آژانس مسافرتي آهوبال آژانس مسافرتي آهوبال .

آژانس مسافرتي آهوبال

انواع تورهاي استانبول

 


ابتدا انواع تورهاي استانبول را بر اساس تعداد روزهاي برگزاري‌شان براي شما تشريح مي كنيم .در حال حاضر، تورهاي استانبول تعداد روزهاي متنوعي از نقطه نظر تعداد شب هاي اقامت دارند. در حال حاضر ۴ نوع تور استانبول برگزار مي شوند كه بسيار پرطرفدار هستند . تورها از كمترين تعداد اقامت شبانه تا بيشترين آن از۳ تا ۷ شب است.

تور استانبول ۳ شب و ۴ روز
تور استانبول ۴ شب و۵ روز مطلوب كساني است كه مي‌خواهند با كمترين هزينه و صرف زمان به استانبول سفر كنند و فرصت كافي براي چند روز سفر ندارند. در اين تورهاي استانبول، شما فقط سه شب اقامت در هتل خواهيد داشت.مزيت تورهاي ۳ شب و ۴ روز استانبول اين است كه به دليل كم بودن مدت اقامت، شما مبلغ كمتري را مي‌توانيد براي تور پرداخت كنيد. اما در مقابل بزرگترين معايب اين تورها، فشرده بودن سفر است، چرا كه شما فرصت كافي براي گشت‌وگذار آثار ديدني در استانبول را نداريد و ممكن است طي چنين سفري به دليل فشردگي برنامه سفر ، دچار خستگي شويد.

اگر در فصل زمستان كه اوقات كم طرفدار استانبول هم هست، بخواهيد سفر كنيد، براي يك تور استانبول با پرواز ايراني در يك هتل ۳ ستاره، حدود ۸ ميليون تومان كافي است. هر چه هتل شما داراي كيفيت بيشتر و ستاره بالاتري باشد بدون شك به قيمت تور استانبول افزوده مي‌شود.

تور استانبول ۴ شب و ۵ روز
اگر تصور مي‌كنيد يك روز بيشتر دلتان مي‌خواهد در استانبول بمانيد كه نه آنقدرها سفرتان عجله‌اي شود و نه آنقدر طولاني تور استانبول ۴ شب و ۵ روز مي‌تواند گزينه بعدي شما باشد. اگر هتلي كه مي‌خواهيد انتخاب كنيد لوكس نباشد، قيمت تور ۴ شب استانبول با تور ۳ شب تفاوت خيلي فاحشي نخواهد داشت و شما مي‌توانيد با مبلغ معقولي، تور استانبول را تهيه نماييد.

تور استانبول ۴ شب چندان تفاوتي با تور قبلي كه معرفي كرديم ندارد فقط از نظر هزينه كمي گرانتر مي‌شود و به لحاظ فرصت سفر، اندكي فراغ بال بيشتري خواهيد داشت . اما اگر مي خواهيد بدانيد بين اين دو پكيج استانبول كدام بهتر است قطعا پيشنهاد مي‌كنيم تور استانبول ۴ شب را انتخاب كنيد چون حداقل يك روز تمام فرصت داريد و هزينه‌ هم تفاوت چنداني ندارد.

 

تور استانبول ۵ شب و ۶ روز
تور استانبول ۵ شب و ۶ روز هم يكي ديگر از انواع تور استانبول است كه طرفداراني دارد. علت اينكه بسياري از افراد تور استانبول ۵ شب را انتخاب مي‌كنند اين است كه در اين قالب هم فرصت گشت و گذار در استانبول فراهم است و هم آنقدر طولاني نيست كه حوصله‌شان سر برود.

اگر بخواهيم معايب تور استانبول ۵ شب را ذكر كنيم ، لازم است به اين مورد اكتفا كنيم كه با توجه به تعداد روزهاي اقامت بيشتر در اين تور، قيمت تور استانبول هم افزايش پيدا مي‌كند؛ يعني مثلا اگر بخواهيد در بهمن ‌ماه يك تور استانبول ۵ شب ارزان بخريد، حداقل ۷ تا ۸ ميليون بايد برايش در نظر بگيريد.

