك‌هاي آبي و غواصي، اسپا و ماساژ، تماشاي حيات وحش و بازديد از جاذبه‌هاي تاريخي بپردازيد.

كد تلفن در مالزي 60+ است.

سوغاتي‌هاي رايج مالزي كه مي‎توانيد در سفر خود تهيه كنيد، عبارتند از: پارچه باتيك، ميوه‌هاي مالزي، لباس سنتي، ساز سپه، قهوه سفيد، شيريني دادال، ظرف لابو سايونگ، دمپايي‌هاي سنتي، جواهرات، لوازم آرايشي و برقي.

 

منبع : تور مالزي


برچسب: تور مالزي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۱۸:۴۵ توسط:AHOO موضوع: نظرات (0)