آژانس مسافرتی آهوبال آژانس مسافرتی آهوبال .

آژانس مسافرتی آهوبال

تور موریس

 


تور موریس
اگر می‌خواهید سفری خاطره‎انگیز به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان داشته باشید، موریس برای شما بهترین انتخاب خواهد بود. این کشور با آب و هوای معتدل و بهاری‌اش در طول سال، گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند. موریس تقریبا کشوری استوایی به شمار می‌رود و بهترین فصول برای سفر به این سرزمین زیبا، پاییز و تابستان هستند. اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، این کشوری جزیره‌ای، در مجاورت اقیانوس هند و 900 کیلومتری ماداگاسکار قرار گرفته است. کشور موریس، علاوه بر اینکه جزیره موریس را در بر دارد، جزایر دیگری همچون: جزایر آگالگا، رودریگس و سنت برندون را نیز شامل می‌شود.

مسافرانی که علاقه‌مند به تورهای اروپایی هستند، می‌توانند تور موریس را به عنوان یکی از بهترین مقاصد مسافرتی انتخاب نموده و از گشت و گذار در سواحل روح افزا، دیدن طبیعت خیره‌کننده و انجام تفریحات آبی لذت ببرند. همچنین این کشور، مقصدی جذاب برای ماه عسل زوج‌های جوان است. علاوه بر این‌ها، موریس امنیت بسیار بالایی دارد و با وجود اینکه از تنوع فرهنگی و نژادی زیادی برخوردار است، زندگی آرام و مسالمت‌آمیزی در آن جریان دارد. بنابراین اگر شما نیز تصمیم دارید که با تور موریس همراه شوید، همین امروز پکیج مورد نظر خود را از طریق وبسایت آژانس گردشگری آهوبال رزرو کنید.

 


در سفر با تور موریس از کدام جاذبه‌های گردشگری دیدن کنیم؟
جزیره موریس دارای جاذبه‌های طبیعی بسیاری است. به عنوان مثال در حاشیه جنوبی آن پدیده‌ طبیعی و حیرت‌انگیزی وجود دارد که به آن «آبشار زیردریایی» می‌گویند. از دیگر جاذبه‌های دیدنی موریس، می‌توان به زمین هفت رنگ، پارک طبیعی کاسلا، پارک حفاظت شده لاک پشت‌ها در جزیره رودریگز، آبشار شامارل، آکواریوم موریس، پارک تفریحی کودکان در شرق جزیره، گالری آبگینه‌های لوکس و هنری، پارک تمساح‌ها و لاک پشت‌های غول پیکر، جنگل آبنوس، دره رنگ‌ها، آپراواسی گات و دره فرنی اشاره کرد.

همچنین شنا با دلفین‌ها، رفتن به زیردریایی توریستی، اسکوتر زیرآبی، تماشای نهنگ‌ها، کوآد بایک در منطقه حفاظت شده فردریکا، گشت با هواپیمای دریایی در لومورن و گشت خصوصی هلی کوپتر در موریس نیز از دیگر جاذبه‌ها و گشت‌های شهری موریس هستند.

 


آیا برای سفر به موریس نیاز به ویزای توریستی داریم؟
اگر با هدف گردشگری و داشتن سفری تفریحی به موریس می‌روید، باید حتما ویزای توریستی این کشور را دریافت کنید. برای اخذ ویزای توریستی موریس، الزامات و شرایط خاصی وجود دارد که باید حتما آن‌ها را برآورده کنید. برای صدور این نوع ویزا باید مدارک مورد نیاز را جمع‌آوری نمایید که عبارتند از: پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار، نامه تمکن مالی از بانک همراه با گردش 3 ماهه آخر حساب سپرده، عکس رنگی 6X4 و سایر مدارک شناسایی دیگر. برای دریافت ویزای توریستی موریس، می‌توانید با کارشناسان آژانس‌ گردشگری آهوبال تماس بگیرید تا آن‌ها تمام مراحل کار را برای شما انجام داده و ویزای مورد نظرتان را دریافت کنند.

 


چرا باید سفر با تور موریس را انتخاب کنیم؟
همانطور که گفتیم، موریس کشوری منحصر به فرد با جاذبه‌های بکر و طبیعی است. این جزیره‌ شگفت‌انگیز در جنوب غربی اقیانوس هند واقع شده و سواحل آن بسیار زیبا و آرامش بخش هستند. شما می‌توانید در تور موریس حال و هوای خوبی را تجربه کرده و خستگی کار و مشکلات روزمره را فراموش کنید.

این جزیره‌ علاوه بر داشتن سواحل شنی، جنگل‌های سرسبز و دریای آبی و چشم نواز، اماکن گردشگری بسیار، مراکز خرید متنوع و تفریحات هیجان‌انگیزی دارد که باعث می‎شوند حتی یک لحظه هم از سفر به این مقصد خسته نشوید. بنابراین برای سفر به این جزیره تماشایی، با کارشناسان آژانس‌ گردشگری آهوبال تماس گرفته و آماده حرکت شوید.