تور استانبول ۷شب و ۸ روز
گردشگران ايراني كه مي‌خواهد استانبول را درست و حسابي بگردند و لمس كنند، فقط به تور استانبول ۷ شب و۸ روز فكر مي‌كنند. خيلي اوقات ممكن است حتي از زبان اين افراد بشنويد كه يك هفته هم براي استانبول كفايت نمي كند و جاهاي ناديده بسياري هنوز در چك ليست باقي مانده است. با توجه به اينكه براي سفر يك هفته‌اي به استانبول، نياز به مرخصي طولاني است، اين تورها معمولا در روزهاي تعطيل يا بين التعطيلين خيلي طرفدار پيدا مي‌كنند.

همان‌طور كه گفتيم، مزيت تورهاي ۷ شب استانبول، داشتن فرصت كافي براي ديدار از شهر استانبول با صبر و حوصله است اما در عوض، اين تورها جزو گرانترين تورهاي استانبول محسوب مي‌شوند چرا كه تعداد روزهاي اقامتشان زياد و داراي پروازهاي يك هفته اي است. همچنين فراهم كردن يك هفته مرخصي براي افراد شاغل دشوار است. اما با تمام اين صحبت ها، طرفداران تورهاي استانبول ۷ شب و ۸ روز معتقدند ((يه بار بيشتر كه استانبول سفر نمي كني، پس سفرت كامل و سر فرصت باشه ))

قيمت تورهاي استانبول ۷ شب و ۸ روز با پروازهاي ايراني از حدود هشت و نيم ميليون تومان شروع مي‌شود و هر چه كيفيت هتل بهتر مي‌شود، گرانتر مي‌شود. البته اين مسئله را فراموش نكنيد كه در روزهاي تعطيل قيمت همه تورهاي استانبول ۷ شب گرانتر است زيرا مشتريان بيشتري هم دارد.

ترفندهايي براي خريد تور ارزان استانبول
حالا كه با انواع تورهاي استانبول آشنا شديد، وقت آن است كه از ترفندهاي خريد تور ارزان استانبول بشنويد تا اگر قصد سفر به اين شهر بي‌نظير تركيه را داريد، با بودجه ارزان تري راهي سفر به استانبول شويد:

مثلا تور استانبول نوروز، بهار و تابستان بسيار پرطرفدارند. اگر قصد خريد تور استانبول به قيمت ارزان را داريد بهتر است براي پاييز و زمستان فكر كنيد. اگرچه فصل بهار به خاطر تعطيلي‌هاي زياد نوروزي و تابستان به خاطر تفريحات و آب و هواي استانبول بسيار پرطرفدار است اما بدانيد كه پاييز و زمستان استانبول هم بسيار زيباست و هم قيمت مناسب تري دارد كه آن شهر را كانديداي سفري جذاب مي كند.

 

همچنين تعطيلات و آخر هفته‌ها را فراموش كنيد؛ اگر مي توانيد طي ايام غير تعطيل به استانبول سفر كنيد. شما اين اشتباه را نكنيد! معمولا مسافران براي اينكه مرخصي كمتري بگيرند، روزهاي تعطيل را انتخاب مي‌كنند در حالي كه سفر در طول هفته و ايام غير تعطيل هزينه‌هاي شما را كاهش مي‌دهد.

از سويي ديگر ايرلاين و برندش خيلي تفاوتي ندارد؛ درست است كه بعضي ايرلاين‌ها هم كيفيت بهتري دارند و هم به موقع‌ پرواز مي‌كنند اما برندهاي معروف كمي گرانتر هستند، تصميم با خود شماست.

لازم به ذكر است يكي از عواملي كه قيمت تور استانبول را افزايش مي‌دهد، ميزان خدمات و ارزش افزوده اي است كه شما از آژانس مسافرتي دريافت مي‌كنيد. اگر اهل جستجو در گوگل باشيد ديگر هيچ نگراني وجود ندارد و با خيال راحت مي‌توانيد با مقايسه خدمات آژانس هاي مسافرتي، بهترين انتخاب خود را انجام دهيد. درست است كه تعداد روزهاي اقامت نسبت مستقيم با قيمت دارد؛ اما اگر تور خود را از چارتر كننده هاي معتبري بگيريد قيمت تور استانبول هم ارزانتر مي‌شود.

