آژانس مسافرتي آهوبال آژانس مسافرتي آهوبال .

آژانس مسافرتي آهوبال

تور بالي

 


تور بالي
بالي جزيره‌اي زيبا و توريستي در كشور اندونزي است كه هر ساله گردشگران بسياري را به خود جذب مي‎كند. اين جزيره با سواحل خارق‌العاده، جاذبه‌هاي ديدني و طبيعت منحصر به فردي كه دارد، توجه هر مسافري را در تور بالي جلب مي‎كند. به جرأت مي‎توان گفت كه بالي بهشتي روي زمين است و جزو برترين مقاصد گردشگري در جهان به شمار مي‎رود. جزيره‌هاي بسياري را در تور مسافرتي بالي مي‎توانيد ببينيد كه البته يكي از معروف‌ترين آن‌ها جزيره خدايان است.

اين جزيره داراي زمين‌هاي كشت برنج، مناظر سبز و زيبا، آتشفشان‌‌هاي خاموش و سواحل خيره كننده است كه خاطراتي تكرار نشدني را برايتان رقم مي‎زند. مدت پرواز تهران تا بالي 19 ساعت و 30 دقيقه است و شما مي‎توانيد در فرودگاه بين‌المللي نگورا راي بالي كه به سبك معماري محلي اين كشور ساخته شده است فرود بياييد. البته پرواز مستقيمي از تهران به بالي وجود ندارد و شما بايد در جاكارتا (Jakarta) توقف كرده و با پرواز اين شهر كه تا بالي 2 ساعت فاصله هوايي دارد، به مقصد مورد نظرتان برسيد.

طبيعتاً بهترين زمان سفر با تور بالي، ارديبهشت تا مهرماه است زيرا آب و هوا معتدل و دل‌انگيز بوده و شرايط براي تفريحات آبي و گردشگري محياست. پس اگر خواستار خريد تور بالي هستيد و مي‎خواهيد علاوه بر گردشگري در مناطق توريستي به تفريحات آبي همچون موج سواري و غواصي بپردازيد، مي‎توانيد با آژانس گردشگري آهو بال تماس بگيريد و پكيج مورد نظر خود را با مناسب‌ترين قيمت و بهترين خدمات رزرو كنيد.

 


آيا براي سفر با تور بالي به ويزاي اندونزي نياز دارم؟
شما براي سفر به جزيره بالي نياز به ويزاي توريستي اندونزي داريد كه هزينه درخواست براي آن حدود 400 هزار تومان است و زمان پردازش آن 7 روز كاري خواهد بود. اگر هم عجله داريد و مي‎خواهيد ويزاي فوري اندونزي را تهيه كنيد، بايد دو برابر حالت عادي هزينه بدهيد ولي در عوض رسيدگي به درخواست ويزاي شما ظرف 3 روز كاري انجام مي‎شود. ويزاي توريستي اندونزي داراي اعتبار يك ماهه بوده و مدارك مورد نياز براي دريافت آن شامل موارد زير است:

واچر هتل
تكميل فرم درخواست ويزاي اندونزي
اصل و كپي بليط رفت و برگشت پرواز
اصل و كپي پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
نامه تمكن مالي و گردش سه ماهه حساب شما
اصل و كپي كارت ملي و شناسنامه از تمام صفحات
2 قطعه عكس 3*4 رنگي كه اخيرا گرفته شده باشد
توجه داشته باشيد كه شما براي اخذ ويزاي اندونزي نيازي به حضور در سفارت، كنسولگري و يا كارگذاري‌هاي ويزا در محل سكونت خود نداريد و مي‎توانيد تمامي مراحل اخذ ويزاي مورد نظرتان را به آژانس گردشگري آهو بال بسپاريد.

 


ايرلاين‌هاي پرواز براي تور هوايي بالي
همانطور كه گفتيم، متاسفانه هيچ پرواز مستقيمي از تهران به مقصد بالي اندونزي وجود ندارد و همه پروازها در مسير خود، يك توقف خواهند داشت. فاصله بالي تا تهران بسيار زياد است، بنابراين بهترين و راحت‌ترين روش براي سفر به بالي از طريق هواپيما است. اكثر پروازها در جاكارتاي اندونزي فرود مي‎آيند و سپس پرواز ديگري به مقصد جزيره بالي حركت مي‎كند. هواپيمايي قطر، امارت، ماهان، تركيش، ماهان اير آسيا و ايرفلوت، پروازهاي بالي را انجام مي‎دهند. توجه داشته باشيد كه بسته به نوع كلاس پروازي، شركت هواپيمايي، تاريخ و ساعت پرواز، هزينه‌ها متغير است.

 


قيمت تور بالي چقدر است؟
بالي همانطور كه گفتيم، يكي از جزاير كشور اندونزي است و فاصله زيادي با ايران دارد. به همين خاطر مدت زمان پرواز به اين منطقه توريستي زياد بوده و به طبع هزينه آن نيز گران‌ است. در بعضي از ماه‌هاي سال، تور بالي شلوغ‌تر است و گردشگران بيشتري خواهان سفر به آن هستند. طبيعتاً در اين ماه‌ها، نرخ تور بالي، نرخ رزرو هتل‌هاي بالي و نرخ بليط هواپيما به اين مقصد گران‌تر خواهد بود. معمولاً از اواخر بهار تا اواخر فصل تابستان تور بالي به گران‌ترين حد خود مي‎رسد زيرا بسياري از متقاضيان مي‌خواهند كه جشن سال نوي ميلادي (كريسمس) را در بالي جشن بگيرند. البته تور نوروزي بالي نيز وجود دارد كه آن هم براي برگزاري عيد ايرانيان با آفرهاي ويژه ارائه مي‎شود.

به طور كلي قيمت‌ها در دوره‌ي شلوغي و پرگردشگر سال كه اصطلاحاً High Season ناميده مي‎شود، بالاتر است. از طرفي ايرلاين‌ها (خطوط هواپيمايي)، ستاره‌هاي هتل، خدمات تور (ترانسفر فرودگاهي، گشت شهري، ليدر فارسي زبان، ارائه سيمكارت، وعده‌هاي غذايي صبحانه، نهار و شام و ...) و تعداد روزهاي اقامت در بالي نيز بر قيمت تور تاثير مي‎گذارد.

 


تور بالي ارزان و لحظه آخري
هزينه‌هاي بالاي سفر ممكن است شما را از سفر به اين جزيره رويايي و شگفت‌انگيز منصرف كند. اما نگران نباشيد زيرا با تور بالي ارزان قيمت و لحظه آخري، مي‎توانيد با كمترين هزينه، برنامه سفر خود را ترتيب دهيد. بنابراين اگر قصد سفر با ارزان‌ترين تور بالي را داريد و مي‎خواهيد از آفرهاي ويژه تور بالي استفاده كنيد، بايد بگوييم كه آژانس گردشگري آهو بال مجري مستقيم تور بالي است و قيمت‎هاي مقرون به صرفه‌اي را براي متقاضيان عزيز در نظر دارد. همچنين اين مجموعه همواره به ارائه تورهاي لحظه آخري بالي مي‎پردازد و شما در طول سال مي‎توانيد از اين تورهاي باورنكردني و خوش قيمت استفاده كنيد.