 


آب و هوای موریس چگونه است؟
موریس دارای آب و هوایی استوایی و معتدل است. این جزیره شگفت‌انگیز، زمستان‎هایی گرم و خشک و تابستان‌هایی گرم و مرطوب دارد. گاهی در قسمت‌های جنوب شرقی این کشور، وزش بادهای ملایمی را نیز شاهد خواهید بود. طوفان‌های موسمی در این کشور از ماه آذر تا فروردین وجود دارند و تا اواخر خرداد، پایان می‎یابند. گرم‌ترین منطقه جزیره سواحل غربی آن هستند و بیشترین میزان وزش باد، مربوط به سواحل شرقی است. ماه‌های آذر تا بهمن به عنوان گرم‌ترین ماه‌های سال در موریس هستند و می‌توان گفت که مهر، خشک‌ترین ماه سال در این جزیره توریستی است. خنک‌ترین آب و هوا نیز بین ماه‌های خرداد تا مرداد در موریس جریان دارد.

 


بهترین زمان سفر به موریس چه موقعی از سال است؟
جزیره موریس چهار فصل نبوده و فقط دو فصل تابستان و زمستان به خوبی در آن قابل مشاهده است. در این فصل‌ها، هوای موریس نسبتاً معتدل است بنابراین مسافران اغلب این زمان را برای سفر خود انتخاب می کنند. بدین ترتیب هم امکان استفاده از تفریحات ساحلی را دارند و هم می‌توانند از هوای عالی این کشور لذت ببرند. برای رزرو تور موریس در بهترین فصول سال، با آژانس گردشگری آهوبال تماس بگیرید.

 


نحوه تعیین قیمت تورهای موریس به چه شکل است؟
قیمت تورهای مسافرتی با توجه به هدف و خواست شما تعیین می‎شود. اگر به عنوان یک مسافر در انتخاب نوع ایرلاین و کلاس پروازی، نوع هتل و خدمات آن، مدت تور، هزینه‌های جانبی، زمان سفر، ورودی‌ها، هزینه‌های غذا، هزینه تفریحات گردشگری و… بررسی لازم را انجام دهید، می‎توانید پکیج مناسبی را برای خود در نظر بگیرید که با بودجه‌تان هماهنگ باشد. به عنوان مثال ایرلاین‌هایی همچون ترکیش، امارات، قطر ایرویز، آسترین اتریش، لوفتهانزا، ایر فرانس و… بلیط هواپیما به مقصد موریس را همراه با خدمات مناسبی ارائه می‌دهند.

سایر هزینه‌ها مانند: ترانسفر، اخذ ویزا و پاسپورت، هزینه غذا، خرید، بیمه مسافرتی و… نیز بر قیمت تور موریس تاثیر می‌گذارند. بنابراین شما باید هوشکندانه عمل کنید و برای داشتن سفری مقرون به صرفه، تمامی ملاک‌های گفته شده را در نظر بگیرید. مثلا اگر اقامت در یک هتل ارزان قیمت را با یک پرواز چارتری انتخاب کنید، هزینه تور شما بسیار کمتر می‎شود. در حالی که اگر اقامت شما در هتل‌های لاکچری و پروازتان فرست کلاس و عالی باشد، هزینه تورتان بسیار گران‌تر می‎شود. برای رزرو تور موریس با کمترین هزینه و در اختیار داشتن کلیه امکانات و خدمات لازم، از طریق وبسایت آژانس گردشگری .......... پکیج خود را تهیه کنید.

 


بهترین ایرلاین‌هایی که به موریس پرواز دارند کدامند؟
متاسفانه هم اکنون پرواز مستقیمی از ایران به مقصد موریس وجود ندارد ولی ایرلاین‌های بسیاری همچون: هواپیمایی امارات (با یک توقف در دبی) و دیگر شرکت‌های هواپیمایی مانند: آسترین اتریش، لوفتهانزا، ترکیش، ایر فرانس، قطر ایرویز و… با یک توقف در مسیر، پروازهایی را به موریس انجام می‎دهند.

 


اطلاعات مهم درباره تور موریس
واحد پول: روپیه موریس
اختلاف زمانی ایران با موریس: -30
ویزا: ندارد
مذهب: مسیحیت
زبان رسمی: انگلیسی، فرانسوی، بوچپوری
پیش شماره تلفن در موریس: +230
شماره تماس با اورژانس: 114
شماره تماس با پلیس: 999
شماره تماس با آتش‌نشانی: 115
 


منبع : تور موریس


برچسب: تور موریس،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۸:۱۶ توسط:AHOO موضوع: نظرات (0)