سخن پاياني
در اين متن سعي كرديم شما را با انواع تورهاي استانبول آشنا كنيم و از ترفندهاي خريد تور استانبول ارزان بگوييم. خوشبختانه استانبول از آن دسته مقاصدي است كه به دليل محبوبيتش بين ايراني‌ها هم تنوع خوبي دارد و هم اطلاعات فراواني درباره‌اش وجود دارد. پس با خواندن اين متن احتمالا ديگر ديد نسبتا خوبي نسبت به خريد تورهاي استانبول پيدا مي‌كنيد. حالا كافي است تا با آژانس مسافرتي آهوبال آريا به شماره ۲۲۷۹۷۸۷۰ تماس بگيريد تا تور مطمئن با قيمت‌هاي مناسب را رزرو كرده و رضايت كافي را از سفر به استانبول كسب نماييد.


برچسب: انواع تورهاي استانبول،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۲:۵۰ توسط:AHOO موضوع: نظرات (0)

استانبول و آنتاليا، پربازديدترين شهرهاي توريستي تركيه

 


 


استانبول و آنتاليا، پربازديدترين شهرهاي توريستي تركيه

 

در بين مقاصد گردشگري متنوع و شهرهاي زيباي تركيه، استانبول و آنتاليا همواره به عنوان انتخاب‌هاي اصلي گردشگران شناخته مي‌شوند. دليل اين محبوبيت بالا نيز به دليل جاذبه‌هاي متنوع و فعاليت‌هاي تفريحي فراوان است كه مي‌توانيد در اين كشور تجربه كنيد. ما در آژانس آهوبال همواره سعي كرده‌ايم تا با ارائه اطلاعات كامل، مسافران را در سفر خود راهنمايي كنيم و در اين‌جا نيز تمام جزئيات تورهاي اين دو مقصد كشور تركيه را به شما معرفي خواهيم كرد.

تور آنتاليا، لذت سواحل درياي مديترانه

تور آنتاليا به شما فرصت مي‌دهد تا يكي از زيباترين سواحل تركيه را از نزديك تجربه كرده و در آب‌هاي زلال درياي مديترانه تني به آب بزنيد. علت محبوبيت آنتاليا در ميان توريست‌هاي تركيه بسيار است، اما بدون شك مهم‌ترين آن، تنوع بسيار زياد فعاليت‌هاي دريايي و آبي است كه در اين شهر مي‌توانيد تجربه كنيد. از پارك‌هاي آبي و تفريحات متنوع تا شب‌هاي پرجنب و جوشي كه شما را تا صبح بيدار نگه مي‌دارند.

اما يكي از نكات ديگري كه در سفر به آنتاليا متوجه آن خواهيد شد، وجود بناهاي تاريخي و فرهنگي در كنار مكان‌هاي مدرن و جاذبه‌هاي ساخته شده است كه به خاطر جذب گردشگران در اين شهر ايجاد شده‌اند. مكان‌هاي تاريخي كه بخشي از بافت شهر هستند و برخي از آنها نياز به سفري كوتاه دارند. جاذبه‌هاي تاريخي آنتاليا شامل دروازه‌ي هادريانوس، سالن تئاتر آسپندوس، ترمِسوس و المپيوس مي‌شوند. اين مكان‌هاي تاريخي با بهبود شرايط كرونا در سالهاي گذشته مجدداً براي بازديد عمومي باز شده‌اند.

براي اين سفر، شما دسترسي به انتخاب‌هاي متنوعي خواهيد داشت. مي‌توانيد در هتل‌هاي لوكس با امكانات فراوان اقامت كنيد يا براي تعطيلاتي مقرون به صرفه، از اقامتگاه‌هاي 3 تا 5 ستاره متعددي استفاده كنيد. پيشنهاد ما اين است كه هميشه قبل از سفر، ليستي از تورهاي لحظه آخري آنتاليا را در سايت ما بررسي كنيد تا از تخفيف‌هاي جذابي كه مي‌تواند هزينه كلي سفر شما را تا حد زيادي كاهش دهند، بهره ببريد. استفاده از تورهاي گردشگري به جاي رزرو هتل و هواپيما، نه تنها اقتصادي خواهد بود، بلكه زحمت رزرو بليط، پرداخت آنلاين و كرديت كارت و غيره را نيز براي شما ساده‌تر مي‌كند.