تعداد گردشگران در تور مسافرتي بالي گاهي در برخي فصل‌ها به دليل گرما، رطوبت شديد و يا بارش باران‌هاي موسمي، كاهش پيدا مي‌كند. بنابراين در اين فصل‌هاي كم گردشگر بالي، مي‌توانيد با هزينه‌اي بسيار كمتر، سفر به اين نقطه از جهان را تجربه كنيد. اگر هزينه برايتان به يك دغدغه بزرگ تبديل شده است، بايد با كارشناسان آژانس گردشگري آهو بال تماس بگيريد تا با اطلاع از قيمت انواع تورهاي بالي، گزينه مناسب خود را پيدا كنيد. همچنين توصيه مي‎كنيم كه از تور تركيبي بالي يا تورهايي كه در عيدها يا تعطيلات خاص برگزار مي‎شود اجتناب كنيد تا هزينه‌هاي سفر خود را كاهش بدهيد.

 


جاذبه‌هاي ديدني و توريستي بالي كدامند؟
در سفر با تور بالي مي‎توانيد به بازديد از مكان‌هاي توريستي زير بپردازيد.

معبد اولوواتو
برنج تگالالانگ
ساحل نوسا دعا
آبشار سكومپول
جنگل ميمون اوبود
پارك آبي واتر بام بالي
جزيره پورا اولون دانو براتان
موزه‌هاي فرهنگ و هنر در اوبود
معبد زيباي پورا تانا لات در كنار ساحل
تماشاي طلوع خورشيد در آتشفشان فعال كوه باتور
 


بهترين سواحل بالي براي تفريحات آبي كدامند؟
در سفر با تور بالي مي‎توانيد از تفريحات آبي رايج در اين جزيره استفاده كنيد. برخي از معروف‌ترين و زيباترين سواحل بالي كه مي‎توانيد اوقات خوشي را در آن‌ها سپري كنيد و از انواع تفريحات آبي لذت ببريد، به شرح زير هستند:

ساحل اكو (Echo)
سواحل كوتا (Kuta)
ساحل سانور (Sanur)
ساحل توماس (Thomas)
ساحل بالنگان (Balangan)
ساحل جيمباران (Jimbaran)
ساحل نوسا دوآ (Nusa Dua)
ساحل سمينياك (Seminyak)
و ...
 


چه موقعي از سال بهترين زمان براي سفر با تور بالي است؟
بالي در جنوب شرق آسيا واقع شده و تقريباً در تمام طول سال دماي ثابتي بين ۲۱ تا ۲۷ درجه‌ سانتي‌‌گراد دارد. اما در فصول باراني، ميزان رطوبت و بارش‌ها افزايش مي‎يابد و ممكن است در سفر شما مشكلاتي ايجاد شود. از اين رو بهترين زمان براي سفر به بالي، ماه‎‌هاي ارديبهشت تا مرداد است. در اين ماه‌ها علاوه بر اينكه بارندگي وجود ندارد، فستيوال‌هاي مهيجي نيز در بالي برگزار مي‌شود. از طرفي وجود تفريحات ساحلي نيز باعث سرازير شدن گردشگران مي‎شود و قيمت تورهاي بالي گران‌تر خواهد بود.

 


بهترين هتل‌هاي بالي اندونزي كدامند؟
شما با توجه به بودجه‎اي كه داريد، مي‎توانيد انواع هتل‌ها و اقامتگاه‌هاي لوكس و 5 ستاره و يا هتل‌هاي ميان رده و ساده‌تر را براي اقامتتان رزرو كنيد. البته اگر يك پكيج تور بالي را خريداري كنيد، قيمت هتل در اين جزيره بر اساس پكيج انتخابي شما خواهد بود. به طور كلي برخي از بهترين هتل‌هاي بالي اندونزي عبارتند از:

هتل گرند حيات بالي (Grand Hyatt Bali)
هتل كوتا پارادايس (Kuta Paradiso Hotel)
هتل آيانا بالي (Ayana Resort & Spa Bali)
هتل نيكو بالي (Nikko Bali Resort & Spa)
هتل گرند ميراژ ريزورت (Grand Mirage Resort)
هتل ديسكاوري كارتيكا پلازا (Discovery Kartika Plaza)
هتل نوسا دوا بيچ بالي (Nusa Dua Beach Hotel & Spa)
 


اطلاعات مهم درباره تور بالي
بالي يكي از جزاير كشور اندونزي است كه در مجاورت اقيانوس آرام و هند قرار دارد. وسعت بالي 5620 كيلومتر مربع بوده و جمعيت آن بيشتر از 3 ميليون نفر است. مردم بالي پيرو دين هندو هستند و با زبان اندونزيايي صحبت مي‎كنند. گردشگري در اين جزيره بسيار پر رونق است و مي‎توان گفت بالي يكي از توريستي‌ترين نقاط دنياست. ارز رايج در بالي «روپيه» است و شما مي‎توانيد پول خود را به دلار همراه برده و در هتل‌، فرودگاه و يا صرافي‌‎هاي بالي، آن را به روپيه تبديل كنيد.

ساعت بالي 4:30 از ساعت ايران عقب‌تر است و براي پرواز از تهران به بالي بايد چيزي حدود 20 ساعت را در پرواز باشيد. پيش شماره تلفن در بالي +62 است.

 


منبع : تور بالي


برچسب: تور بالي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۱:۳۶ توسط:AHOO موضوع: نظرات (0)

تور ارمنستان

 


تور ارمنستان

براي سفر به كشوري خوش آب و هوا با تاريخ‌، فرهنگ و آداب و رسومي خاص و جذاب، ارمنستان يكي از بهترين انتخاب‌هاست. مسافران تور ارمنستان مي‎توانند به دو شكل زميني و هوايي به اين كشور سفر كنند. تور مسافرتي ارمنستان در تمام طول سال برگزار مي‌شود و شما مي‎توانيد به شهرهاي مهم اين كشور از جمله ايروان، اشتاراك و اجميازين برويد و از گردش و تفريح در يكي از پرطرفدارترين تورهاي آسيايي لذت ببريد.
تور ارمنستان در بين تورهاي خارجي، قيمت بسيار مقرون به صرفه‌‌اي دارد و شما مي‎توانيد به آساني توسط پروازهايي كه با ايرلاين‌هاي ايراني و خارجي انجام مي‎شود، ظرف مدت 1 ساعت و 30 دقيقه از تهران به ايروان (پايتخت ارمنستان) برسيد. خوشبختانه ايرانيان براي سفر به ارمنستان نيازي به اخذ ويزا ندارند و با ارائه پاسپورت معتبر، امكان رزرو تور ارمنستان را دارند. همين مسئله باعث شده تا تورهاي لحظه آخري ارمنستان نيز مرتبا برگزار شوند و علاقه‌مندان به سفر بتوانند از اين فرصت عالي براي بازديد از ارمنستان در قالب يك تور ارزان قيمت و دقيقه نودي استفاده كنند.
از آنجايي كه ارمنستان به لحاظ جغرافيايي با ايران همسايه است، تور ارمنستان جزو تورهاي ارزان خارجي به شمار مي‌رود. تور لحظه آخري ارمنستان نيز يكي از تورهاي محبوب و پرطرفدار است كه دائما توسط ايرانيان رزرو مي‎شود. با انتخاب تور ارمنستان زميني به جاي تور هوايي ارمنستان، مي‎توانيد در هزينه‌ سفر خود به ميزان چشمگيري صرفه‌جويي كنيد. مجموعه مسافرتي .... تور ارمنستان را كه يكي از محبوب‎ترين تورهاي آسيايي است، در تمامي روزهاي هفته ارائه مي‌دهد. بنابراين براي اطلاع از قيمت تور ارمنستان، آفرهاي موجود، رزرو تور و يافتن پاسخ سوالاتتان، مي‎توانيد با آژانس گردشگري آهو بال تماس بگيريد.