تور استانبول، پايتخت فرهنگي تركيه

شهر استانبول، پايتخت فرهنگي تركيه، توريست‌ها را به خود جذب مي‌كند. اين شهر، در ميان شهرهاي مختلف تركيه، به عنوان يكي از 10 شهر پربازديد جهان شناخته مي‌شود و آنتاليا در اين رقابت جا مي ماند. استانبول، شهري بسيار زيبا است كه در هر نقطه‌اي از آن مكان‌هاي ديدني فوق‌العاده‌اي وجود دارد. از تنگه بسفوروس كه اين شهر را به دو نيمه تقسيم مي‌كند، تا ساختمان‌هاي تاريخي مانند مسجد اياصوفيه و كاخ دولما باغچه، و بازار استانبول كه هر كدام از اين مكان‌ها نشانگر غناي فرهنگي استانبول است. زيبايي معماري شهر و نقاط ديدني مختلف آن مي‌تواند به تنهايي دليلي براي سفر به استانبول و گذراندن تعطيلاتي خانوادگي در اين شهر باشد.

 

درباره زمان مناسب براي سفر به استانبول هم بايد خاطرنشان كنيم ، اگرچه شما مي‌توانيد در هر زماني از سال تور استانبول را انتخاب كنيد و از زيبايي‌هاي اين شهر لذت ببريد، اما بهار بهترين زمان براي سفر به اين شهر است. در بهار، دماي هوا حدوداً بين ۱۵ تا ۲۵ درجه سانتيگراد است و امكان لذت‌بردن از تفريحات آبي در اين بازه زماني بيشتر است. شما مي‌توانيد در اين فصل بر روي كشتي‌هاي كروز در تنگه و جزاير اطراف شهر يا همان آدا تفريح كنيد.

اما اگر به خريد علاقه‌مند هستيد، استانبول به شما خيلي خوش خواهد گذشت، به ويژه اكنون كه وضعيت كرونا بهبود يافته است. مراكز خريد در استانبول به صورت كامل بازگشايي شده و فروشگاه‌هاي مختلف كالاهاي جديدي براي مشتريان خود عرضه كرده اند. در صورتي كه براي اولين بار به استانبول مي‌رويد، توصيه مي‌شود كه مراكز خريد لوكس و جذاب مانند "مركز خريد استانبول"، "فروم استانبول"، "ايستينيه پارك"، "زورلو سنتر" و "كانيون" را از دست ندهيد. اين مراكز در كنار فروشگاه‌هاي متنوع، انواع تفريحات، رستوران‌ها و كافه‌ها را نيز در يك مكان فراهم كرده‌اند. علاوه بر اين، بازديد از بازار بزرگ استانبول يا پياده‌روي در ميان فروشگاه‌هاي متنوع خيابان استقلال نيز از فعاليت‌هايي است كه حتماً در تور استانبول 4 شب و5 روز بايد انجام دهيد.

براي تفريح در استانبول، به كجاها بايد برويد؟

در اين شهر، بسياري از مراكز تفريحي ساخته شده‌اند، هر كدام با ويژگي‌هاي خاص خود. براي مثال، پارك‌هاي بازي "اسفانبول" و "ويالند" از بهترين پارك‌هاي بازي تركيه شمرده مي‌شوند. اگر در فصل گرما به استانبول سفر كرده‌ايد، مي‌توانيد در پارك‌هاي آبي مانند "دلفين" يا "آكوامارينا" تفريح كنيد. در واقع، چيزي كه در تور استانبول تجربه خواهيد كرد، مجموعه‌اي از تفريحات مختلف، جاذبه‌هاي گردشگري و انتخاب‌هاي متنوع در خريد است. به همين دليل است كه استانبول در جهان به عنوان مقصدي بسيار محبوب براي توريست‌ها شناخته مي‌شود.


برچسب: استانبول و آنتاليا، پربازديدترين شهرهاي توريستي تركيه،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۵۴:۳۶ توسط:AHOO موضوع: نظرات (0)

انواع تورهاي استانبول

 