 


معروف‌ترين شهرهاي توريستي ارمنستان كدامند؟

ارمنستان زيبايي‌ها و جذابيت بسياري را در خود جاي داده است. در سفر با تور تركيبي ارمنستان مي‎توانيد از شهرهاي مهم اين كشور به يكباره ديدن كنيد و از گردشگري در اين سرزمين توريستي كه غني از فرهنگ و تاريخي چند هزار ساله است، لذت ببريد. مردم مهربان و مهمان نواز ارمنستان، آب ‌و هواي فوق العاده، مراكز خريد، جاذبه‌هاي گردشگري متنوع و اقامت در هتل‌هاي لوكس ارمنستان، اين كشور را به يكي از بهترين انتخاب‌ها براي سفر تبديل كرده‌اند.
گردشگران و توريست‌هاي خارجي عمدتا با هدف بازديد از شهرهاي معروفي همچون ايروان، جرموك، سوان، اجميازين و اشتاراك، به ارمنستان سفر مي‎كنند و اين شهرها به عنوان مقاصد گردشگري ارمنستان هستند.
شهر ايروان كه پايتخت ارمنستان و يكي از زيباترين شهرهاي آن است، داراي جاذبه‎هايي همچون كوه آرارات و رود هرازدان است. علاوه بر اين‌ها مناطق شگفت‌‌انگيز و ديدني ديگري نيز دارد كه توجه مسافران تور ايروان را به خود جلب مي‎كند.
اشتاراك نيز شهري روياييست كه داراي دو جاذبه گردشگري مهم از جمله كليساها و پلي تاريخي است كه بر روي دره كاساخ قرار دارد.
اجميازين نيز محل نشست اسقف اعظم و به عنوان مركز روحانيت اين كشور شناخته مي‌شود. اين شهر نيز داراي ديدني‌هاي منحصر به فرد و مناطق گردشگري بسياري است.

 

آيا ايرانيان براي سفر با تور ارمنستان نياز به ويزا دارند؟

در گذشته براي سفر به ارمنستان، نياز به ارائه ويزاي توريستي بود. اما از سال 1395 به بعد، توافق‌‌نامه‌اي بين دو كشور ايران و ارمنستان بسته شد كه بر اساس آن، براي بهبود روابط و توسعه صنعت گردشگري، شهروندان هر دو كشور مي‌توانند بدون اخذ ويزاي توريستي با يكديگر رفت و آمد كنند. البته حداكثر 90 روز اجازه اقامت در اين كشور وجود دارد.

 


تور هوايي ارمنستان يا زميني، كدام را انتخاب كنيم؟

در تور هوايي ارمنستان شما مي‌توانيد با بهترين ايرلاين‌هاي موجود، پرواز ارمنستان خود را رزرو كنيد. هواپيمايي ماهان، هواپيمايي آسمان و هواپيمايي آرمنيا ايرويز در طول هفته به مقصد ارمنستان پروازهايي را انجام مي‌دهند. پرواز ارمنستان از فرودگاه بين‌‌المللي امام خميني تهران به صورت روزانه با هواپيمايي‌هاي مختلف به مقصد فرودگاه ايروان در دسترس است. بدون شك استفاده از تور هوايي ارمنستان، راحت‌ترين و سريع‌ترين راه براي سفر به اين كشور است. البته هميشه تورهاي هوايي نسبت به تورهاي زميني هزينه بيشتري دارند ولي در عوض بدون خستگي و خيلي زود شما را به مقصد مورد نظرتان مي‎رسانند.
در تور زميني ارمنستان مي‎توانيد با اتوبوس، قطار و يا خودرو شخصي خود، راهي سفر شويد. براي تور زميني ارمنستان با اتوبوس مي‎توانيد اتوبوس‌هاي ايروان را كه از تبريز و يا تهران (ترمينال آزادي و ترمينال بيهقي) حركت مي‎كنند، سوار شويد. با اتوبوس تقريبا ۲۴ ساعت بعد به ترمينال ايروان مي‌رسيد. از طريق آژانس مسافرتي .... مي‎توانيد به راحتي تور ارمنستان هوايي يا زميني مورد نظرتان را خريداري كنيد و راهنمايي‌هاي لازم را از كارشناسان دريافت نماييد.
تور زميني ارمنستان با خودرو شخصي نيز مي‌تواند هيجان‌انگيز باشد. در اين حالت، شما بايد گواهينامه‌ و پلاك بين‌المللي داشته باشيد و با ماشين خود به سمت مرز نوردوز حركت كنيد. بعد از اينكه در اين مرز، ويزاي مرزي ارمنستان را دريافت كرده و اقدامات قانوني مورد نياز را انجام داديد، اجازه ورود به ايروان را بدست مي‎آوريد. روش ديگر اين است كه با ماشين شخصي خود به منطقه جلفاي تبريز رفته و سپس ماشين‌تان را در پاركينگ بگذاريد. از آن‌جا با تاكسي يا اتوبوس مي‎توانيد خود را به مرز نوردوز برسانيد. بعد از آن بايد از مرز و رود ارس عبور كنيد تا در طرف ديگر مرز با تاكسي‌هاي مخصوصي كه وجود دارند، به ايروان برويد.
چه با تور هوايي به ارمنستان سفر كنيد و چه با تور زميني، بايد بدانيد كه هر كدام داراي مزاياي و معايبي هستند. به عنوان مثال شما در تور زميني مي‎توانيد از زيبايي‌هاي مسير لذت بيشتري ببريد و نرخ تور زميني ارمنستان حدود 30 درصد ارزان‌تر است. اما در تور هوايي ارمنستان پول بيشتري مي‌پردازيد ولي بدون خستگي و تنها در طول يك ساعت و نيم به مقصد مي‎رسيد. در صورتي كه براي تور زميني، به مدت 24 ساعت در راه خواهيد بود.

 


چه ايرلاين‌هايي پروازهاي ارمنستان را انجام مي‌دهند؟

پروازهاي متعددي براي تهران به ايروان وجود دارد كه از جمله آن‌ها مي‌توان به پرواز تهران ايروان ماهان، پرواز تهران ايروان آرمنيا، پرواز تهران ايروان تابان، پرواز تهران ايروان آسمان، پرواز تهران ايروان كاسپين و... اشاره كرد. لازم به ذكر است كه در حال حاضر تنها شركت هواپيمايي كه پروازهاي مستقيمي را بين تهران و ايروان انجام مي‌دهد، هواپيمايي آرمنيا ايرويز است.

 


قيمت تور ارمنستان چقدر است؟

با توجه به امكانات و خدمات مختلفي كه در تور ارمنستان به شما ارائه مي‌شود، بايد هزينه متغيري را بابت سفر به اين كشور بپردازيد. به عنوان مثال تور ارزان امنستان و يا تور لحظه آخري ارمنستان، هزينه كمتري دارند. زيرا شما به شكل دقيقه نودي و براي بسته شدن تور و به حد نصاب رسيدن مسافران، تور را خريداري مي‌كنيد. اما در مقابل، استفاده از تورهاي لاكچري با هتل‌هاي 5 ستاره، پرواز عالي، ترانسفر فرودگاهي، ليدر فارسي زبان، تعداد روزهاي بالاي اقامت و همچنين سفر در فصل بهار يا پاييز، هزينه بيشتري خواهد داشت.
برخي از تورها امكانات رفاهي بيشتري را در اختيار مسافران مي‎گذارند و مثلا وعده‌هاي غذايي (صبحانه، نهار، شام و...) را نيز ارائه مي‎دهند يا اينكه نوع وسيله نقليه خوبي را براي سفر انتخاب مي‎كنند. به عنوان مثال به جاي اتوبوس يا قطار عادي، از نوع ويژه استفاده مي‎كنند و يا به جاي پرواز اكونومي، پرواز فرست ‌كلاس را در نظر مي‎گيرند. به طبع استفاده از خدمات بهتر برابر با پرداخت هزينه بيشتر خواهد بود.