انواع تورهاي استانبول

ابتدا انواع تورهاي استانبول را بر اساس تعداد روزهاي برگزاري‌شان براي شما تشريح مي كنيم .در حال حاضر، تورهاي استانبول تعداد روزهاي متنوعي از نقطه نظر تعداد شب هاي اقامت دارند. در حال حاضر ۴ نوع تور استانبول برگزار مي شوند كه بسيار پرطرفدار هستند . تورها از كمترين تعداد اقامت شبانه تا بيشترين آن از۳  تا ۷ شب است.
تور استانبول ۳ شب و ۴ روز
تور استانبول ۴ شب و۵ روز مطلوب كساني است كه مي‌خواهند با كمترين هزينه و صرف زمان به استانبول سفر كنند و فرصت كافي براي چند روز سفر ندارند. در اين تورهاي استانبول، شما فقط سه شب اقامت در هتل خواهيد داشت.مزيت تورهاي ۳ شب و ۴ روز استانبول اين است كه به دليل كم بودن مدت اقامت، شما مبلغ كمتري را مي‌توانيد براي تور پرداخت كنيد. اما در مقابل بزرگترين معايب اين تورها، فشرده بودن سفر است، چرا كه شما فرصت كافي براي گشت‌وگذار آثار ديدني در استانبول را نداريد و ممكن است طي چنين سفري به دليل فشردگي برنامه سفر ، دچار خستگي شويد.

اگر در فصل زمستان كه اوقات كم طرفدار استانبول هم هست، بخواهيد سفر كنيد، براي يك تور استانبول با پرواز ايراني در يك هتل ۳ ستاره، حدود ۸ ميليون تومان كافي است. هر چه هتل شما داراي كيفيت بيشتر و ستاره بالاتري باشد بدون شك به قيمت تور استانبول افزوده مي‌شود.

تور استانبول ۴ شب و ۵ روز
اگر تصور مي‌كنيد يك روز بيشتر دلتان مي‌خواهد در استانبول بمانيد كه نه آنقدرها سفرتان عجله‌اي شود و نه آنقدر طولاني تور استانبول ۴ شب و ۵ روز مي‌تواند گزينه بعدي شما باشد. اگر هتلي كه مي‌خواهيد انتخاب كنيد لوكس نباشد، قيمت تور ۴ شب استانبول با تور ۳ شب تفاوت خيلي فاحشي نخواهد داشت و شما مي‌توانيد با مبلغ معقولي، تور استانبول را تهيه نماييد.

تور استانبول ۴ شب چندان تفاوتي با تور قبلي كه معرفي كرديم ندارد فقط از نظر هزينه كمي گرانتر مي‌شود و به لحاظ فرصت سفر، اندكي فراغ بال بيشتري خواهيد داشت . اما اگر مي خواهيد بدانيد بين اين دو پكيج استانبول كدام بهتر است قطعا پيشنهاد مي‌كنيم تور استانبول ۴ شب را انتخاب كنيد چون حداقل يك روز تمام فرصت داريد و هزينه‌ هم تفاوت چنداني ندارد.

 

تور استانبول ۵ شب و ۶ روز
تور استانبول ۵ شب و ۶ روز هم يكي ديگر از انواع  تور استانبول است كه طرفداراني دارد. علت اينكه بسياري از افراد تور استانبول ۵ شب را انتخاب مي‌كنند اين است كه در اين قالب هم فرصت گشت و گذار در استانبول فراهم است و هم آنقدر طولاني نيست كه حوصله‌شان سر برود.

اگر بخواهيم معايب تور استانبول ۵ شب را ذكر كنيم ، لازم است به اين مورد اكتفا كنيم كه با توجه به تعداد روزهاي اقامت بيشتر در اين تور، قيمت تور استانبول هم افزايش پيدا مي‌كند؛ يعني مثلا اگر بخواهيد در بهمن ‌ماه يك تور استانبول ۵ شب ارزان بخريد، حداقل ۷ تا ۸ ميليون بايد برايش در نظر بگيريد.

تور استانبول ۷شب و  ۸ روز
گردشگران ايراني كه مي‌خواهد استانبول را درست و حسابي بگردند و لمس كنند، فقط به  تور استانبول ۷ شب و۸ روز فكر مي‌كنند. خيلي اوقات ممكن است حتي از زبان اين افراد بشنويد كه يك هفته هم براي استانبول كفايت نمي كند و جاهاي ناديده بسياري هنوز در چك ليست باقي مانده است. با توجه به اينكه براي سفر يك هفته‌اي به استانبول، نياز به مرخصي طولاني است، اين تورها معمولا در روزهاي تعطيل يا بين التعطيلين خيلي طرفدار پيدا مي‌كنند.

همان‌طور كه  گفتيم، مزيت تورهاي ۷ شب استانبول، داشتن فرصت كافي براي ديدار از شهر استانبول با صبر و حوصله است اما در عوض، اين تورها جزو گرانترين تورهاي استانبول محسوب مي‌شوند چرا كه تعداد روزهاي اقامتشان زياد و داراي پروازهاي يك هفته اي است. همچنين فراهم كردن يك هفته مرخصي براي افراد شاغل دشوار است. اما با تمام اين صحبت ها، طرفداران تورهاي استانبول ۷ شب و ۸ روز معتقدند ((يه بار بيشتر كه استانبول سفر  نمي كني، پس سفرت كامل و سر فرصت باشه ))

قيمت تورهاي استانبول ۷ شب و ۸ روز با پروازهاي ايراني از حدود هشت و نيم ميليون تومان شروع مي‌شود و هر چه كيفيت هتل بهتر مي‌شود، گرانتر مي‌شود. البته اين مسئله را فراموش نكنيد كه در روزهاي تعطيل قيمت همه تورهاي استانبول ۷ شب گرانتر است زيرا مشتريان بيشتري هم دارد.

ترفندهايي براي خريد تور ارزان استانبول
حالا كه با انواع تورهاي استانبول آشنا شديد، وقت آن است كه از ترفندهاي خريد تور ارزان استانبول بشنويد تا اگر قصد سفر به اين شهر بي‌نظير تركيه را داريد، با بودجه ارزان تري راهي سفر به استانبول شويد:

مثلا تور استانبول نوروز، بهار و تابستان بسيار پرطرفدارند. اگر قصد خريد تور استانبول به قيمت ارزان را داريد بهتر است براي پاييز و زمستان فكر كنيد. اگرچه فصل بهار به خاطر تعطيلي‌هاي زياد نوروزي و تابستان به خاطر تفريحات  و آب و هواي استانبول بسيار پرطرفدار است اما بدانيد كه پاييز و زمستان استانبول هم بسيار زيباست و هم قيمت مناسب تري دارد كه آن شهر را كانديداي سفري جذاب مي كند.

 

همچنين تعطيلات و آخر هفته‌ها را فراموش كنيد؛ اگر مي توانيد طي ايام غير تعطيل به استانبول سفر كنيد. شما اين اشتباه را نكنيد! معمولا مسافران براي اينكه مرخصي كمتري بگيرند، روزهاي تعطيل را انتخاب مي‌كنند در حالي كه سفر در طول هفته و ايام غير تعطيل هزينه‌هاي شما را كاهش مي‌دهد.

از سويي ديگر ايرلاين و برندش خيلي تفاوتي ندارد؛ درست است كه بعضي ايرلاين‌ها هم كيفيت بهتري دارند و هم به موقع‌ پرواز مي‌كنند اما برندهاي معروف كمي گرانتر هستند، تصميم با خود شماست.

لازم به ذكر است يكي از عواملي كه قيمت تور استانبول را افزايش مي‌دهد، ميزان خدمات و ارزش افزوده اي است كه شما از آژانس مسافرتي دريافت مي‌كنيد. اگر اهل جستجو در گوگل باشيد ديگر هيچ نگراني وجود ندارد و با خيال راحت مي‌توانيد با مقايسه خدمات آژانس هاي مسافرتي، بهترين انتخاب خود را انجام دهيد. درست است كه تعداد روزهاي اقامت نسبت مستقيم با قيمت دارد؛ اما اگر تور خود را از چارتر كننده هاي معتبري بگيريد قيمت تور استانبول هم ارزانتر مي‌شود.

سخن پاياني
در اين متن سعي كرديم شما را با انواع تورهاي استانبول آشنا كنيم و از ترفندهاي خريد تور استانبول ارزان بگوييم. خوشبختانه استانبول از آن دسته مقاصدي است كه به دليل محبوبيتش بين ايراني‌ها هم تنوع خوبي دارد و هم اطلاعات فراواني درباره‌اش وجود دارد. پس با خواندن اين متن احتمالا ديگر ديد نسبتا خوبي نسبت به خريد تورهاي استانبول پيدا مي‌كنيد. حالا كافي است تا با آژانس مسافرتي آهوبال آريا به شماره  ۲۲۷۹۷۸۷۰ تماس بگيريد تا تور مطمئن با قيمت‌هاي مناسب را رزرو كرده و رضايت كافي را از سفر به استانبول كسب نماييد.

 

منبع : https://harfetaze.com/315577/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%A8%D9%88%D9%84/


برچسب: انواع تورهاي استانبول،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۲:۳۳ توسط:AHOO موضوع: نظرات (0)