 


تور ارمنستان ارزان و لحظه آخري

يكي از راه‌هاي خريد تور ارزان قيمت ارمنستان، اين است كه در مواقعي كه گردشگران كم هستند، سفر كنيد. در زمستان ميزان گردشگران تور ارمنستان به دليل سرماي هوا كاهش مي‌يابد و شما مي‎توانيد در اين فصل از آفر تور ارمنستان و يا تورهاي لحظه آخري استفاده كنيد. همچنين پكيج‌هاي متنوعي با درجه‌هاي كيفي مختلف در اختيارتان قرار مي‎گيرد كه مي‎توانيد با توجه به بودجه خود، آن‌ها را انتخاب كنيد.
به عنوان مثال در آژانس گردشگري ..... شما مي‎توانيد تورهاي ويژه و يا تورهاي ارزان قيمت ارمنستان را رزرو كنيد. اگر تور نوروزي ارمنستان را انتخاب كنيد و يا تصميم داشته باشيد از تور تابستان ارمنستان استفاده كنيد، بايد هزينه بيشتري بدهيد. همچنين ممكن است بتوانيد با انتخاب يك هاستل يا اقامتگاه ارزان قيمت به جاي يك هتل گران‌قيمت و يا انتخاب بليط‌هاي چارتر، با قيمت پايين‌تري سفر به ارمنستان را تجربه كنيد.
توجه داشته باشيد كه آفرهاي تور ارمنستان عمدتا در روزهاي اول هفته، اواخر فروردين و با اتمام تعطيلات نوروز، اوايل مهرماه با شروع مدارس و ماه‌هاي بهمن و اسفند بخاطر سرماي هوا برگزار مي‎شوند.

 


جاذبه‌هاي گردشگري در سفر با تور ارمنستان

در تور ارمنستان ده‌ها مكان گردشگري جذاب و هيجان انگيز در انتظار شماست. اين كشور با قدمت تاريخي خود هر ساله ميزبان گردشگران بسياري از ايران و جهان است. كليساهاي تاريخي، بازارهاي محلي همچون «ورنيساج»، تفريحات مهيج‌ در پارك آبي «واتر ورلد» لحظات هيجان‌انگيزي را براي شما ايجاد مي‎كنند. شما با گشت و گذار در بازارهاي اين كشور مي‌توانيد براي خريد سوغات، ميوه‌هاي خشك، شيريني‌هاي محلي و صنايع دستي اقدام كنيد.
همچنين مي‎توانيد سري به باغ گياه شناسي ايروان بزنيد و از ديدن گياهان كمياب و زيباي آن لذت ببريد. كليساي «سنت گريگورروشنگر» نيز يكي از بزرگترين كليساهاي دنياست كه به عنوان يك جاذبه گردشگري پرطرفدار در منطقه ايروان شناخته مي‌شود. از طرفي مشهورترين صومعه‌ها در ارمنستان وجود دارند كه واقعا ديدني هستند. از جمله آن‌ها مي‎توان به صومعه «ساناهين» در شهر لوري، صومعه «گغارد» در شهر آرارات و صومعه «تاتو» در شهر سيونيك اشاره كرد.
يكي از نمادهاي فرهنگي و زيباي كشور ارمنستان، مجسمه مام ايروان (مجسمه مادر) است. اين مجسمه نماد پيروزي و شادي به شما مي‎رود و در سفر با تور ارمنستان مي‌‎توانيد نمونه‎هايي از مجسمه‌هاي كوچك آن را كه به صورت دكوري هستند، خريداري كنيد. پارك عشاق ايروان نيز يكي از مكان‎هاي ديدني است كه نبايد بازديد از آن را از دست بدهيد.
براي تفريح مي‎توانيد به استان سيونيك برويد و سوار بر تله كابين اين شهر كه با نام «با‌هاي تاتو» شناخته مي‎شود از روستاي هاليدزور به صومعه تاتو برسيد.

 


چه موقع از سال بهترين زمان براي سفر به ارمنستان است؟

سفر با تور ارمنستان در هر فصلي جذاب و مهيج است. البته شما مي‎توانيد در برخي از فصول سال هزينه كمتري را بپردازيد و يا از آفر تور ايروان برخوردار شويد. به عنوان مثال براي گردش و بازديد از جاذبه‌هاي توريستي ارمنستان، عمدتا فصل‌هاي بهار و پاييز مناسب هستند. اما اگر به اسكي روي برف يا ورزش‌هاي زمستاني علاقه داريد، قطعاً بايد زمستان را براي سفر با تور ارمنستان انتخاب كنيد.

 


اطلاعات مهم درباره تور ارمنستان

جمهوري ارمنستان كشوري است كه در غرب آسيا واقع شده و همسايگان آن، ايران، تركيه، گرجستان و آذربايجان هستند. زبان رسمي مردم ارمنستان «ارمني» است ولي شما مي‎توانيد به راحتي با زبان انگليسي نيز ارتباط برقرار كنيد. واحد پول رايج در اين كشور درام (AMD)است اكثريت مردم آن، پيرو دين «مسيحيت» هستند. اختلاف ساعت بين تهران و ايروان حدود نيم ساعت است كه در واقع ساعت ارمنستان نيم ساعت از ايران جلوتر است.
فرودگاه بين‎المللي زوارتنوتس يكي از معروف‌ترين فرودگاه‎هاي اين كشور است. شما بعد از فرود آمدن در اين فرودگاه، مي‎توانيد به اقامت در هتل‌هاي لوكس و پنج ستاره ايروان كه عمدتا در اطراف ساختمان كاسكاد، ميدان‌هاي جمهوري و آزادي هستند بپردازيد. خوب است بدانيد كه سوغاتي‌هاي ارمنستان، شامل ظروف سنگي، جواهرات دست ساز، قاليچه، گليم، ميوه خشك شده و صنايع دستي محلي هستند.

 


منبع : تور ارمنستان


برچسب: تور ارمنستان،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۲۳:۲۴ توسط:AHOO موضوع: نظرات (0)

تور دبي

 


تور دبي
دبي، يك شهر فوق‌العاده لوكس در امارات متحده عربي است كه داراي جاذبه‌هاي ديدني فراوان بوده و جزو بزرگ‌ترين شهرهاي تجاري جهان به شمار مي‎رود. در دبي مي‎توانيد آسمان ‌خراش‌هاي بي‌شماري را ببنيد كه همگي داراي معماري خاص و منحصر به فردي هستند. همچين هتل‌هاي لاكچري بسياري در دبي وجود دارد كه داراي امكانات بي‌نظيري هستند. به طور كلي اگر اولين بار باشد كه به دبي سفر مي‎كنيد، همه چيز ممكن است شما را شگفت زده كند. شهري مجلل با سواحل تميز و رويايي، اتومبيل‌هاي لوكس خارجي، برترين امكانات و مكان‌هايي ديدني كه گردشگران را به سوي خود جذب مي‎كند.
در تور دبي مي‎توانيد به بازديد از برج خليفه (نماد اصلي دبي)، رقص آب فواره‌ها، گلوبال ويلج، باغ گل‌هاي ميراكل، فِراري پارك، سافاري، دبي مال، بازار ابن بطوطه، آبشار بشريت، پارك آبي وايلد وادي، كافه رستوران يخي دبي، پيست اسكي دبي، آكواريوم دبي و ... بپردازيد. در شهر زيباي دبي مي‎توانيد تجربه يك سفر عالي و خاطره‌انگيز را كسب كنيد. زيرا اين شهر جزو شهرهاي گران خاورميانه است و لقب عروس خليج فارس را به خودش اختصاص داده است.
هر ساله طيف گسترده‌اي از گردشگران داخلي و خارجي به دبي سفر مي‎كنند و روزهايي به يادماندني را در اين مقصد توريستي سپري مي‎كنند. بنابراين اگر شما نيز مي‎خواهيد با تور دبي همراه شويد و پكيج مورد نظرتان را خريداري كنيد، همين امروز از طريق سايت آژانس گردشگري آهو بال اقدام كنيد.


شرايط و مدارك مورد نياز براي اخذ ويزاي دبي
دبي همواره ميزبان تعداد زيادي از مسافران است و به همين خاطر يكي از قطب‌‌هاي گردشگري دنيا شناخته مي‎شود. همه گردشگران براي ورود به خاك دبي بايد ويزاي توريستي دريافت كنند. اداره مهاجرت و وزارت كار دبي، براي متقاضيان ويزاي مورد نظرشان را صادر مي‌كند. جالب است بدانيد كه شهروندان كشورهايي همچون قطر، عربستان، عمان، كويت و بحرين، بخاطر عضويت در شوراي همكاري خليج فارس، مي‎توانند ويزاي ۹۰ روزه دبي را دريافت كنند. البته شهروندان برخي از كشورهاي اروپايي نيز كه شرايط ويژه داشته باشند، مي‎توانند اين ويزا را دريافت كنند.
به طور كلي، مدت اعتبار ويزاي توريستي دبي، يك ماهه و سه ماهه است. پردازش ويزاي دبي نيز در حالت عادي، ۷ روز كاري زمان مي‌برد ولي در صورت درخواست فوري، ۲ روز كاري طول مي‌كشد. آژانس مسافرتي آهوبال كليه اقدامات لازم براي اخذ ويزاي شما را انجام مي‌دهد و به اين ترتيب مي‌توانيد در كوتاهترين زمان ممكن و با خيال راحت، سفري عالي را با تور دبي تجربه كنيد.


در دبي از چه جاهايي ديدن كنيم؟
دبي به كشور ترين‌ها شهرت دارد زيرا بلندترين برج دنيا (برج خليفه)، بزرگترين باغ گل‌هاي جهان (ميراكل گاردن) و خاص‌ترين هتل دنيا (هتل 7 ستاره برجالعرب) را در خود جاي داده است. شما مي‎توانيد در سفرتان با تور دبي از طبقات برخ خليفه ديدن كنيد و يا در دبي مال به بازديد از آكواريوم باشكوه اين شهر بپردازيد. همچنين مي‎توانيد به باغ گل‎هاي دبي برويد و ۶۰ گونه مختلف گل را با زيباترين حالت ممكن ببينيد.
مي‎توانيد اقامت هتل فوق‌العاده زيبا و مجلل برج‌العرب را تجربه كنيد و يا به هتل‌هاي لوكس ديگري همچون آتلانتيس، جميرا، مينا السلام و ... برويد. مي‎توانيد در مراكز خريد بزرگي همچون ابن بطوطه و يا دبي مال برويد و در فستيول خريد دبي، بهترين اجناس خارجي را براي خود تهيه كنيد. صحراهاي دبي نيز بسيار ديدني هستند و مي‎توانيد در آن‌ها به سافاري (ماشين سواري روي شن) بپردازيد. يكي ديگر از جاذبه‌هاي گردشگري دبي دهكده جهاني يا (Global Village) است كه در آن از تمام كشورهاي جهان غرفه‌هايي براي فروش اجناس و محصولات بومي‌شان وجود دارد و واقعا مي‎توانيد تجربه ويژه‌اي را در آن كشب كنيد و با صنايع دستي، توليدات و فرهنگ كشورهاي مختلف آشنا شويد.

 

 


بهترين زمان سفر به دبي چه موقع است؟
دبي بزرگترين شهر امارات متحده عربي است. توريست‌ها و گردشگران بسياري سالانه از سراسر جهان به سوي آن روانه مي‎شوند. اگر قصد داريد به دبي سفر كنيد، بايد بهترين زمان براي رزرو تور خود را پيدا كنيد. به طور معمول در فصل تابستان، تور دبي به ارزان‌ترين قيمت خود مي‎رسد. زيرا آب و هواي دبي اغلب گرم است و در تابستان‌ها، گاهي دماي هوا به 45 درجه نيز مي‎رسد. بنابراين اغلب گردشگران دوست دارند در فصول خنك‌تر به اين شهر ديدني سفر كنند تا بخاطر گرما اذيت نشوند و راحت‌تر بتوانند از همه جاذبه‌هاي آن ديدن كنند. از اين رو مي‎توان گفت كه بهترين زمان براي سفر به دبي، زمستان و پاييز است. به خصوص فصل زمستان بيشترين متقاضي را براي خريد تور دبي دارد و نرخ‌ پكيج‌ها در اين زمان به اوج مي‎رسند.


برترين مراكز خريد دبي
مراكز خريد دبي بسيار ديدني و پرطرفدار هستند. نه تنها ايرانيان، بلكه تمام گردشگران از سراسر جهان براي گشت و گذار و خريد سوغاتي و اجناس مورد نظرشان به مراكز خريد در دبي مي‎روند. در اين فروشگاه‎ها، برندهاي معتبر بسياري وجود دارند تجربه يك خريد فوق العاده را براي شما به ارمغان مي‎آورند. برخي از معروفترين مراكز خريد دبي شامل: مركز خريد ابن بطوطه، دبي مال، مركز خريد ميردف، دبي مارينا مال و مركز خريد امارات هستند. همچنين فروشگاه‎هايي تحت عنوان Day to Day در سراسر دبي هستند كه مي‎توانيد در آن‎ها خريد بسيار ارزان و مقرون به صرفه‌اي را تجربه كنيد.


تور هوايي دبي
براي داشتن سفري مطمئن و سريع به دبي، مي‎توانيد تور هوايي دبي را انتخاب كنيد. با پرواز دبي كه توسط ايرلاين‎‌هاي مختلفي انجام مي‎شود، مي‌توانيد در عرض 2 ساعت، به فرودگاه دبي برسيد. توجه داشته باشيد كه كه پروازهاي دبي در طول هفته و تقريباً از تمامي شهرها انجام مي‌شود.
به عنوان مثال، تور دبي از تهران با پروازهاي امارات، ايران اير، فلاي دبي، اير عربيا و ماهان انجام مي‎شود ودر طول هفته قابل رزرو است. تور دبي از شيراز، اصفهان، مشهد، اهواز و كيش نيز با پروازهايي از شركت‌هاي هواپيمايي مختلف برگزار مي‎شود. لازم به ذكر است كه نرخ بليط پرواز دبي بستگي به تاريخ و ساعت پرواز شما دارد. همچنين نرخ بليط پروازها در روزهاي آخر هفته، گران‌تر از روزهاي اواسط هفته هستند. از طرفي اگر شما يك تور دبي لحظه ‌آخري را رزرو كرده باشيد، هزينه پرواز شما بسيار كمتر از حالت معمول خواهد بود.

 

 


تور دبي با كشتي
روش ديگري كه مي‎توانيد از طريق آن به دبي سفر كنيد، استفاده از كشتي است. البته از ديد برخي از افراد، سفر هوايي دبي بهترين و ايده‌آل‎‌ترين روش ممكن است. اما بايد بگوييم كه تور دبي با كشتي نيز، جذابيت‌هاي خاص خودش را دارد و شما مي‎توانيد تجربه لذت بخشي را از سفر خود داشته باشيد. از طريق آب‌هاي نيلگون خليج فارس، سفر دريايي به مقصد دبي انجام مي‎شود. با كشتي مسافرتي دبي گردشگران مي‎توانند ظرف مدت 6 ساعت به مقصد برسند. همچنين توجه داشته باشيد كه سفر با تور دريايي دبي ارزان‌تر از تور هوايي دبي است و شما قوانين سختگيرانه حمل بار را نخواهيد داشت.
براي تور دريايي دبي، بايد به بندر لنگه يا بندر عباس رفته و از آنجا با كشتي به سمت بندر جميرا در دبي حركت كنيد. در هر صورت، انتخاب روش سفر به دبي، چه از طريق هوايي و چه دريايي، كاملا بستگي به سليقه مسافران دارد. ممكن است فردي بخواهد خيلي سريع به مقصد برسد و هزينه بالاتر برايش مسئله‌اي نباشد. در مقابل ممكن است فردي دوست داشته باشد براي تجارت به دبي برود برود و از اين رو تور دريايي را ترجيح بدهد.


قيمت تور دبي
نرخ تور دبي به پارامترهاي متعددي همچون قيمت هتل‌هاي دبي، قيمت پرواز دبي، نرخ درهم، اخذ ويزاي دبي، فصل سفر، مدت اقامت و خدمات تور بستگي دارد. همانطور كه قبلا هم گفتيم، دبي شهري گران، لوكس و پرطرفدار در جهان است. بنابراين در صنعت گردشگري هميشه موفق بوده و هر ساله ميزبان مسافران بسياري از اقصي نقاط جهان است. ايرانيان نيز سفر به دبي را دوست دارند و اغلب آن‎ها در فصل بهار و پاييز، نسبت به رزرو تور دبي اقدام مي‌كنند.
در فصل‌هايي كه تعداد متقاضيان تور دبي بيشتر است، مسلما نرخ‌ها نيز بالاتر مي‌روند. اما در تابستان كه هواي دبي به شدت گرم و شرجي است، مي‌توان ارزان‌ترين تور دبي را خريداري كرد. از طرفي تعداد شب‌هاي اقامت، ستاره‎هاي هتل، نوع ايرلاين، امكانات و خدمات تور نيز روي قيمت‌ ها تاثير مي‎گذارند. شما براي اطلاع از قيمت تور دبي و زمان برگزاري آن، مي‎توانيد سايت آژانس گردشگري آهو بال را بررسي كنيد و يا با كارشناسان اين مجموعه تماس بگيريد.


تور دبي ارزان و لحظه آخري
شايد به دنبال فرصتي هستيد كه با بودجه‌اي كم و به شكل اقتصادي به دبي سفر كنيد. دبي شهر جذابي براي اغلب گردشگران است ولي ممكن است بخاطر كمبود بودجه، نتوانند به راحتي براي رزرو تور آن اقدام كنند. اما خوشبختانه بايد بگوييم كه تور دبي ارزان و لحظه آخري نيز در طول سال توسط آژانس‌هاي گردشگري و برگزار كننده‌هاي تور، ارائه مي‎شود. شما براي خريد تور دبي ارزان مي‌توانيد به سايت آژانس گردشگري آهو بال مراجعه كنيد و بهترين پكيج‌ها را با قيمتي مقرون به صرفه و عالي، براي خود خريداري كنيد.


اطلاعات مهم درباره تور دبي
دبي شهري بزرگ و ديدني در امارات است ولي پايتخت امارات نيست. در واقع با وجود همه امكانات فوق‌العاده، ساختمان‎هاي لوكس و شرايط ايده‌آلي كه دبي دارد، ابوظبي به عنوان پايتخت امارات شناخته شده است. در گذشته دبي شهري بياباني بود كه طرفداران چنداني نداشت. اما رفته رفته خود را به يكي از قطب‌هاي تجاري دنيا تبديل كرد و توانست پيشرفت‌هاي چشمگيري را در صنعت گردشگري خود ايجاد كند.
در حال حاضر تور دبي يكي از محبوب‌ترين تورهاي مسافرتي است كه گردشگران بسيار زيادي را جذب خود مي‌كند. دبي با ساخت بزرگ‌ترين برج دنيا (برج خليفه)، احداث آسمان‌خراش‌هاي گوناگون، ايجاد جاذبه‌هاي گردشگري متنوع، هتل‌هاي شيك و مجلل، تفريحات لوكس و امكانات منحصر به فرد، توانست خيلي زود مورد توجه گردشگران اروپايي و ايراني قرار گيرد و در حال حاضر دومين كشور ثروتمند جهان است.
مردم دبي كه اغلب آن‌ها مسلمان هستند، با زبان رسمي عربي و انگليسي صحبت مي‎كنند. ارز رايج در دبي نيز، «درهم» است و اختلاف زماني ميان ايران و امارات -30 است. همچنين پيش شماره تلفن در دبي+97 بوده و برخي از شماره‌هاي اضطراري آن به شرح زير هستند.

منبع : تور دبي


برچسب: تور دبي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۸:۱۶ توسط:AHOO موضوع: نظرات (0)

تور امارات

 

 


تور امارات

امارات متحده عربي كه به اختصار امارات ناميده مي‏شود، از اتحاد هفت شهر عربي به وجود آمده كه عبارتند از: ابوظبي (پايتخت امارات)، دبي، شارجه، فجيره، عجمان، ام‌القيوين و رأس‌الخيمه. امارات كشوريست كه در شرق شبه‌جزيرهٔ عربستان و غرب آسيا واقع شده است. از آنجايي كه امارات با ايران مرز مشترك دارد، ايرانيان بسياري آن را براي مهاجرت و گردشگري انتخاب مي‎كنند. درحالي‌كه دبي يكي از پرجمعيت‌ترين و زيباترين شهرهاي امارات است و به عنوان يك مركز اقتصادي بين‌المللي شناخته مي‎شود، اما شهر ابوظبي پايتخت امارات است.
امارات كشوري لوكس و توسعه يافته در ميان كشورهاي خاورميانه است كه داراي برترين جاذبه‌هاي گردشگري است. شما مي‌توانيد لوكس‌ترين و گران‌ترين تفريحات را در دبي تجربه كنيد و از ديدني‌هاي مدرن و جذاب اين كشور لذت ببريد. صنعت گردشگري با وجود تورهاي امارات توانسته رونق خوبي داشته باشد و همواره شهر منحصر به فرد دبي در اين كشور، مورد توجه مسافران بوده است.
پرواز ايران به مقصد دبي حدود 2 ساعت طول مي‌كشد و علاوه بر تور هوايي دبي، تور زميني دبي نيز در دسترس علاقه‌مندان است. دبي داراي بلندترين برج جهان (برج خليفه)، بزرگترين باغ گل‌هاي جهان (ميراكل گاردن)، فراري پارك، پارك آبي وايلد وادي و ده‌ها جاذبه گردشگري ديگر است. اين شهر آنچنان پيشرفته، قانون‌مند و زيباست كه هر ساله توريست‌هاي فراواني را از سراسر جهان به سمت خود مي‎كشاند. آژانس گردشگري .... مجري مستقيم تورهاي امارات از جمله تور دبي و يا تورهاي تركيبي دبي – ابوظبي و يا دبي – شارجه است. براي داشتن سفري فوق‎‌العاده و به ياد ماندني، شما مي‎توانيد همين حالا تور مورد نظرتان را از آژانس گردشگري آهو بال با بهترين قيمت و امكانات خريداري كنيد.

 

جاذبه‎هاي گردشگري تور امارات

در سفر با تور امارات، جاذبه‎هاي گردشگري بي‌شماري را خواهيد ديد، از آسمان خراش‌هاي زيبا و لوكس دبي گرفته تا گردشگري در سواحل و بازديد از مسجد شيخ زايد، ميراكل گاردن، موزه لوور ابوظبي، موزه هنرهاي شارجه، جزيره پالم جميرا و مدينه جميرا (ونيز دبي)، دهكده جهاني (Global village)، دبي مال، برج خليفه، رقص فواره‎ها، بازار ابن بطوطه، خور دبي و ... باعث شده تا دبي به يك مقصد توريستي جذاب تبديل شود.
از طرفي اقامت در هتل‌هاي بسيار لوكس و مدرن همچون برج العرب، جميرا، شانگري لا، مينا السلام، آتلانتيس و ... تجربه لذت بخشي را براي گردشگران رقم مي‎زند. همچنين استفاده از تفريحات آبي هيجان انگيز و منحصر به فرد، گشت و گذار در بازارهاي مجلل و لوكس همچون دبي مال، سيتي سنتر دبي و ابن بطوطه، گشت و گذار با كشتي‎هاي تفريحي به سراسر دبي، باعث شده كه هر گردشگري بخواهد براي يكبار هم كه شده به اين كشور رويايي سفر كند. به طور كلي مهمترين مناطق دبي براي گردشگري به شرح زير هستند:
• منطقه ديره دبي (Deira)
• منطقه بر دبي (Bur Dubai)
• منطقه پالم دبي (The Palm)
• منطقه البرشا دبي (Al Barsha)
• منطقه داون تاون دبي (Downtown Dubai)
• منطقه مارينا و سواحل جميرا دبي (Marina & Jumeirah Beach Residence)
كشور امارات جزو مقاصد گران و پرطرفدار است اما شما مي‎توانيد با تورهاي ارزان قيمت و لحظه آخري آژانس گردشگري آهوبال با قيمتي كاملا استثنايي و مقرون به صرفه، سفر خود را انجام دهيد. بنابراين همين حالا با كارشناسان ما تماس بگيريد و ارزانترين تور دبي و تور امارات از تهران را با كيفيت عالي و اقامت در بهترين هتل‌ها خريداري كنيد.

 


قيمت تور امارات چقدر است؟

نرخ تور دبي به عوامل بسياري بستگي دارد. به عنوان مثال، نرخ تور لحظه آخري دبي به واسطه اينكه پرواز و هتل در آن از قبل رزرو شده و براي پر كردن اتاق يا صندلي‌هاي پرواز ارائه مي‎شود، هزينه پايين‌تري را نسبت به حالت عادي دارد. از طرفي قيمت تور امارت به نرخ درهم، تعداد روزهاي اقامت و همچنين فصلي كه سفر به دبي انتخاب مي‌كنيد بستگي دارد. امكانات و ستاره‌هاي هتل، كلاس پروازي و گشت‌هايي كه انتخاب مي‎كنيد نيز بر نرخ تور امارات تاثير مي‎گذارند.
برخي از آژانس‌هاي گردشگري خدمات بسياري را همچون ليدر فارسي زبان، ترانسفر فرودگاهي و ... ارائه مي‌كنند. بدين ترتيب ممكن است بابت ارائه خدمات در تور خود نيز ملزم به پرداخت هزينه بيشتري باشيد. در كل 4 پرواز مستقيم از ايران به مقصد دبي پرواز مي‎كنند كه عبارتند از: ايران اير، ماهان، امارات و اير عربيا.
همچنين بايد توجه داشته باشيد كه هر شب اقامت در هتل‌هاي دبي، حداقل 80 درهم هزينه دارند. بنابراين شما با انتخاب يك هتل كه تعداد ستاره كمتر و هزينه پايين‌تري دارد، مي‌توانيد نرخ تور دبي انتخابي خود را كاهش دهيد. موقعيت مكاني هتل (محل اقامت شما در دبي) نيز بر قيمت تور تاثيرگذار است. همچنين قيمت هتل‌هاي 3، 4 و 5 ستاره كاملاً با يكديگر متفاوت است و در نهايت هزينه تور امارات شما را مشخص مي‎كند.

 


نحوه اخذ ويزاي امارات

شما مي‎توانيد به سادگي ويزاي توريستي امارات را از طريق آژانس گردشگري مورد نظر خود تهيه كنيد و در قالب يك تور با ساير مسافران، عازم امارات شويد. ويزاي دبي در حال حاضر به صورت الكترونيكي و از طريق آژانس‌هاي مسافرتي تهيه مي‎شود. فقط كافيست مدارك خود را به آن‌ها ارائه دهيد تا با ارسال اسكن تمامي مدارك شما به سفارت، كنسولگري يا كارگزاري مربوطه، ويزاي دبي را براي شما اخذ كنند.
براي درخواست ويزاي دبي نياز به اسكن كارت ملي، اسكن پاسپورت، اسكن تمامي صفحات شناسنامه، بليط رفت و برگشت هواپيما، فرم درخواست ويزاي امارات و واچر هتل مورد نظرتان داريد. بعد از ارائه درخواست و ارسال مدارك اسكن شده، از 1 تا ۷ روز كاري طول مي‌كشد تا نتيجه پردازش ويزا را دريافت كنيد. همچنين در صورت تائيد مدارك، بايد 275 درهم را بابت هزينه درخواست ويزاي دبي بپردازيد. براي اخذ ويزاي توريستي امارات، مي‎توانيد همين امروز با كارشناسان ما در آژانس گردشگري آهوبال تماس بگيريد و ويزاي خود را سريع و آسان دريافت كنيد.

 


تور هوايي امارات يا تور زميني؛ كدام را انتخاب كنم؟

انتخاب تور هوايي امارات، تجربه سفري مطمئن، سريع و راحت را براي شما به وجود مي‎آورد. در تور هوايي امارات مسافران تنها براي مدت 2 ساعت در پرواز هستند و سپس به فرودگاه بين‎المللي ‌دبي مي‌رسند و يا در فرودگاه شارجه فرود مي‎آيند كه 20 دقيقه تا دبي فاصله دارد. شركت‌هاي هواپيمايي داخلي و خارجي بسياري پرواز امارات را انجام مي‎دهند و تقريباً از تمامي شهرهايي كه فرودگاه بين‌‌المللي دارند، پروازها به صورت منظم در طول ايام هفته انجام مي‎شود. بيشترين پروازها به مقصد دبي، توسط شركت‌هاي هواپيمايي امارات، ايران اير و ماهان صورت مي‎گيرد.
شركت هواپيمايي امارات به مقصد دبي و فرودگاه بين‌المللي آل‌مكتوم، روزانه 4 پرواز را در ساعات 4:25 صبح، 11 صبح، 18:35 عصر و 23:55 شب انجام مي‎دهد. بنابراين شما مي‎توانيد از اين پروازها استفاده كنيد و 2 ساعت بعد در هتل محل اقامتتان در دبي باشيد.
شركت هواپيمايي ايران اير نيز به مقصد دبي و فرودگاه بين‌المللي آل‌مكتوم پرواز دارد كه اين پروازها هر روزه در ساعات 7 صبح و جمعه‌ها 18:25 عصر انجام مي‎شوند.
شركت هواپيمايي ماهان به مقصد دبي و فرودگاه بين‌المللي آل مكتوم پروازهايي را دارد كه هر روزه در ساعات 8 صبح و 18:15 عصر انجام مي‎شوند.
پروازهاي امارات و همچنين شركت هواپيمايي اير عربيا و يا فلاي دبي نيز به مقصد فرودگاه بين‌المللي شارجه پروازهايي را دارند كه در روزهاي شنبه، سه شنبه، پنج شنبه و جمعه از ساعت 14:30 به وقت ايران انجام مي‌شوند.
تور امارات زميني نيز طرفداران بسياري دارد. براي سفر به دبي، مي‌توان روش ارزان قيمت زميني را انتخاب كرد. از آنجايي كه دبي با ايران مرز آبي دارد، شما مي‎توانيد از طريق خليج فارس به امارات سفر كنيد. سفر دريايي با كشتي مسافرتي دبي از طريق آب‌هاي خليج فارس مي‎تواند تجربه فوق‌العاده‌اي باشد. البته لازم به ذكر است كه براي تور دريايي امارات مدت زمان بيشتري در راه هستيد و بايد بالغ بر 6 ساعت را روي آب در حال حركت به سمت مقصد باشيد. اما در عوض براي باربري و ورود خروج وسايل، قوانين ساده‌تري پيش رو خواهيد داشت.
براي اينكه بتوانيد از طريق تور امارات زميني خود را به دبي برسانيد، بايد به بندر لنگه يا بندر عباس برويد و سپس با كشتي و از طريق خليج فارس، به مقصد بندر جميرا در شهر دبي حركت كنيد. كشتي‌هاي مسافرتي به مقصد امارات، هر روز صبح از بندر لنگه حركت كرده و 6 الي 7 ساعت بعد در بندر جميراي شهر دبي لنگر مي‎اندازند. شايد حوصله اينكه چندين ساعت در راه باشيد را نداشته و بخواهيد سريعا به مقصد برسيد. اگر اينطور است، بايد تور امارات هوايي را انتخاب كنيد، ولي اگر به قصد خريد يا تجارت به دبي مي‎رويد، تور امارات زميني گزينه بهتري براي شما خواهد بود.

 


ايرلاين‌هاي تور امارات

شما مي‌توانيد از چندين ايرلاين داخلي و خارجي، بليط پرواز از تهران به دبي را خريداري كنيد. اين بليط‌ها شامل بليط تهران به دبي ماهان اير، بليط هواپيما تهران دبي ايرفلوت، بليط تهران دبي هواپيمايي قطر ايرويز، پرواز تهران به دبي هواپيمايي فلاي دبي، بليط تهران به دبي هواپيمايي امارات، بليط تهران به دبي هواپيمايي قشم اير، بليط تهران به دبي هواپيمايي زاگرس، بليط تهران به دبي هواپيمايي عمان اير و بليط تهران دبي هواپيمايي كويت مي‎شوند. البته شما مي‎توانيد از پروازهاي اصفهان به دبي، پرواز از شيراز به دبي و هر استان ديگري كه در آن هستيد، استفاده كنيد.
همچنين پروازهاي چارتري دبي و پروازهاي سيستمي دبي موجودند. پروازهاي چارتري دبي هزينه بسيار كمتري نسبت به پروازهاي سيستمي دارند. راه ديگر استفاده از پروازهاي چارتري (پرواز اقتصادي) است كه براي آن، تنها كافيست تا بليط اكونومي پرواز شركت‌هاي هواپيمايي ايران اير، فلاي دبي و اير عربيا را به صورت چارتري تهيه كنيد. بليط پرواز چارتري دبي، بسيار ارزان‌تر است زيرا آژانس‌هاي گردشگري، اين پروازها را با تمام صندلي‌هايشان به مقصد دبي رزرو مي‎كنند و به طبع مي‎خواهند كه همه آن‌ها توسط مسافران با قيمتي مقرون به صرفه پر شود. اما در صورتي كه تعدادي از صندلي‌ها خالي بماند، خود آژانس مربوطه موظف به پرداخت هزينه آن‌هاست. از اين رو تور لحظه آخري امارات را اعلام مي‌كند و در اين شرايط مسافران مي‎توانند با كمترين هزينه بليط پرواز خود را به صورت چارتري تهيه كنند.

 

بهترين فصل براي سفر به دبي كدام است؟

بهترين شرايط آب و هوايي براي سفر به دبي در ماه‌هاي دسامبر تا مارس (آذرماه تا اسفند) وجود دارد. دبي آب و هواي گرم و شرجي دارد. بنابراين معمولا آب و هواي گرم آن در فصل‌هاي پاييز و زمستان بهتر است. بسياري از گردشگران فصل‎هاي خنك سال را براي سفر به دبي انتخاب مي‎كنند و برخي ديگر خواهان تور نوروزي دبي هستند و مي‎خواهند سال نو را در دبي تحويل كنند. به طور كلي تابستان براي به دبي سفر چندان مطلوب نيست و در اين فصل قيمت تور دبي به دليل كمبود مسافران، كاهش مي‎يابد. در تابستان گاهي دماي هوا به حدود ۶۰ درجه سانتي‌ گراد مي‎رسد و ممكن است در معرض توفان شن يا تابش شديد آفتاب قرار بگيريد.

 


نكات مهم درباره سفر با تور امارات

براي سفر به امارات بايد ويزاي توريستي اين كشور را تهيه كنيد. واحد پول امارات درهم (AED) است و شما مي‎توانيد پول خود را به دلار همراه ببريد و در فرودگاه يا صرافي‌هاي دبي، آن را به واحد درهم تبديل كنيد. اختلاف ساعت دبي با تهران، نيم ساعت است (ساعت دبي 30 دقيقه از تهران عقب‌تر است). زبان رسمي مردم امارات، عربي بوده و دين اكثريت آن‌ها اسلام است.
بهترين فصل سفر به امارات، پاييز و زمستان است. در دي ماه فستيوال خريد دبي است و مي‎توانيد اجناس را با تخفيف‌هاي بسيار خريداري كنيد. مي‎توانيد در سفر خود به بازديد از جاذبه‌هاي مدرن، آسمان‌خراش‌ها، مراكز خريد، گردشگري در شهر، تفريحات هيجاني و آبي و ... بپردازيد.
سوغاتي‌هاي دبي شامل خرما، طلا و زيورآلات، مجسمه برج خليفه، عطر عربي، شكلات، ادويه و ...است. اگر مي‎خواهيد هتل رزرو كنيد، توجه داشته باشيد كه آن را در مناطقي با دسترسي عالي انتخاب كنيد. زيرا هزينه حمل و نقل در دبي نسبتا گران است و اگر هتل شما به مركز شهر نزديك باشد، براي رفت و آمد مشكلي نخواهيد داشت و حتي مي‎توانيد پياده به مراكز خريد و اماكن گردشگري برويد. بهترين مكان‌ها براي اقامت، اطراف دبي مال، اطراف ساحل جميرا، برج خليفه، منطقه دبي مارينا، منطقه ديره و يا در نزديكي دو ميدان مهم دبي يعني ميدان ساعت و ميدان ماهي است.
براي سفر به دبي و اطلاع از قيمت تور امارات، مي‎توانيد با كارشناسان آژانس مسافرتي آهو بال تماس بگيريد و پكيج مورد نظر خود را خريداري كنيد.

منبع : تور امارات


برچسب: تور امارات،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۶:۱۶ توسط:AHOO موضوع: نظرات (0)